vierailija
Mun keikkatallenne on noin 1:20 joten vain 10 min pidempi kuin Nt.Olisko se niin pitkä kuin ilmoitettiin?
Mun keikkatallenne on noin 1:20 joten vain 10 min pidempi kuin Nt.Olisko se niin pitkä kuin ilmoitettiin?
Vaan..?Oot tulkinnut päin prinkkalaa ihmisten tuntoja. Lavalla tapahtuva fanservicen puute ei ollut nyt se mikä aiheutti meltdownin .
Mä olin ihan liikuttunut, kun he sanoivat olevansa kiitollisia. Ja samoin sen uuden biisin esityksen jälkeen, jolloin saivat tosi lämpimän vastaanoton ja aplodit ja huuto vaan jatkuivat. Ihanat boitsut. 🩷🩷🩷
Rakastamme yhdessä on itseasiassa tosi kaunis ja ennen kaikkea monipuolinen ilmaus. Sama se, onko tarkoittanut juuri niin, vai ei. Rakastamme yhdessä, rakastamme yhdessä elämää, tms mitä tahansa.Eihän tuo lause edes tarkoita mitään järjellistä. Sitä ei tiedetä mitä K on halunnut sanoa.
Sinä et tiedä mitä hän on tarkoittanutNo selkeästi ei oo! Hän tarkoitti, että we love being together. Se ei ole keksitty merkitys vaan vajavaisen enkunkielentaidon korjaus.
Ja miten B oli silminnähden otettu siitä perhosmerestä, tosi onnistunut faniprojekti!Ja Metulji aah se oli niin ihana Janin pianon soitto niin kaunista ja Boitsu siinä laulamassa ihana kombo
Mä en enää H ó u su kuvan jälkeen uskonut noihin oikeasti. Kiva piristyshän ne olivat, mutta ei K:ta ole oikein vakavissaan olevaksi (Bojanin suuntaan suhdemielessä) voinut sen kuvan jälkeen ottaaKun tällä hetkellä noita lausuntoja miettii, niin esitystähän ne olikin. Ihminen eli esim. minä uskoo minkä haluaa olevan totta.
Ok, eikös se pitänyt olla 1:40 pituinen?Mun keikkatallenne on noin 1:20 joten vain 10 min pidempi kuin Nt.
Niin, we love BEING together = spend time togetherNo jotain rajaa, ei tietenkään esimerkiksi joku podcast ole esitystä. Kärppy sanoo we love together ja varmasti sitä myös tarkoittaa.
Sinä et tiedä sitäkäänNiin, we love BEING together = spend time together
Aika selkeästi eivät RAKASTA YHDESSÄ (toisiaan).
Saitko siis meltdownin? Jos et, eihän asia sinuun liitykään.Ei todellakaan. Minä en ainakaan kaipaa fanservicea, jolla ei ole merkitystä.
Etkä säkään (että ois halunnut puhua väärin).Sinä et tiedä mitä hän on tarkoittanut
K vaan istuu keikalla yleisössä naisen kanssa sen sijaan että touhuilis tonttuna Boitsun kanssa lavalla, juu, varmaan ovat suhteessa B:n kanssaSinä et tiedä sitäkään
Mä olin ihan puulla päähän lyöty kun keikka loppui niin ettei K ollut ollut lavalla.Olen edelleen niin tiloissa, etten pysty mennä nukkumaan. Piti palata huomenna keikkaraportin kanssa, mutta raapustan nyt jotain tähän.
Oli jumalainen keikka. Boitsu tosiaan energinen, hyppeli ja juoksenteli ympäri lavaa. Oli rento ja hyväntuulinen, vitsaili paljon. Uudet biisit sai ihan mahtavan vastaanoton, ja ansaitusti! Se B:n ew soitto Oli liikuttava yllätys. Ja lopun kruunasi se encoren encore, jonka ne tuli soittaa, kun yleisö ei hievahtanut paikaltaan, vaan jatkoi taputtamista ja huutoa takaisin lavalle. Ja extrana vielä, että nähtiin paljon paljasta vatsaa (varmaan ihan tarkoituksella ).
Kyllä ne ihan suomalaisia on ja tietävät. Ainakin tumblrissa. Mutta shippaavat silti.Käy sanomassa niille totuus.
Aaw ihanaOlen edelleen niin tiloissa, etten pysty mennä nukkumaan. Piti palata huomenna keikkaraportin kanssa, mutta raapustan nyt jotain tähän.
Oli jumalainen keikka. Boitsu tosiaan energinen, hyppeli ja juoksenteli ympäri lavaa. Oli rento ja hyväntuulinen, vitsaili paljon. Uudet biisit sai ihan mahtavan vastaanoton, ja ansaitusti! Se B:n ew soitto Oli liikuttava yllätys. Ja lopun kruunasi se encoren encore, jonka ne tuli soittaa, kun yleisö ei hievahtanut paikaltaan, vaan jatkoi taputtamista ja huutoa takaisin lavalle. Ja extrana vielä, että nähtiin paljon paljasta vatsaa (varmaan ihan tarkoituksella ).
Lopeta jo tää vtun jankkaaminen tästä. We love together, siinä se.Niin, we love BEING together = spend time together
Aika selkeästi eivät RAKASTA YHDESSÄ (toisiaan).
Mua kiinnostaa tässä (spekulatiivisesti toki) Bojanin tunteet. Tuntuu näin ulkopuolisena seuraajana, joka ei tiedä, miten ne ovat tätä asiaa käsitelleet, ihan ahdistavalta, että se ois ollut tosissaan ja rakastunut, mut J vaan jäkittää sen naisen kanssa.Kyllä ne ihan suomalaisia on ja tietävät. Ainakin tumblrissa. Mutta shippaavat silti.
Se ei ole mitään tarkoittava lause. Hän ei varmasti yrittänyt puhua siansaksaa.Lopeta jo tää vtun jankkaaminen tästä. We love together, siinä se.
Mua taas ahdistaa lähinnä tää sun spekulointi ja yksityishenkilön pakonomainen esille tuonti. Älä ahdistu Bojanin ja oletustesi puolesta, et ole hän, eivätkä hänen tunteensa liity suhun.Mua kiinnostaa tässä (spekulatiivisesti toki) Bojanin tunteet. Tuntuu näin ulkopuolisena seuraajana, joka ei tiedä, miten ne ovat tätä asiaa käsitelleet, ihan ahdistavalta, että se ois ollut tosissaan ja rakastunut, mut J vaan jäkittää sen naisen kanssa.
Koska Bojan ehkä oli oikeasti rakastunut Jereen, emmekä me tiedä miten asia on silti ok.Härtsä on Kärpän paras ystävä ja silti he tekevät hassua kontsaa keskenään. Miksi samanlainen ei voi jatkua B kanssa? Tää on se mitä minä en ymmärrä. Ei tarvi mitään fan serviceä kun vain tonttuilua. Miksi yhden ystävän kanssa voi tehdä juttuja, mutta ei samalla tavalla toisen kanssa? Ainoa asia mikä mua vaivaa
Mä voisin esim sanoa, että we (nautadom) love together. Eli rakastamme yhdessä. Mitä sitten? Moniakin asioita.Se ei ole mitään tarkoittava lause. Hän ei varmasti yrittänyt puhua siansaksaa.