Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei siis ihan noin, vaan englanniksi käytän sanaa "shift", en ole varma mikä suomeksi olisi paras termi. Sellainen voi liittyä esim. siihen, että jokin trauma (osittain) korjaantuu. Jonkinlainen pysyvä tunnetason muutos, joka voi olla pienikin, mutta ihminen itse yleensä huomaa sen käytännössä.

Asiaan liittymätön esimerkki: vaikka huonoitsetuntoisella ihmisellä tällainen voisi olla, että itsetunto on monella tapaa huono, mutta yhtäkkiä toteaa, että ei tee enää pahaa katsoa peiliin. Ja iso osa huonosta itsetunnosta voi yhä olla vaivaamassa, mutta jotain on samalla selvästi muuttunut.

Ajankohdan huomioiden uskon, että tämä on jotenkin Jeren aikaansaama, mutta se voi liittyä tai olla liittymättä heidän väleihinsä suoraan.

-energiamamma
Mä toivoisin, että se liittyisi niihin paniikkikohtauksiin. Esiintyjälle ei mikään voi olla pahempaa kuin esiintymiseen liittyvä ahdistus. Toivottavasti ei kuitenkaan ole niin, että aina tarvitaan Jere bäkkärille, että esiintyminen tuntuu "turvalliselta" 😄
 
vierailija
Mä toivoisin, että se liittyisi niihin paniikkikohtauksiin. Esiintyjälle ei mikään voi olla pahempaa kuin esiintymiseen liittyvä ahdistus. Toivottavasti ei kuitenkaan ole niin, että aina tarvitaan Jere bäkkärille, että esiintyminen tuntuu "turvalliselta"
Mitä ikinä tapahtuikaan, se on nimenomaan "pysyvä" muutos eikä mikään hetkellinen helpotus. :) Eli jos se liittyisi tuohon esiintymisasiaan, niin ei siihen Jereä enää "tarvita". Ja jos ei liittynyt, niin toivottavasti esim. EW:n esittäminen livenä helpottaisi asiaa.

Energiatasolla minulla ei ole tällä hetkellä "lupaa" selvitellä asiaa tarkemmin (kuten olen aiemmin täällä kertonut, menen tosiaan sen mukaan onko minulla "lupa" ja esim. nyt ei ole), mutta nostin kortin EXPANSIVE (May you connect to the whole). Jännästi se on sama kortti, jonka nostin eilen Jeren toiveille näihin keikkaa edeltäviin päiviin liittyen, mikä sekin ehkä kertoo hänen roolistaan asiassa, mitä sitten tapahtuikaan.

-energiamamma
 
vierailija
Ei siis ihan noin, vaan englanniksi käytän sanaa "shift", en ole varma mikä suomeksi olisi paras termi. Sellainen voi liittyä esim. siihen, että jokin trauma (osittain) korjaantuu. Jonkinlainen pysyvä tunnetason muutos, joka voi olla pienikin, mutta ihminen itse yleensä huomaa sen käytännössä.

Asiaan liittymätön esimerkki: vaikka huonoitsetuntoisella ihmisellä tällainen voisi olla, että itsetunto on monella tapaa huono, mutta yhtäkkiä toteaa, että ei tee enää pahaa katsoa peiliin. Ja iso osa huonosta itsetunnosta voi yhä olla vaivaamassa, mutta jotain on samalla selvästi muuttunut.

Ajankohdan huomioiden uskon, että tämä on jotenkin Jeren aikaansaama, mutta se voi liittyä tai olla liittymättä heidän väleihinsä suoraan.

-energiamamma
Kiitos lisäselvennyksestä 😊
 
vierailija
Mitä ikinä tapahtuikaan, se on nimenomaan "pysyvä" muutos eikä mikään hetkellinen helpotus. Eli jos se liittyisi tuohon esiintymisasiaan, niin ei siihen Jereä enää "tarvita". Ja jos ei liittynyt, niin toivottavasti esim. EW:n esittäminen livenä helpottaisi asiaa.

Energiatasolla minulla ei ole tällä hetkellä "lupaa" selvitellä asiaa tarkemmin (kuten olen aiemmin täällä kertonut, menen tosiaan sen mukaan onko minulla "lupa" ja esim. nyt ei ole), mutta nostin kortin EXPANSIVE (May you connect to the whole). Jännästi se on sama kortti, jonka nostin eilen Jeren toiveille näihin keikkaa edeltäviin päiviin liittyen, mikä sekin ehkä kertoo hänen roolistaan asiassa, mitä sitten tapahtuikaan.

-energiamamma
Shippimielessä jos ajattelee, niin voisko olla jopa et ovat käyneet suhdettaan läpi ja tehneet ns. lopullisen päätöksen siitä mihin suuntaan se menee. Siis ystävyyttä vai romanttista rakkautta.
 
vierailija
r
Shippimielessä jos ajattelee, niin voisko olla jopa et ovat käyneet suhdettaan läpi ja tehneet ns. lopullisen päätöksen siitä mihin suuntaan se menee. Siis ystävyyttä vai romanttista rakkautta.
En kyllä tosiaankaan usko, että ihan tällaista on tänään sentään tapahtunut. :) Mutta on mahdollista, että jotain vähemmän superdramaattista on tapahtunut jompaan kumpaan suuntaan, mutta käänne tuntuu kuitenkin positiiviselta minusta.

-energiamamma
 
vierailija
Hei, anteeksi tästä! Lähetin nyt vastaukset kahdelle, jotka olivat lipsahtaneet pois aiemmasta lähetyksestä, mutta jos on vielä joku, joka on lauantaille ilmoittautunut eikä ole saanut tänään uutta viestiä, nykäiskää ehdottomasti hihasta.

T. laivanrakentaja
Onkohan sunnuntaille sovittu jotain etko- tai jatkotreffejä..? Olen itse ollut pois kaikilta palstoilta ja someista monestakin syystä joulukuun lopusta saakka, mutta nyt back, ja mulla on sunnuntaille EA -lippu ja oon lähdössä myös Tallinnaan ja Riikaan, onko muilla reissuun lähtijöillä yhteissuunnitelmia tms? Viestejä on tullut niin hirveästi että en taida pystyä taaksepäin selaamalla onnistua löytämään vastauksia.
 
vierailija
Onkohan sunnuntaille sovittu jotain etko- tai jatkotreffejä..? Olen itse ollut pois kaikilta palstoilta ja someista monestakin syystä joulukuun lopusta saakka, mutta nyt back, ja mulla on sunnuntaille EA -lippu ja oon lähdössä myös Tallinnaan ja Riikaan, onko muilla reissuun lähtijöillä yhteissuunnitelmia tms? Viestejä on tullut niin hirveästi että en taida pystyä taaksepäin selaamalla onnistua löytämään vastauksia.
Sunnuntaillekin on suunnitteilla etkot ja jatkot! Laita viestiä vaan osoitteeseen laivanrakentaja @ proton. me (välit pois), jos kiinnostaa. :)

T. laivanrakentaja
 
vierailija
Onkohan sunnuntaille sovittu jotain etko- tai jatkotreffejä..? Olen itse ollut pois kaikilta palstoilta ja someista monestakin syystä joulukuun lopusta saakka, mutta nyt back, ja mulla on sunnuntaille EA -lippu ja oon lähdössä myös Tallinnaan ja Riikaan, onko muilla reissuun lähtijöillä yhteissuunnitelmia tms? Viestejä on tullut niin hirveästi että en taida pystyä taaksepäin selaamalla onnistua löytämään vastauksia.
Kultsan-keikkojen etkoista tosiaan saa tiedot Laivanrakentajalta.

Ite oon menossa myös Tallinnaan, ja sinne ainakin tuntuu olevan menossa useita muitakin nautoja, mut ei oo sovittu mistään yhteiskäytöstä Helitehtaalle tms. Olis kyl kiva järkätä joku yhteisetkoilu sinnekin.
 
vierailija
Kultsan-keikkojen etkoista tosiaan saa tiedot Laivanrakentajalta.

Ite oon menossa myös Tallinnaan, ja sinne ainakin tuntuu olevan menossa useita muitakin nautoja, mut ei oo sovittu mistään yhteiskäytöstä Helitehtaalle tms. Olis kyl kiva järkätä joku yhteisetkoilu sinnekin.
Joo oisin kiinnostunut! Mulla on sinnekin EA -lippu. Ehkä tähän palataan kunhan Suomen keikoista selvitty😅
 
vierailija
Jos tulossa olisi vain B, niin olisin samaa mieltä ettei erityisempää ohjelmaa tarvita, vaan pelkkä yhdessäolo Vantaalla riittää. Mutta koska tulossa on koko bändi, jonka todennäköisesti K on tänne kutsunut, niin uskon kyllä että K ja H on järjestänyt heille ohjelmaa (tai lähinnä varannut yhteisen paikan, jossa viettää aikaa ja saunoa jne.). Tää voi kuitenkin olla melko ainutlaatuinen tilaisuus JO:n jäsenille viettää muutama päivä Suomessa ihan rauhassa ilman keikkakiireitä. Ei varmasti oo mahdollista jatkossa jokaisen Suomen keikan yhteydessä järjestää myös vapaapäiviä.
Mä olin oikeassa, olivat tulossa katsomaan Jereä, eikä siihen nyt ympätty mitään väkinäistä maksettua yhteismajoitusta.
 
vierailija
Musta on jotenkin ihanaa, että ovat olleet Somestakin lomalla sekä K että B+JO. Keskittyvät yhdessäoloon, josta ainakin mun mielestä kertoo juurikin nämä postauksien/stoorien puutteet.
 

Yhteistyössä