vierailija
En niin välitä muuten, mutta minulle tuli ihan alusta asti jotenkin gay-vibat.Rakastan tätä musiikkivideota. Mites te? (hyvästi tehokas työpäivä....)
Katsoin eka että Kärtsä seikkailee siinä.
En niin välitä muuten, mutta minulle tuli ihan alusta asti jotenkin gay-vibat.Rakastan tätä musiikkivideota. Mites te? (hyvästi tehokas työpäivä....)
Mulle tuli kans mieleen K tuosta näyttelijästä. Ihan sama pituuserokin tuossa lopussa. K sopisi hyvin mukaan, kun joksut esittää tämän Helsingissä.Rakastan tätä musiikkivideota. Mites te? (hyvästi tehokas työpäivä....)
K tuli mieleen, mutta niitä gay-viboja en tunnista.En niin välitä muuten, mutta minulle tuli ihan alusta asti jotenkin gay-vibat.
Minä löysin molempia tästäK tuli mieleen, mutta niitä gay-viboja en tunnista.
Yes, the similarity has been noticed in here and vauva also.Some comments on Twitter say something like, hey K is in JO's video.
Not yet, the Numbers update only once a day. And the first day is of course a bit different because we don’t get numbers from full 24 hours.Are we able to see how many listens has the new song had on Spotify? I'm so lost on this app.
Tuo on kyllä Kärtsän aliarvioimista jos joku "näkee" K:n tossa äijässä.Mulle tuli kans mieleen K tuosta näyttelijästä. Ihan sama pituuserokin tuossa lopussa. K sopisi hyvin mukaan, kun joksut esittää tämän Helsingissä.
Itkin eilen silmät päästäni tota lukiessaOliko täällä muuten hehkutettu tätä uutta scifi-AU:ta vielä, olen välillä hyppinyt muutaman sivun yli: https://archiveofourown.org/works/53780701
Tämä hyppäsi itsellä tämän shipin lempificiksi Ugly Beautifulin ja muiden ohi.
En näe K:ta, mutta samankaltaista tanssia ja liikettä, ulkonäkö eri tokiTuo on kyllä Kärtsän aliarvioimista jos joku "näkee" K:n tossa äijässä.
Saisko linkkiä tähän henkivartijaficciin? Se mainitaan aina tasaisin väliajoin, mutten oo löytänytOlipas herttaiset subtekstit henkivartijaficin uuden luvun lopussa (vaikea sanoa muuta spoilaamatta).
Saisko linkkiä tähän henkivartijaficciin? Se mainitaan aina tasaisin väliajoin, mutten oo löytänyt