Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihme nuharännejä koko sakki. Käärijä oo ikinä kipee
Tarvitseeko tuossakin asiassa kilpailla? Ihmisillä on erilainen vastustuskyky. Mä on tuollainen työpaikan kauhu eli nuharänni ja tyyliin kerran kuussa jossakin pöpössä, ja vaikka muille työpaikalla kuittaillaan tiukasti, jos tullaan oireisina töihin, niin mulle ei, kun ajatellaan, että kohta se on taas jossakin keuhkokuumeessa tai angiinassa tai koronassa ja parempi että tekee töitä pois, kun oireet ei vielä ole niin pahat. Ja ennen kuin joku rynnii tänne opastamaan, mitä kannattaa syödä, niin nämä on ihan ammattilaisia myöten tutkittu mutta ei vaan auta vaikka miten paljon c-vitamiinia nassuuni työnnän. Antakaa siis poikaraukkojen sairastaa rauhassa.
 
vierailija
Tarvitseeko tuossakin asiassa kilpailla? Ihmisillä on erilainen vastustuskyky. Mä on tuollainen työpaikan kauhu eli nuharänni ja tyyliin kerran kuussa jossakin pöpössä, ja vaikka muille työpaikalla kuittaillaan tiukasti, jos tullaan oireisina töihin, niin mulle ei, kun ajatellaan, että kohta se on taas jossakin keuhkokuumeessa tai angiinassa tai koronassa ja parempi että tekee töitä pois, kun oireet ei vielä ole niin pahat. Ja ennen kuin joku rynnii tänne opastamaan, mitä kannattaa syödä, niin nämä on ihan ammattilaisia myöten tutkittu mutta ei vaan auta vaikka miten paljon c-vitamiinia nassuuni työnnän. Antakaa siis poikaraukkojen sairastaa rauhassa.
Joka asiassa kärtsä ilmeisesti parempia kuin joksut mutta pitää ottaa huomioon että suurin osa joksuista on aika paljon nuorempia ja viihtyvät enemmän sosiaalisissa tilanteissa ja varmaan käyvät enemmän jossain ulkona tai muuta niin totta kai taudit silloin liikkuvat enemmän
 
vierailija
Kiitos taas kerran! Nuo korttien nimethän jo itsessään on hyvin selkeät, mutta onko niille vielä jotain lisäselityksiä?
Ja kiinnostaisi myös, että oletko energia työskentelyä tehnyt viime aikoina heihin liittyen?
Joo, minusta nuo muut kortit ovat aika selkeitä pelkän nimensä perusteella, ehkä tuo MAGIC noista vähiten selkeä (sitä toisaalta myös jotenkin hankala tiivistää) WILD on pelottoman, estottoman itseilmaisun kortti (Kärtsä!) ja minusta siinä on myös jotain eroottista, vaikka sen kuvaus ei suoraan sellaista sanokaan. MAGIC tuntuu tietyltä tavalla vähän saman kortin feminiinisemmältä versiolta, vaikka se on vähemmän itseilmaisun kortti ja enemmän sellainen "löydä elämästä taika".

Olen tehnyt myös energiatyöskentelyä, mutta mitään erityisen "jännää" ei ole siellä tllut esiin.

-energiamamma
 
vierailija
Tuo ei kyllä ihan iske mun huumorintajuuni. Oliko tämä se keikka, jossa K sanoi jotain, joka suututti yhden yleisössä olleen mieshenkilön, joka oli kirjoitellut joko täällä tai vauvalla. En nyt muista mitä K sanoi, jotain seksin harrastamiseen liittyvää.
Muistaakseni Eino Nurmisto älähti niistä jutuista, mutta musta on hirveän vaikea kuvitella, että hän olisi nimimerkin Rietas gay takana, koska Rietas heittää ihan yhtä rajua juttua itsekin. Näin hänen kirjoittaman kommentin UMK 2024 ketjussa koskien Win95manin etumusta.😂
 
vierailija
Muistaakseni Eino Nurmisto älähti niistä jutuista, mutta musta on hirveän vaikea kuvitella, että hän olisi nimimerkin Rietas gay takana, koska Rietas heittää ihan yhtä rajua juttua itsekin. Näin hänen kirjoittaman kommentin UMK 2024 ketjussa koskien Win95manin etumusta.😂
Ahaa, mulla oli sellainen muistikuva, että joku palstalainen olisi lopettanut käärijän fanituksensa siihen keikkaan.
 
vierailija
Joo, minusta nuo muut kortit ovat aika selkeitä pelkän nimensä perusteella, ehkä tuo MAGIC noista vähiten selkeä (sitä toisaalta myös jotenkin hankala tiivistää) WILD on pelottoman, estottoman itseilmaisun kortti (Kärtsä!) ja minusta siinä on myös jotain eroottista, vaikka sen kuvaus ei suoraan sellaista sanokaan. MAGIC tuntuu tietyltä tavalla vähän saman kortin feminiinisemmältä versiolta, vaikka se on vähemmän itseilmaisun kortti ja enemmän sellainen "löydä elämästä taika".

Olen tehnyt myös energiatyöskentelyä, mutta mitään erityisen "jännää" ei ole siellä tllut esiin.

-energiamamma
Kiitos vastauksesta 😊 Näitä sun analyyseja on aina mielenkiintoista lukea.
 
vierailija
Muistaakseni Eino Nurmisto älähti niistä jutuista, mutta musta on hirveän vaikea kuvitella, että hän olisi nimimerkin Rietas gay takana, koska Rietas heittää ihan yhtä rajua juttua itsekin. Näin hänen kirjoittaman kommentin UMK 2024 ketjussa koskien Win95manin etumusta.

Olikohan tämä sama tyyppi, joka arvioi Emma-gaalan asuja TikTokissa? Totesi siellä Kn asusta, että ei ollut ehkä gaalaan sopiva. Viittasi hihattomaan paitaan, jolle riisui illan edetessä.
K:llahan oli kuitenkin punaisella matolla upea maan nuoriin suunnittelijoihin kuuluvan Jimi Vainin kokonaisuus yllään. Vainin sivuilla on nähtävillä mm. se upea rusettivyö, joka Klla oli.
 
vierailija
Tarvitseeko tuossakin asiassa kilpailla? Ihmisillä on erilainen vastustuskyky. Mä on tuollainen työpaikan kauhu eli nuharänni ja tyyliin kerran kuussa jossakin pöpössä, ja vaikka muille työpaikalla kuittaillaan tiukasti, jos tullaan oireisina töihin, niin mulle ei, kun ajatellaan, että kohta se on taas jossakin keuhkokuumeessa tai angiinassa tai koronassa ja parempi että tekee töitä pois, kun oireet ei vielä ole niin pahat. Ja ennen kuin joku rynnii tänne opastamaan, mitä kannattaa syödä, niin nämä on ihan ammattilaisia myöten tutkittu mutta ei vaan auta vaikka miten paljon c-vitamiinia nassuuni työnnän. Antakaa siis poikaraukkojen sairastaa rauhassa.
No sulla on varmaan hygieniatasossa parannettavaa jos noin usein oot kipeä. Tiedän usein kipeitä olevia ihmisiä, jotka ei pese käsiään AINA ennen kuin alkavat syömään jotain, koskettelevat likaisilla käsillä kasvoihin, kaivavat nenää, sörkkivät silmiään. Ja samat aivastaa/niistää nenän eikä pese käsiään senkään jälkeen, eli levittää pöpöjään muillekin.
 
vierailija
Joka asiassa kärtsä ilmeisesti parempia kuin joksut mutta pitää ottaa huomioon että suurin osa joksuista on aika paljon nuorempia ja viihtyvät enemmän sosiaalisissa tilanteissa ja varmaan käyvät enemmän jossain ulkona tai muuta niin totta kai taudit silloin liikkuvat enemmän
Well, bojanistien mielestäni bojan on kaikessa parempi joten jonkun pitää kärppyäkin puolustaa..ja ihmettelen tuota "aika paljon nuorempia" kommentointia. 5v ei kyllä kovin paljoa ole. Ja nace/jure vissiin samoja ikiä kuin K.
 
vierailija
Well, bojanistien mielestäni bojan on kaikessa parempi joten jonkun pitää kärppyäkin puolustaa..ja ihmettelen tuota "aika paljon nuorempia" kommentointia. 5v ei kyllä kovin paljoa ole. Ja nace/jure vissiin samoja ikiä kuin K.
Sanoinkin että suurinosa joksuista tiedostan hyvin et Nace on samaa ikäluokat kärtsän kanssa. Ja esim Kris taas sit on 6 vuotta nuorempi
 
vierailija
No sulla on varmaan hygieniatasossa parannettavaa jos noin usein oot kipeä. Tiedän usein kipeitä olevia ihmisiä, jotka ei pese käsiään AINA ennen kuin alkavat syömään jotain, koskettelevat likaisilla käsillä kasvoihin, kaivavat nenää, sörkkivät silmiään. Ja samat aivastaa/niistää nenän eikä pese käsiään senkään jälkeen, eli levittää pöpöjään muillekin.
Ei liity hygieniatasoon. Itse pesen aina huolella käteni enkä koskaan, ikinä kosketa kasvoja likaisilla käsillä ja silti saan heti kaikki taudit jos joku vaikka yskäisee toisella puolella junanvaunua kerran, saan 90 % varmuudella sen. Eri ihmisten immuunijärjestelmät toimivat eri lailla. Onneksi on maskit.

- eri
 
vierailija
Tarvitseeko tuossakin asiassa kilpailla? Ihmisillä on erilainen vastustuskyky. Mä on tuollainen työpaikan kauhu eli nuharänni ja tyyliin kerran kuussa jossakin pöpössä, ja vaikka muille työpaikalla kuittaillaan tiukasti, jos tullaan oireisina töihin, niin mulle ei, kun ajatellaan, että kohta se on taas jossakin keuhkokuumeessa tai angiinassa tai koronassa ja parempi että tekee töitä pois, kun oireet ei vielä ole niin pahat. Ja ennen kuin joku rynnii tänne opastamaan, mitä kannattaa syödä, niin nämä on ihan ammattilaisia myöten tutkittu mutta ei vaan auta vaikka miten paljon c-vitamiinia nassuuni työnnän. Antakaa siis poikaraukkojen sairastaa rauhassa.
Jerekään ei raportoi julkisesti päivittäin voinnistaan. On voinut olla korona, flunssa tms. Tänä talvena on ollut tosi paljon tauteja liikkeellä. Oma perhe selvisi viime talven terveenä, mutta tänä talvena ollut vaikka mitä.
 
vierailija
No et sinä sitä tiedä, miten K ollut/ei ollut kipee. Sillä on pitkiäkin aikoja, jolloin postaa vain esim stillkuvia tai jotain ihan lyhyttä pätkää, voi ihan hyvin olla välillä flunssassa ilman, että sinä sitä huomaat.
Niinpä, eikä liveläisistä eilenkään olisi huomannut, jos olisi ollut lyhyt story lähes tunnin liven sijaan eivätkä olisi asiasta maininneet.
 
vierailija
Jaksaisiko joku linkata jonkin englanninkielisen haastiksen Bojanista suunnilleen viime heinä-elokuulta, tai kesäkuun lopusta, jos tulee mieleen? En nyt löydä kuin sloveenin- ja serbiankielisiä tai aiemmin/myöhemmin tehtyjä ja kiinnostaa yksi juttu. Aiheella ei ole väliä tai keitä muita siinä on jne, kunhan on Bojan ja se on englanniksi.
 
vierailija
Jaksaisiko joku linkata jonkin englanninkielisen haastiksen Bojanista suunnilleen viime heinä-elokuulta, tai kesäkuun lopusta, jos tulee mieleen? En nyt löydä kuin sloveenin- ja serbiankielisiä tai aiemmin/myöhemmin tehtyjä ja kiinnostaa yksi juttu. Aiheella ei ole väliä tai keitä muita siinä on jne, kunhan on Bojan ja se on englanniksi.
Tässä Lontoon bäkkäriltä heinäkuun lopulta: https://youtu.be/vIgW60H-zXw?si=hTqfVAXhhhMDrmQE

Tutkitko jotain B:n enkkuun liittyvää? Mikäli kyllä niin jaa tulokset ihmeessä tännekin. :D

T. Lingvisti
 
vierailija
Jaksaisiko joku linkata jonkin englanninkielisen haastiksen Bojanista suunnilleen viime heinä-elokuulta, tai kesäkuun lopusta, jos tulee mieleen? En nyt löydä kuin sloveenin- ja serbiankielisiä tai aiemmin/myöhemmin tehtyjä ja kiinnostaa yksi juttu. Aiheella ei ole väliä tai keitä muita siinä on jne, kunhan on Bojan ja se on englanniksi.
 
vierailija
Tässä Lontoon bäkkäriltä heinäkuun lopulta: https://youtu.be/vIgW60H-zXw?si=hTqfVAXhhhMDrmQE

Tutkitko jotain B:n enkkuun liittyvää? Mikäli kyllä niin jaa tulokset ihmeessä tännekin.

T. Lingvisti
Kiitos! Joo, ja siinä mielessä toki olisi parempi, että se matsku ei olisi Briteistä, kun ympäristöstä nyt tarttuu heti juttuja. :) Mutta ehkä sitä enkkumatskua ei ole viime loppukesältä hirveästi muualta?
 
vierailija
Kiitos! Joo, ja siinä mielessä toki olisi parempi, että se matsku ei olisi Briteistä, kun ympäristöstä nyt tarttuu heti juttuja. Mutta ehkä sitä enkkumatskua ei ole viime loppukesältä hirveästi muualta?
Mulla ei tule mieleen kuin nuo Britanniassa kuvatut videot. 12.9. heillä oli sitten se IG-live bändikämpiltä, mutta meneekö se liian myöhäiseksi?
 

Yhteistyössä