Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Seuraavaksi minulta tulossa lyhyt ficci Unweird varmaan sunnuntai-iltana, jotain tyylilajiltaan aika erilaista kuin mitä olen aiemmin kirjoittanut, ja sitten toivottavasti noin ti-ke tulee hieman pidempää kamaa, jossa väännetään fandom-tropeja vähän uuteen uskoon. :) Se toivottavasti valmistuu ennen keikkoja, mutta saa nyt nähdä - ennen burnout ei vaikuttanut kirjoittamiseeni, mutta nyt se on alkanut vaikuttaa.

- Joymuffin
 
vierailija
Seuraavaksi minulta tulossa lyhyt ficci Unweird varmaan sunnuntai-iltana, jotain tyylilajiltaan aika erilaista kuin mitä olen aiemmin kirjoittanut, ja sitten toivottavasti noin ti-ke tulee hieman pidempää kamaa, jossa väännetään fandom-tropeja vähän uuteen uskoon. Se toivottavasti valmistuu ennen keikkoja, mutta saa nyt nähdä - ennen burnout ei vaikuttanut kirjoittamiseeni, mutta nyt se on alkanut vaikuttaa.

- Joymuffin
💚❤
 
vierailija
Olen vielä ihan fiiliksissä videosta, voitaisiko jakaa ajatuksia siitä? Hienoja tulkintoja ollut päivällä, mutta en ehtinyt mukaan.
Mä nyt en oo mikään syvällisten analyysien kirjottelija, mut kerron kuitenki jotain fiiliksiä. Mä rupesin itkemään siinä kohtaa kun se näyttelijä meni istumaan lattialle sen kynttilän kans. Tosin se muuttu kyl sit aika nopeesti hymyilyksi kun se tanssiminen alko :D Oon kärsiny elämäni aikana yksinäisyydestä ja paniikkikohtaukset on myös tuttuja paniikkihäiriön takia niin osasin jotenki samaistua fiiliksiin mitä videolla käytiin läpi. Tykkäsin videosta kovasti ja Bojan näytti todella hyvältä <3
 
vierailija
Mä nyt en oo mikään syvällisten analyysien kirjottelija, mut kerron kuitenki jotain fiiliksiä. Mä rupesin itkemään siinä kohtaa kun se näyttelijä meni istumaan lattialle sen kynttilän kans. Tosin se muuttu kyl sit aika nopeesti hymyilyksi kun se tanssiminen alko Oon kärsiny elämäni aikana yksinäisyydestä ja paniikkikohtaukset on myös tuttuja paniikkihäiriön takia niin osasin jotenki samaistua fiiliksiin mitä videolla käytiin läpi. Tykkäsin videosta kovasti ja Bojan näytti todella hyvältä <3
Voih, luulen, että tässä tulee niitä tunteita esille. Näen jotenkin ton näyttelijän erityisenä tunteiden tulkkina/esiintuojana. Tästä alkaa..
 
vierailija
Mä nyt en oo mikään syvällisten analyysien kirjottelija, mut kerron kuitenki jotain fiiliksiä. Mä rupesin itkemään siinä kohtaa kun se näyttelijä meni istumaan lattialle sen kynttilän kans. Tosin se muuttu kyl sit aika nopeesti hymyilyksi kun se tanssiminen alko Oon kärsiny elämäni aikana yksinäisyydestä ja paniikkikohtaukset on myös tuttuja paniikkihäiriön takia niin osasin jotenki samaistua fiiliksiin mitä videolla käytiin läpi. Tykkäsin videosta kovasti ja Bojan näytti todella hyvältä <3
Ihana analyysi. Mä itkin myös.
 
vierailija
I love the video, especially when towards the end, the actor's candle goes out, and B lights it with his.

"A candle loses nothing when it lights another candle." -Thomas Jefferson
That's a really wonderful moment!I All in all, I love the simplicity of the story.
I just watched the video on a tv screen instead of my phone and now I see what you meant by mentioning B's nipples 😍

Yep, MOTHER would be so proud of me 😅
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)

Yhteistyössä