Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ahaa, ficci vapautuikin lopulta moderaatiosta. Naurattaa ajatus, että joku moderaattori on sen lukenut, kun täällä joku ihminen ne kai tarkistaa, ja todennut, että on kelvollista sisältöä.

- Joymuffin
Täällä vaikuttaakin olevan ihan kunnollinen moderointi. Se huono juttu tuossa vaan on että jos luet ketjua reaaliajassa niin ne vapautuvat viestit jää kyllä lukematta jos ne sinne jonnekin myöhässä pompsahtaa. Jos on joku tärkeä juttu niin toivoisin että jokainen yrittää laittaa sitä useampaan otteeseen (muokaten viestiä) jos keskustelu samalla etenee. Parempi systeemi ehkä olisi jos se moderointiin joutunut viesti ilmestyisi aina uusimmaksi viestiksi.
 
vierailija
K: I have a surprise for you tonight. You guess!

B: Hmm… Restaurant?

K: No. I give a hint: you put fingers in a hole.

B: What? A finger in a hole?

K: There is room for three fingers.

B: This is starting to sound like an interesting surprise.

K: Bojan, guess! You get second hint: balls.

B: Do the balls touch?

K: They can touch. But you are bad at guessing. Last hint: you play with the balls and then someone wins.

B: To be honest, it sounds like something where everyone wins.

K: Yes.


Kiitos ja anteeksi.

- Joymuffin
👌😅🤣
 
vierailija
K: I have a surprise for you tonight. You guess!

B: Hmm… Restaurant?

K: No. I give a hint: you put fingers in a hole.

B: What? A finger in a hole?

K: There is room for three fingers.

B: This is starting to sound like an interesting surprise.

K: Bojan, guess! You get second hint: balls.

B: Do the balls touch?

K: They can touch. But you are bad at guessing. Last hint: you play with the balls and then someone wins.

B: To be honest, it sounds like something where everyone wins.

K: Yes.


Kiitos ja anteeksi.

- Joymuffin
Ihan mahtava🔥
 
vierailija
K: I have a surprise for you tonight. You guess!

B: Hmm… Restaurant?

K: No. I give a hint: you put fingers in a hole.

B: What? A finger in a hole?

K: There is room for three fingers.

B: This is starting to sound like an interesting surprise.

K: Bojan, guess! You get second hint: balls.

B: Do the balls touch?

K: They can touch. But you are bad at guessing. Last hint: you play with the balls and then someone wins.

B: To be honest, it sounds like something where everyone wins.

K: Yes.


Kiitos ja anteeksi. :D

- Joymuffin
Apua😂👍 Pelataankohan tänäkin iltana taas palloilla.
 
vierailija
Väitän, että suunnilleen 20 minuuttia sitten jokin kohtalaisen merkittävä energiamaailman juttu loksahti yhtäkkiä paikoilleen Bojanilla. Oudointa tässä on se, että läheinen ystäväni, jota Jokerit eivät kiinnosta pätkääkään mutta aistii spontaanisti paljon juttuja minusta etänä, raportoi minulle aistineensa tämän saman jutun minun kauttani. En esitä väitteitä siitä, että tämä liittyisi mitenkään shippaukseen sinänsä, vaan se voisi olla esim. jokin Bojanin paniikkikohtauksiin liittyvä positiivinen muutos.

-energiamamma
 
vierailija
Väitän, että suunnilleen 20 minuuttia sitten jokin kohtalaisen merkittävä energiamaailman juttu loksahti yhtäkkiä paikoilleen Bojanilla. Oudointa tässä on se, että läheinen ystäväni, jota Jokerit eivät kiinnosta pätkääkään mutta aistii spontaanisti paljon juttuja minusta etänä, raportoi minulle aistineensa tämän saman jutun minun kauttani. En esitä väitteitä siitä, että tämä liittyisi mitenkään shippaukseen sinänsä, vaan se voisi olla esim. jokin Bojanin paniikkikohtauksiin liittyvä positiivinen muutos.

-energiamamma
Oliko tuo aistimasi jokin siis Bojanin kokema voimakas positiivinen tunne tai ajatus?
 
vierailija
Väitän, että suunnilleen 20 minuuttia sitten jokin kohtalaisen merkittävä energiamaailman juttu loksahti yhtäkkiä paikoilleen Bojanilla. Oudointa tässä on se, että läheinen ystäväni, jota Jokerit eivät kiinnosta pätkääkään mutta aistii spontaanisti paljon juttuja minusta etänä, raportoi minulle aistineensa tämän saman jutun minun kauttani. En esitä väitteitä siitä, että tämä liittyisi mitenkään shippaukseen sinänsä, vaan se voisi olla esim. jokin Bojanin paniikkikohtauksiin liittyvä positiivinen muutos.

-energiamamma
Täyskaato?
 
vierailija
Näin mäkin oon ajatellut koska miks muuten kuvattais ensin Boitsua jos ei tarkotuksena ois että B osoittaa HärtsäHojanille oikean suunnan
Bojanin käsi on karvaisempi (tai sitten näkyy huonosti, kun valaistus tuollainen). Tosin mun mielestä Bojanin sormet ovat myös pidemmät (tosin kuvakulmakin voi vääristää). Itse käsivarsi joka tapauksessa näkyy olevan miehekkään karvainen, joten on kyllä miehen käsi ainakin.
 
vierailija
Mä olen ihan huikean onnellinen, että mun otp viettää nyt aikaa yhdessä. Minusta on ihana haaveilla ja kuvitella, mitä kaikkea hyvää seuraavat päivät voivat tuoda aikaan. Mun ei silti tarvitse tietää kaikkea. Enkä halua luoda minkäänlaisia odotuksia, vaan keskityn ottamaan vastaan sitä hyvää fiilistä, mitä Kärtsän ja Bojanin yhdessäolo ympärilleen loistaa. Tulkoon mitä tulee, tapahtukoon mitä tapahtuu. Murut on yhdessä ❤
 
vierailija
Laitan tännekin varmuuden vuoksi: lauantain etkoilijat ja jatkoilijat, tarkistakaa sähköpostinne ja mielellään kuitatkaa jotain, niin tulee joku varmuus siitä, kuinka moni on oikeasti tulossa paikalle. :)

T. laivanrakentaja
 
vierailija
Oliko tuo aistimasi jokin siis Bojanin kokema voimakas positiivinen tunne tai ajatus?
Ei siis ihan noin, vaan englanniksi käytän sanaa "shift", en ole varma mikä suomeksi olisi paras termi. Sellainen voi liittyä esim. siihen, että jokin trauma (osittain) korjaantuu. Jonkinlainen pysyvä tunnetason muutos, joka voi olla pienikin, mutta ihminen itse yleensä huomaa sen käytännössä.

Asiaan liittymätön esimerkki: vaikka huonoitsetuntoisella ihmisellä tällainen voisi olla, että itsetunto on monella tapaa huono, mutta yhtäkkiä toteaa, että ei tee enää pahaa katsoa peiliin. Ja iso osa huonosta itsetunnosta voi yhä olla vaivaamassa, mutta jotain on samalla selvästi muuttunut.

Ajankohdan huomioiden uskon, että tämä on jotenkin Jeren aikaansaama, mutta se voi liittyä tai olla liittymättä heidän väleihinsä suoraan.

-energiamamma
 

Yhteistyössä