Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt kun muutkin spekuloivat, niin itse en ymmärtänyt sitä, että Jere meni Linnan juhliin yksin, Emma gaalassakin istui Behmin kanssa. Toki pöytää ei kokonaan näytetty, mutta siinä lähellä ei ollut ketään sopivaa. Ja itse loukkaantuisin todella pahasti, jos mun puoliso menisi Linnan juhliin ilman minua vaikka suhde olisi vakiintunut.

Mango
Niinpä niin, Mango!
Itselläni oli opiskeluaikoina suhde, joka kesti kolmisen vuotta, ja jätti pahat arvet. Poikaystäväni oli poikaystäväni, mutta tahtoi aina olla muka vapaa, ja suhdettamme ei koskaan virallisesti myönnetty. Sain häneltä jopa timanttisormuksen. Revin itseni vapaaksi hänestä vasta kun hän lähti vuodeksi jenkkeihin, ja sanoi, etten ole tervetullut sinne vierailemaan. Koska hän muka alkaisi kaivata niin. Haha.

Että aika paljon rakastunut ihminen voi itselleen uskotella, ja pitkään. Omasta mielestäni on aika heikkoa selitystä, että on julkisuuden henkilö ja blaa blaa blaa. Rakastunut ihminen tahtoo torvia soittaa ja sanoa, että TÄMÄ ON MINUN!

Aasi, kyllä!
 
vierailija
Niinpä niin, Mango!
Itselläni oli opiskeluaikoina suhde, joka kesti kolmisen vuotta, ja jätti pahat arvet. Poikaystäväni oli poikaystäväni, mutta tahtoi aina olla muka vapaa, ja suhdettamme ei koskaan virallisesti myönnetty. Sain häneltä jopa timanttisormuksen. Revin itseni vapaaksi hänestä vasta kun hän lähti vuodeksi jenkkeihin, ja sanoi, etten ole tervetullut sinne vierailemaan. Koska hän muka alkaisi kaivata niin. Haha.

Että aika paljon rakastunut ihminen voi itselleen uskotella, ja pitkään. Omasta mielestäni on aika heikkoa selitystä, että on julkisuuden henkilö ja blaa blaa blaa. Rakastunut ihminen tahtoo torvia soittaa ja sanoa, että TÄMÄ ON MINUN!

Aasi, kyllä!
Eikös se Käärijä julistanut keikalla, että Bojan on 'mine mine mine'?
 
vierailija
vierailija
Eikös se Käärijä julistanut keikalla, että Bojan on 'mine mine mine'?
Sinänsä aika hauskaa, että K julisti parillakin syksyn Europetourin keikalla naurahtaen, että he is not yours B is mine, all mine (lisättynä vartaloa pitkin vaeltava käsi) ja u know, I touch the Bojan titties.

Nyt B vähän hienovaraisemmin kertoo miten Hänen broskinsa voitti palkintoja. Ja miten K perui kaikki menonsa kun he tulivat. Ja miten heidän yhdessä viettämä yö lähensi heitä ja miten he ovat oikeastaan jo viettäneet unelmatreffit.

Reviirinmerkkausta!
 
vierailija
Sama naurahdus ja pään pyörittely tässä, näyttää musta epäuskolta siihen, että kukaan vois taistella Bstä:D

 
vierailija
Veikkauksia, mitä Kn kaveripiiri, esim Häärijä ja Jesse, aattelee BK väleistä? Kaikista kuvista ja videoistakin somen perusteella välittyy niin paljon kemiaa, katseita, kosketuksia ja toisen seuraan hakeutumista, niin miltähän se näyttää Kn kavereille?

Mietin vaan Hn läppäkommentteja IGhen (esim emojit suomi mies sydän mies slovenia) ja muuta.

Vähintäänkin uskon helposti, että jos heidän menoa on nähnyt läheltä, niin voi olls hankalaa olla shippaamatta, esim Alessandra ja Salena:D
 
vierailija
Tuo ei kyllä ihan iske mun huumorintajuuni. Oliko tämä se keikka, jossa K sanoi jotain, joka suututti yhden yleisössä olleen mieshenkilön, joka oli kirjoitellut joko täällä tai vauvalla. En nyt muista mitä K sanoi, jotain seksin harrastamiseen liittyvää.
Muistaakseni allas seapoolilla oli se kommentti prsreiän levittämisestä. Ja sen jälkeen nimimerkki Rg kirjoitti jäähyväisensä eikä ainakaan nimimerkillä enää kirjoittellut. Siitä kuka nimimerkin takana oli ei ollut tietoa.
Ylikierroksillahan se K kävi silloin ja välillä aina sattui sitten lipsahduksia.
 
vierailija
Niinpä niin, Mango!
Itselläni oli opiskeluaikoina suhde, joka kesti kolmisen vuotta, ja jätti pahat arvet. Poikaystäväni oli poikaystäväni, mutta tahtoi aina olla muka vapaa, ja suhdettamme ei koskaan virallisesti myönnetty. Sain häneltä jopa timanttisormuksen. Revin itseni vapaaksi hänestä vasta kun hän lähti vuodeksi jenkkeihin, ja sanoi, etten ole tervetullut sinne vierailemaan. Koska hän muka alkaisi kaivata niin. Haha.

Että aika paljon rakastunut ihminen voi itselleen uskotella, ja pitkään. Omasta mielestäni on aika heikkoa selitystä, että on julkisuuden henkilö ja blaa blaa blaa. Rakastunut ihminen tahtoo torvia soittaa ja sanoa, että TÄMÄ ON MINUN!

Aasi, kyllä!
Viimeiseen lauseeseen viitaten, ketä se K siellä keikoillaan huutelee ”Bojan is mine, all mine” ;)
 
vierailija
Veikkauksia, mitä Kn kaveripiiri, esim Häärijä ja Jesse, aattelee BK väleistä? Kaikista kuvista ja videoistakin somen perusteella välittyy niin paljon kemiaa, katseita, kosketuksia ja toisen seuraan hakeutumista, niin miltähän se näyttää Kn kavereille?

Mietin vaan Hn läppäkommentteja IGhen (esim emojit suomi mies sydän mies slovenia) ja muuta.

Vähintäänkin uskon helposti, että jos heidän menoa on nähnyt läheltä, niin voi olls hankalaa olla shippaamatta, esim Alessandra ja Salena
Häärijä vaikuttaa ainakin suhtautuvan positiivisesti ja on muutenkin kaverustunut heidän kanssaan. Muista en tiedä, ei ainakaan välity yhtään sellaiset läheiset vibat heistä. Tanssijoiden kanssa kyllä myös hyvät.
 
vierailija
Kiinnostava kysymys tuo, ketä kokee ymmärtävänsä parhaiten ja kenestä olisi helppoa tai vaikeaa kirjoittaa ficcissä.

Mun vastaus on, että koen ymmärtäväni parhaiten Boitsua, vaikka en itse ole ekstrovertti kultainen noutaja -persoona (ja ennen kaikkea en tietenkään tunne näitä ihmisiä). Samaistun neuroottisuuteen ja ahdistustaipumukseen ja siihen, että haluaa vastata ulkopuolisten odotuksiin. Näitä kaikkia piirteitä löytyy minusta ja etenkin Boitsun ikäisestä minusta. Joskus B:n haastatteluja ja kommentteja lukiessa tekisikin mieli lohduttaa, että ikääntyminen tasoittaa tai ainakin se voi vaihtaa ongelmien painopistettä - omalla kohdallani ahdistuksesta masennustaipumukseen, mutta eipä se olisi kummoinenkaan lohtu 🤪

Muista henkilöistä Jan vaikuttaa minulle tosi samastuttavalta, koska hän on introvertti ja pitää tiettyä etäisyyttä vieraisiin ihmisiin selkeämmin kuin esim. B, joka osaa verhota varautuneisuuden joviaalisuuden kuoreen.
Veikkaan, että Jan voi olla aika huumorintajuinen ja suhtautua aika intohimoisesti itselleen tärkeisiin asioihin.

Jos pitäisi ficciä kirjoittaa, tekisin sen ehdottomasti B:n näkökulmasta. Muut Joksut ja Kärtsä voisivat seikkailla sivurooleissa, ehkä Jania olisi sitten eniten muista Joksuista.

Ja kyllä, kello on paljon 😅
 
vierailija
Sinänsä aika hauskaa, että K julisti parillakin syksyn Europetourin keikalla naurahtaen, että he is not yours B is mine, all mine (lisättynä vartaloa pitkin vaeltava käsi) ja u know, I touch the Bojan titties.

Nyt B vähän hienovaraisemmin kertoo miten Hänen broskinsa voitti palkintoja. Ja miten K perui kaikki menonsa kun he tulivat. Ja miten heidän yhdessä viettämä yö lähensi heitä ja miten he ovat oikeastaan jo viettäneet unelmatreffit.

Reviirinmerkkausta!
Tätä kun lukee niin pitäisi olla selvää, best boyfriends 😂 ei siinä, ihmissuhteet on vaikeita. Haluaisin kyllä vaan suoran vastauksen mitä niiden aivoissa liikkuu.
 
vierailija
Härtsä tuntuu shippaavan ja Jessestä oli se kiinnostava klippi viisujen finaaliyöltä, jossa nappaa Boitsun sivusta ja luovuttaa oman kainalopaikkansa. Siitä on toki jo aikaa vierähtänyt.
 
vierailija
Kiinnostava kysymys tuo, ketä kokee ymmärtävänsä parhaiten ja kenestä olisi helppoa tai vaikeaa kirjoittaa ficcissä.

Mun vastaus on, että koen ymmärtäväni parhaiten Boitsua, vaikka en itse ole ekstrovertti kultainen noutaja -persoona (ja ennen kaikkea en tietenkään tunne näitä ihmisiä). Samaistun neuroottisuuteen ja ahdistustaipumukseen ja siihen, että haluaa vastata ulkopuolisten odotuksiin. Näitä kaikkia piirteitä löytyy minusta ja etenkin Boitsun ikäisestä minusta. Joskus B:n haastatteluja ja kommentteja lukiessa tekisikin mieli lohduttaa, että ikääntyminen tasoittaa tai ainakin se voi vaihtaa ongelmien painopistettä - omalla kohdallani ahdistuksesta masennustaipumukseen, mutta eipä se olisi kummoinenkaan lohtu

Muista henkilöistä Jan vaikuttaa minulle tosi samastuttavalta, koska hän on introvertti ja pitää tiettyä etäisyyttä vieraisiin ihmisiin selkeämmin kuin esim. B, joka osaa verhota varautuneisuuden joviaalisuuden kuoreen.
Veikkaan, että Jan voi olla aika huumorintajuinen ja suhtautua aika intohimoisesti itselleen tärkeisiin asioihin.

Jos pitäisi ficciä kirjoittaa, tekisin sen ehdottomasti B:n näkökulmasta. Muut Joksut ja Kärtsä voisivat seikkailla sivurooleissa, ehkä Jania olisi sitten eniten muista Joksuista.

Ja kyllä, kello on paljon
Tuo on itse asiassa se juttu, missä olen enemmän kuin Jere: minua ei ole koskaan kiinnostanut muiden ihmisten odotukset pätkääkään. Tai pitäisikö sanoa, että olen enemmän kuin Käärijä, koska Jereäkin kyllä tuntuu monessa asiassa kiinnostavan ja suojakuori-Kärtsää ei. Minulle se ei ole suojakuori, olen aina viilettänyt omia polkujani.

-muuten-Bojanin-kanssa-samis
 
vierailija
No ei välttämättä ois viitannut minnekään, timantithan säihkyy. Joo, kliseinen se ois ollut, liiankin. Joku vaan ei nyt saa tarpeekseen tuosta intertekstuaalisuuden näkemisestä joka paikassa.
Huh? Mihin tässä nyt viitataan, että "en saa tarpeekseni", taas joku joka päättää keitä muita kirjoittajat ovat? Ihan varmasti on Pink Floydin klassikkobiisi Joksuille tuttu ja silloin kyseessä olisi myös viittaus, vaikka kielikuva syntyisikin omasta kynästä. :)
 
vierailija
Huh? Mihin tässä nyt viitataan, että "en saa tarpeekseni", taas joku joka päättää keitä muita kirjoittajat ovat? Ihan varmasti on Pink Floydin klassikkobiisi Joksuille tuttu ja silloin kyseessä olisi myös viittaus, vaikka kielikuva syntyisikin omasta kynästä.
No on se minullekin tuttu ja jos kirjoitraisin jonnekin säihkyväni kuin timantti, miksi se olisi viittaus Pink Floydin kappaleeseen? Hekö nyt omistavat ko lauseen merkityksen?
Kyllä sen lauseen voi kirjoittaa biisiin sen viittaamatta Pink Floydiin tai heidän biisiinsä mitenkään. Ei sama sana sitä ratkaise 🤦‍♀️
 
vierailija
Onko täällä joku Twitter ekspertti? Halusin hakea sen nimimerkin paidaton jere eli alicia yhden videon joka oli Twitterissä n. 10.6. eli Tavastia 1.0:lta. Mutta Twitter ei anna prkl selata kuin elokuulle!
Miten ne vanhimmat postaukset saisi näkyviin?
 

Yhteistyössä