Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nostin nyt kortit poikien fiiliksill jälleennäkemisestä ensi viikolla. Jerelle nousi WILD ja Bojanille JOY. Kiinnostavasti aika viime aikoina nousi WILD ja MAGIC heidän tunteilleen toisiaan kohtaan, mutta söhläsin ja unohdin kumpi oli kumman kortti. Toki voisi veikata, että WILD oli tässäkin Jere, koska onhan se nyt tosi Kärtsämäinen kortti. :) WILD nousi seuraavalle tapaamiselle myös jo reilusti viime vuoden puolella, eli aika runsaasti on sitä korttia nähty tässä kontekstissa. :D Ja minusta nuo WILD, JOY ja MAGIC ovat kaikki vähän "samaa sarjaa".

En muista postasinko jo siitä, että marraskuun lopussa nostin Bojaniin liittyen (ei poikiin yhdessä) kortin SHINE, jossa sanotaan "may you be a lighthouse". Tuli aika hassut vibat kun kuuli uuden biisin.

-energiamamma
 
vierailija
Nostin nyt kortit poikien fiiliksill jälleennäkemisestä ensi viikolla. Jerelle nousi WILD ja Bojanille JOY. Kiinnostavasti aika viime aikoina nousi WILD ja MAGIC heidän tunteilleen toisiaan kohtaan, mutta söhläsin ja unohdin kumpi oli kumman kortti. Toki voisi veikata, että WILD oli tässäkin Jere, koska onhan se nyt tosi Kärtsämäinen kortti. :) WILD nousi seuraavalle tapaamiselle myös jo reilusti viime vuoden puolella, eli aika runsaasti on sitä korttia nähty tässä kontekstissa. :D Ja minusta nuo WILD, JOY ja MAGIC ovat kaikki vähän "samaa sarjaa".

En muista postasinko jo siitä, että marraskuun lopussa nostin Bojaniin liittyen (ei poikiin yhdessä) kortin SHINE, jossa sanotaan "may you be a lighthouse". Tuli aika hassut vibat kun kuuli uuden biisin.

-energiamamma
Kiitos 😀! Aina mielenkiintoista lukea näitä.
 
vierailija
Ootteko kiinnittäneet huomiota siihen, miten vuosi on vaikuttanut Kn puheisiin? Ei hän puhu enää rahasta, kuten hypen alkuvaiheessa. Silloinhan siitä ja sen puutteesta kuultiin lähes keikalla kuin keikalla.

Nyt hän korostaa, että pystit ja huomionosoitukset on kivoja, mutta loppupeleissä niillä ei ole merkitystä vaan perheellä, ystävillä ja ihmisillä. Joo, tili ei varmasti ole yhtä tyhjä mitä vielä vuosi sitten, mutta kyllä mä luulen, että mies on myös kasvanut tämän vuoden aikana. Arvot on muuttuneet.
Kyllähän K on mielestäni aina haastatteluissa korostanut juuri tuota että ystävät jne on tärkeitä. Ja ainakin vielä syksyllä sivuttiin raha-aihetta kun eurotour oli tappiollinen. Ja nythän keikkoja ei ole ollutkaan. Yleensä ne rahajutut oli sitä että olen köyhä ja asun yksiössä jne mitkä ei enää pidä paikkaansa. Siksi hyvä että on päivittänyt juttujaan. Itsehän kritisoin näitä joskus kesällä tai loppukesästä että toivottavasti keksii uutta.
 
vierailija
Jodelissa koontia Kn välispiikeistä. Millä keikalla on kysynyt, että onko täällä isokullisia miehiä?;D ja minä ajankohtana se on tapahtunut suunnilleen?

Ei sillä että tuo kertois tai liittyis yhtään mihinkään! On vaan niin hauskan random heitto, jota ei kyllä kenenkääm muun suomiräppärin keikalla ois ennen kuultu. Ja myönnän kyllä, että tuli mieleen, että mistä Kn aivojen "random"generaattorista tällainenkin lause tuli mieleen!
 
vierailija
Jodelissa koontia Kn välispiikeistä. Millä keikalla on kysynyt, että onko täällä isokullisia miehiä?;D ja minä ajankohtana se on tapahtunut suunnilleen?

Ei sillä että tuo kertois tai liittyis yhtään mihinkään! On vaan niin hauskan random heitto, jota ei kyllä kenenkääm muun suomiräppärin keikalla ois ennen kuultu. Ja myönnän kyllä, että tuli mieleen, että mistä Kn aivojen "random"generaattorista tällainenkin lause tuli mieleen!
Ainaki heinäkuun lopussa Lahessa kyseli, olin paikalla :D
 
vierailija
Jatkan vielä et oli siis se keikka missä oli se puhallettava miespuolinen seksinukke :D
Kiitos nopeasta vastauksesta!:) yhteinen tietotoimisto toimii!

Ja jälkimmäiseen viestiin: Mitää:D olin näköjään sillon poissa palstoilta, joten tää on mennyt ohi!

Kommentoiko K nukkea (tai enemmän mies-aihepiiriä) keikalla? Vai oliko se lähinnä yleisön havaitsema se nukke ja ei käynyt ilmi, näkikö K sen tai miten suhtautuu?
 
vierailija
Kiitos nopeasta vastauksesta! yhteinen tietotoimisto toimii!

Ja jälkimmäiseen viestiin: Mitää olin näköjään sillon poissa palstoilta, joten tää on mennyt ohi!

Kommentoiko K nukkea (tai enemmän mies-aihepiiriä) keikalla? Vai oliko se lähinnä yleisön havaitsema se nukke ja ei käynyt ilmi, näkikö K sen tai miten suhtautuu?
Nukkehan löysi tiensä lavalle asti :D K asetti sen siihen Allun pöydän eteen. Kyllä se sitä jotenki kommentoi mut en mitenkään enää muista et mitä kaikkee se höpis :D
 
vierailija
Nukkehan löysi tiensä lavalle asti :D K asetti sen siihen Allun pöydän eteen. Kyllä se sitä jotenki kommentoi mut en mitenkään enää muista et mitä kaikkee se höpis :D
:DD tää kuulostaa kyllä hauskalta käänteeltä! Melkein luokkaa vain Käärijän keikalla! Jos sää tai kuka tahansa muistaa nähneensä klippejä jommasta kummasta (nukke tai k*lli) hetkestä, niin kertokaa! Sit tietää, että niitä ainakin vois löytyä!
 
vierailija
D tää kuulostaa kyllä hauskalta käänteeltä! Melkein luokkaa vain Käärijän keikalla! Jos sää tai kuka tahansa muistaa nähneensä klippejä jommasta kummasta (nukke tai k*lli) hetkestä, niin kertokaa! Sit tietää, että niitä ainakin vois löytyä!
 
vierailija
Käärijä kyseli Altaalla myös onko paikalla isok*llisia miehiä, mutta en nyt löydä sitä spiikkiä tähän hätään mistään, että voisin tarkistaa mitä muuta sanoi. Muistaakseni jotain, että hyvä kysellä tämmösiä Pridejen aikaan.
 
vierailija
Käärijä kyseli Altaalla myös onko paikalla isok*llisia miehiä, mutta en nyt löydä sitä spiikkiä tähän hätään mistään, että voisin tarkistaa mitä muuta sanoi. Muistaakseni jotain, että hyvä kysellä tämmösiä Pridejen aikaan.
Tuo ei kyllä ihan iske mun huumorintajuuni. Oliko tämä se keikka, jossa K sanoi jotain, joka suututti yhden yleisössä olleen mieshenkilön, joka oli kirjoitellut joko täällä tai vauvalla. En nyt muista mitä K sanoi, jotain seksin harrastamiseen liittyvää.
 
vierailija
Tuo ei kyllä ihan iske mun huumorintajuuni. Oliko tämä se keikka, jossa K sanoi jotain, joka suututti yhden yleisössä olleen mieshenkilön, joka oli kirjoitellut joko täällä tai vauvalla. En nyt muista mitä K sanoi, jotain seksin harrastamiseen liittyvää.
Sehän oli ihan burnoutissa sillä keikalla. On sanonu useasti että oos pitäny jättää väliin ne keikat viisujen jälkeen kesällä.
 
vierailija
Hei kiitos paljon!!! En ollut nähnyt tältä keikalta mitään välispiikkejä, ja tällainen kooste kaikista keikan jutuista on mahtava! En tiennykään, että näitä keikkaspiikkejä on enemmänkin koosteena. Lähinnä joltain kevään Treen keikalta ja Tiktok-tileillä Eurotourilta oon nähnyt.

Varmastikin vähintään paljolti myös äijäläppää, mutta kovasti tuntui varustukset kiinnostavan Klla:D En ole nähnyt myöskään aiemmin videoilta itse, että K heittää yleisöön flirttiä läpällä, että tule hänen keikkabussiin (täysi läppä siis tietenkin, mutta on hauskaa, että hällä on kyky ja pokkaa heittäytyä). Näitähän on, mutta oli hauskaa nähdä se klipistä!
 
vierailija
Mulle tulee näistä monista kull-maininnoista ja kyselystä Allas Sea Poolilla täällä aiemmin sivuttu K:n aikakaudet m/m-teemaa lähestyessä keikkoihin ja someen perustuen. Ajattelinkin viestejä lukiessa, olisivatkohan nämä vähän roisimmat heitot keskittyen yhteen kropan kohtaan viime kesältä, ja niinhän ne oli! (Kärtsy voisi varmaankin tai ehkä edelleen heittää sellasita. Mun mielestä pointti on siinäm millon ja millaisia viitteitä joihinkin aiheisiin on toistuvasti enemmän).

Ne aikakaudet oli muistaakseni:

- viime kesä: roisimpia viittauksia p-ppupanoihin keikkapuheissa ja somesisällössä mm Häärijän ja Benjaminin kans ja melajuttelut.

- loppukesä ja Euroopan kiertue/loppuvuosi: m/m-läheisyyttä ja kiehnäystä sisältäen pusuja esim. Tommyn kanssa ja some-materiaalissa ja keikkapusut kuten Käkka. Yksi käkka-pusu taisi olla jo keskikesällä?

- olikohan näitä muita mainittu?

- muistelisin, että tähän täydennettiin vielä luonnollisesti OF, joka yhdistelee montaa elementtiä. ;) Selvästi Kärtsy on integroinut ja sisäistänyt m/m-aiheesta ja sen moninaisuudesta ja monipuolisuudesta of perusteella.:D Enää ei ollut vain etu- ja takapuoleen keskittyviä ronskeja juttuja, vaikka niitäkin nähtiin, ihan kunnolla! Sen lisäksi oli myös monenlaista m/m-kuumistelua, läheisyyttä ja monella tavalla kuumaa ja myös hempeää lähellä oloa.

Mitäs seuraavaksi?:p opit käytäntöön?:p
 
vierailija
Nostin nyt kortit poikien fiiliksill jälleennäkemisestä ensi viikolla. Jerelle nousi WILD ja Bojanille JOY. Kiinnostavasti aika viime aikoina nousi WILD ja MAGIC heidän tunteilleen toisiaan kohtaan, mutta söhläsin ja unohdin kumpi oli kumman kortti. Toki voisi veikata, että WILD oli tässäkin Jere, koska onhan se nyt tosi Kärtsämäinen kortti. :) WILD nousi seuraavalle tapaamiselle myös jo reilusti viime vuoden puolella, eli aika runsaasti on sitä korttia nähty tässä kontekstissa. :D Ja minusta nuo WILD, JOY ja MAGIC ovat kaikki vähän "samaa sarjaa".

En muista postasinko jo siitä, että marraskuun lopussa nostin Bojaniin liittyen (ei poikiin yhdessä) kortin SHINE, jossa sanotaan "may you be a lighthouse". Tuli aika hassut vibat kun kuuli uuden biisin.

-energiamamma
Kiitos taas kerran! Nuo korttien nimethän jo itsessään on hyvin selkeät, mutta onko niille vielä jotain lisäselityksiä?
Ja kiinnostaisi myös, että oletko energia työskentelyä tehnyt viime aikoina heihin liittyen?
 
vierailija
Mulle tulee näistä monista kull-maininnoista ja kyselystä Allas Sea Poolilla täällä aiemmin sivuttu K:n aikakaudet m/m-teemaa lähestyessä keikkoihin ja someen perustuen. Ajattelinkin viestejä lukiessa, olisivatkohan nämä vähän roisimmat heitot keskittyen yhteen kropan kohtaan viime kesältä, ja niinhän ne oli! (Kärtsy voisi varmaankin tai ehkä edelleen heittää sellasita. Mun mielestä pointti on siinäm millon ja millaisia viitteitä joihinkin aiheisiin on toistuvasti enemmän).

Ne aikakaudet oli muistaakseni:

- viime kesä: roisimpia viittauksia p-ppupanoihin keikkapuheissa ja somesisällössä mm Häärijän ja Benjaminin kans ja melajuttelut.

- loppukesä ja Euroopan kiertue/loppuvuosi: m/m-läheisyyttä ja kiehnäystä sisältäen pusuja esim. Tommyn kanssa ja some-materiaalissa ja keikkapusut kuten Käkka. Yksi käkka-pusu taisi olla jo keskikesällä?

- olikohan näitä muita mainittu?

- muistelisin, että tähän täydennettiin vielä luonnollisesti OF, joka yhdistelee montaa elementtiä. Selvästi Kärtsy on integroinut ja sisäistänyt m/m-aiheesta ja sen moninaisuudesta ja monipuolisuudesta of perusteella. Enää ei ollut vain etu- ja takapuoleen keskittyviä ronskeja juttuja, vaikka niitäkin nähtiin, ihan kunnolla! Sen lisäksi oli myös monenlaista m/m-kuumistelua, läheisyyttä ja monella tavalla kuumaa ja myös hempeää lähellä oloa.

Mitäs seuraavaksi? opit käytäntöön?
Mielellään siitä opista voisi jotain suoda eräälle balkanilaiselle. Tämä sitten hyväntahtoinen heitto :)
 

Yhteistyössä