vierailija
Huokaus. Syvä huokaus.Sama täällä. Sellainen pieni huijauksen maku tässä jutussa. Tyhmä tietysti olen minä itse kun uskoin.
Huokaus. Syvä huokaus.Sama täällä. Sellainen pieni huijauksen maku tässä jutussa. Tyhmä tietysti olen minä itse kun uskoin.
No niin minäkin. Vtuttaa, että tää ilta meni taas täällä hänen likasankona käyttämiseen.Minä rakastan Jereä.
No, tuossahan se juuri esitti.Joo, mut ei B tollasia tuntojaan noin avoimesti esittäis.
No kun yleisö oli karsinoitu niin niiden piti palvella molempien faneja.Huomasin et Kris ja Jan olivat ekstra energisia keikalla sinkoilivat sinne tänne Nace oli ehkä rauhallisempi mutta jos on 4 aamun asti jotain vikoja tietokoneella korjannut niin ymmärtäähän sen
Eiköhän ne suomeen tuu sit taas uudestaan täällä Slovenian lisäksi eniten kuuntelijoita joten olisi kannattavaa myös"Eri" yleisöt. Sanoi ne Nt:n Tavastia 1:lläkin (muistaakseni) palaavansa pian.
Missä kohtaa? Voin tarkistaa, kun mulla on keikka videolla.Huomasitteko kun Bojan lähetti lentosuukon katsomoon sinne missä K ja muut istuivat
Minä en usko, että ihan heti tulevat uudestaan, nyt rupeaa uudet tuulet puhaltamaanEiköhän ne suomeen tuu sit taas uudestaan täällä Slovenian lisäksi eniten kuuntelijoita joten olisi kannattavaa myös
Minä rakastan Bojania.Minä rakastan Jereä.
Ei voi mitään. Mä alan jo repeillä tälle "keskustelulle" Nyt on parempi mennä suosiolla nukkumaan.No, tuossahan se juuri esitti.
No aika selkeästi on. Muuten vain kaikilta meni nyt fiilis, kun ko esitystä ei saatukaan. Ml itseltäni.Öö, no ei kai niin kukaan ole ajatellutkaan?!
Varmasti uuden albumin kiertueella tulevat viimeistään ja kyllähän ne festareille toivoi pääsevänsä täällä uskon että Suomi on heille nykyään tosi tärkeä maa jossa viihtyvätMinä en usko, että ihan heti tulevat uudestaan, nyt rupeaa uudet tuulet puhaltamaan
On on, mutta puhuinkin siitä, miten asiat on meille esitetty. Eli maybe something more, we LOVE together, hehe, joko nyt uskotte, että se oli We lkove BEING together? Bojan is mine ja mitä näitä olikaan...Mitäköhän ihmettä luen? Ei esiintyjä aina halua esiintyä tai olla lavalla, vaikka ois miten ihanaa siellä. Eiköhän parhaat hetket Klle ole kuitenki ne hetket Bn kanssa lavan ulkopuolella, joita me ei edes nähdä.
Se oli edelleen we love together. Lakkaa keksimästä sille uusia merkityksiä ja anna sen olla mitä se on.On on, mutta puhuinkin siitä, miten asiat on meille esitetty. Eli maybe something more, we LOVE together, hehe, joko nyt uskotte, että se oli We lkove BEING together? Bojan is mine ja mitä näitä olikaan...
Mäkin uskon että uuden albumin myyötä tulevat mutta sehän on tarkoitus julkaista vasta joskus lokakuussa niin varmaan vasta sitten loppuvuonna tulevatVarmasti uuden albumin kiertueella tulevat viimeistään ja kyllähän ne festareille toivoi pääsevänsä täällä uskon että Suomi on heille nykyään tosi tärkeä maa jossa viihtyvät
Kuulostat raukalta.Näin tiktokissa joiden raukkojen ulkomaan fanien reaktioita miten nämä uudet kappaleet "varmistivat bojeren". Ei ole heillä tietoa mitä oikeasti tapahtui tänään xD
No, en pidä tuollaisesta että on olevinaan eri hahmo. Mulle se on koko ajan ollut Jere, joka on artisti. Ja mouruaa miehiä..Öö K on K Jere on Jere
Niin minustakin varmisti. Eivät poissulje toisiaan.Näin tiktokissa joiden raukkojen ulkomaan fanien reaktioita miten nämä uudet kappaleet "varmistivat bojeren". Ei ole heillä tietoa mitä oikeasti tapahtui tänään xD
Kyllä Novi Val soitettiin NTllä.Keikka oli aivan mahtava! Pelkäsin etukäteen, et tuntuukohan tämä tällä kertaa missään, kun näin 3 keikkaa NT:llä, mutta turhaan pelkäsin. Uudet biisit oli upeita, ja tuskin maltan odottaa, että ne julkaistaan! Everybody's waitingissä oli ihanaa seurata Boitsun soittamista, ja bändikaveritkin tuntuivat vähän seuraavan, miten Boitsulla se sujuu, ja hyvinhän se meni.
Vanhoista biiseistä en oikein edes pysty nimeämään kohokohtaa. Kuultiin Metuljista ihana sovitus ja Novi val, joita viimeksi ei soitettu. Bojan oli energinen ja rento ja lauloi aivan jumalaisen hienosti! Siis en käsitä, miten hän voi laulaa aina vain hienommin.
Olin nyt lähempänä lavaa kuin aiemmilla kerroilla, ja olipa ihanaa, kun näki Joksut pinnistelemättä ja sai katsoa Boitsun kauniita kasvoja ja ilmeikästä esiintymistä. Kultsa on siitä ihana paikka, että leveän lavan ansiosta ei tarvitse jonottaa tuntikausia päästäkseen ihan kelvolle sijainnille.
Hojan oli ihan hauska katko musiikilliseen ilotulitukseen, mutta keikka olisi toiminut oikein hyvin ilman sitäkin. Kärtsän ja Boitsun yhteisesiintymistä on toki mahtavaa nähdä, mutta CCC:n esittäminen olisi kyllä tuntunut vähän väljähtyneeltä.
Vaatteista ei nyt ole mainittavaa kerrottavaa, visuaalinen ilme oli vähän sekava. Nacella ja Boitsulla oli samantyyppiset housut, Kaarlo Kirrin tuotantoa. Sen sijaan Jan oli pukeutunut turkin lisäksi Adidaksen verskoihin
Boitsun paita oli siitä hyvä, että se paljasti masua, muuten oli vähäeleinen (Karlo Kirriä sekin).
Ja tänään uudelleen!
Miten ihmeessä muka? Jos tarkoitat, että on todettu että K n suhde voi hyvin ja suhde B n kanssa mahdollisesti hiipunut. Miten se on kenenkään syyttämistä.No niin minäkin. Vtuttaa, että tää ilta meni taas täällä hänen likasankona käyttämiseen.
No eiköhän ne edelleen riitäSiellä oli koko Kärtsän eturivi keikalla. Pelkään että moni tippuu pois kun K ei enää ole kuvioissa. Ehkä kuuntelijat eivät enää riitä Suomessa joskus ensi syksynä?
Olisko se niin pitkä kuin ilmoitettiin?Minusta tuntui, että keikka loppui ikään kuin kesken. Niin monta biisiä jäi kuulematta. Keikka oli toki huippuhyvä ja Boitsut ihania, mutta ei tämä kieltämättä ihan Olympia ollut. Se ilta oli niin taianomainen