Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämä on upea mahtava biisi en malta mennä nukkumaan vaan pakko aloittaa aina vaan uudestaan vaikka kuuntelin jo eka kerran radiosta ja sen jälkeenkin monesti
Sama :D mua hämää toi korkea kohta kun olin aluks et se on kyl Kris mut sit joku jodelissa sano et sen mielestä kuulosti Boitsulta niin nyt en oo enää varma mut oon Krisin kannalla edelleen :D
 
vierailija
Mä toivon, ettei kukaan hylkää tätä uutta biisiä ensikuulemalta. Olin iteki sen radiokuuntelun jälkeen epäileväinen, mutta mitä useammin tätä kuuntelee, sitä paremmaksi tää muuttuu! Nyt rakastan tätä ja laulan jo mukana.
 
vierailija
Kuuntelin nyt kun tumpelo sain sen vihdoin kuulumaan spotifysta. Tää on parempi kuin odotin. Tykkään. Bojanin ääni kuulostaa erilaiselta, mutta ihan hyvällä tavalla. Kappaleessa on jotain todella tuttua. En yhtään tiedä mitä. Ehkä jotain mitä olen kuunnellut vuosikymmeniä (kääks) sitten. Mihin voisi laittaa joksuille kehut, niin että menisi perille. Äiti täällä.
 
vierailija
Mä toivon, ettei kukaan hylkää tätä uutta biisiä ensikuulemalta. Olin iteki sen radiokuuntelun jälkeen epäileväinen, mutta mitä useammin tätä kuuntelee, sitä paremmaksi tää muuttuu! Nyt rakastan tätä ja laulan jo mukana.
Samaa mieltä että ehdottomasti kannattaa kuunnella useamman kerran, paranee tosiaan vaan! Ihan päinvastoin kuin sellaiset biisit, jotka ehkä jää heti mieleen, mutta joihin kyllästyy heti muutaman kuuntelun jälkeen. Sellaisia soi radiossa aika paljon kuitenkin.
 
vierailija
Musiikillisesti minusta jopa Jokereiden paras biisi, aivan upeaa kerroksellisuutta, mutta sanoitukset...
Mä oon tismalleen samaa mieltä. Tykkään hurjasti juuri musiikillisesti. Vauvalla kommentoinkin silloin siitä radiolähetyksestä biisiä kuunneltuani, että sanoitukset vaan saa mut irvistämään ja toivon niin, että olisivat sloveeniksi etten ymmärtäisi. Niissä on jotain naiivia musalukiolaista wannabe lyyrikkoa liikaa, vai onko ne B:n laulumaneerit mitkä mulle tökkii tässä, en oikein tiedä. Solidi 8- arvosanaksi, ihan kiva.
 
vierailija
Mä oon tismalleen samaa mieltä. Tykkään hurjasti juuri musiikillisesti. Vauvalla kommentoinkin silloin siitä radiolähetyksestä biisiä kuunneltuani, että sanoitukset vaan saa mut irvistämään ja toivon niin, että olisivat sloveeniksi etten ymmärtäisi. Niissä on jotain naiivia musalukiolaista wannabe lyyrikkoa liikaa, vai onko ne B:n laulumaneerit mitkä mulle tökkii tässä, en oikein tiedä. Solidi 8- arvosanaksi, ihan kiva.
Minkä tyyppisiä lyriikoita sitten arvostaisit? Mä Kyllä ”tykkäsin” biisin sanoituksesta jos niin voi sanoa, kun mikään ei millään talla töki ja oli pari kohtaa, joista tuli hyvät fiilikset (lähinnä se mahdollinen Kris laulamassa No one’s ever gonna make it easier, niin Krisiä ja muutenkin totta) ja Case closed, soul sold -kohdasta tykkään, kiva sanojen soundileikki. Tykkään myös siitä yhdestä At the Baa-aa-aal, kohdasta, harvemmin biiseissä nykyään ollaan at the ball 😊
 
vierailija
Liveäkään ei sit tullut, hyvä etten odottanut. Tällä hetkellä oon vähän kyrpiintynyt koko fanitukseen, meni kyllä maku siitä kun se tyhmä Härtsä ilmestyi Bojanin instaan tyhmän Ystävänpäiväkliseen merkeissä 😩😖😠! En mä sen pärstää kaipaa, vaan K:n, Boitsun instaan 😖
 
vierailija
Tosta presavesta ei ole kyllä mitään hyötyä fanille. En siis sano että on mitään vaivaa tai haittaakaan, mutta ihmettelen toiminnon mielekkyyttä ja ideaa tavalliselle fanille, joka venaa julkaisuja ehkä noin 8 kertaa vuodessa. Eikä ole siis pelkoa että unohtaisi. Mietin siis sitä lähes olematonta hyötyä fanille tosta.
 
vierailija
Minkä tyyppisiä lyriikoita sitten arvostaisit? Mä Kyllä ”tykkäsin” biisin sanoituksesta jos niin voi sanoa, kun mikään ei millään talla töki ja oli pari kohtaa, joista tuli hyvät fiilikset (lähinnä se mahdollinen Kris laulamassa No one’s ever gonna make it easier, niin Krisiä ja muutenkin totta) ja Case closed, soul sold -kohdasta tykkään, kiva sanojen soundileikki. Tykkään myös siitä yhdestä At the Baa-aa-aal, kohdasta, harvemmin biiseissä nykyään ollaan at the ball
Minustakin ne toimii ja sanojen takaa löytyy tunnetta. Itse tykkään myös siitä, kun joku kohta sanoista kuulostaa erityisen hyvältä yhdistettynä melodiaan. Eli sanojen merkityksen, syvyyden ja sujuvuuden lisäksi ihan vain puhtaasti se, miltä se kuulostaa. Tässä on niitäkin kohtia, esimerkiksi se for you to shine like a lighthouse after all -kohta toimii hyvin melodiaan minusta, samoin juuri tuo at the baa-aa-al -kohta. Makuasioitahan nämä tietysti on kaikki, mutta minusta nuo sanat on riittävän sujuvat ja niissä on syvyyttä, sanoisin että useimmissa radiosoitossa olevissa biiseissä ei ole tuossa määrin.
 
vierailija
Tidalissa on muuten merkitty kohtaan Composer koko bändi ja Lyricist-kohtaan vain Bojan.
Juresta säveltäjänä ei sanota erikseen mitään, mikä kuulostaakin vähän oudolta, että rumpali ois toinen säveltäjistä.
 
vierailija
Liveäkään ei sit tullut, hyvä etten odottanut. Tällä hetkellä oon vähän kyrpiintynyt koko fanitukseen, meni kyllä maku siitä kun se tyhmä Härtsä ilmestyi Bojanin instaan tyhmän Ystävänpäiväkliseen merkeissä ! En mä sen pärstää kaipaa, vaan K:n, Boitsun instaan
Ymmärrän että toivoit K:ta sinne, mutta eihän se Härtsän vika ole että K ei päässyt. Härtsähän on tosi symppis ja vaikuttaa hyvältä ja fiksulta tyypiltä.
 
vierailija
Toi Spotifyn tieto, että koko bändi ois kirjoittanut biisiä on varmaan sikäli virheellinen, että viittaa varmaan oikeasti sit musiikkin. Koska Tidal tosiaan erittelee ainakin bändin musiikkia tehneisiin, mutta vain Bojanin sanoittajiin.
 

Yhteistyössä