Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä en kyllä usko, että olisi muualla kuin Suomessa, Tallinna olisi lähellä kyllä, mutta siltikin
Sen jälkeen kun Kärppy tiedusteli tilaa keikkabussista, niin mulla ainakin tuntosarvet hyppäsi vähän ylöspäin ja olen valmis antamaan jopa vähän pieniä mahdollisuuksia Tallinnalle. Ei kai Joksut nyt jo Suomen puolella keikkabussissa yövy, vai mitenköhän se järjestyy? Tai vaikka täällä bussi olisikin jo, niin miksi K tilaa sieltä olisi kysellyt, kun voi yhtä hyvin nukkua omassa kämpässään Vantaalla Suomen keikkojen ajan? Siksi vähäisiä mahdollisuuksia annan Tallinnalle. Muita maita kuin Viron en sentään uskalla ottaa tähän lottoon mukaan.
 
vierailija
Oraakkelikortit kyllä aina räjäyttävät tajuntani. Noissa korteissanihan ei ole mitään Kuolemaa tai muuta kuten Tarotissa, vaan pakan nihkein kortti on minusta ACCEPT. Siinä missä Kuolema on rehdisti mitä on (sehän ei siis tarkoita, että joku kuolee), niin Accept on sellainen vittuilevan tekopirteä "hyväksy nyt vaan, että tämä on paskaa". Usein kun nostin kortteja, niin mietin, että toivottavasti ei tule nyt se. En ollut kuitenkaan kertaakaan vielä nostanut sitä parin vuoden aikana. K&B:lle tuli kaksi kertaa pakan toiseksi pahin nihkeilykortti FORGIVE, joista toinen liittyi siihen, näkevätkö he ennen maaliskuun keikkoja, nostin sen muutama kuukausi sitten, ja toinen liittyi aika pieneen asiaan.

Viime yönä tunnekuohussa päätin nostaa kortin, että jos se Jere nyt kuitenkin menisi osaksi aikaa Häärijän kanssa Lontooseen. Joo, tiedän että Emmat ja muu, käytännössä mahdotonta, ei tarvitse selittää. Siinä pakkaa sekoittassani ajattelin, että tämä on kyllä ihan toivotonta, koska ei se voi onnistua, ja mikä muu kortti sieltä voisi nyt nousta kuin se Accept. Ja sieltä nousi ensimmäistä kertaa Accept! Meinasi kyllä tippua käsistä koko pakka.

No, onpahan nyt sekin mörkö kohdattu, ei onneksi ollut kovin paha, kun tiesi vastauksen oikeasti jo etukäteen. Mutta tosi hämmentävä olo, ja tämä oli peräti kolmas kerta ihan lähiaikoina kun ajattelin, että nyt tulee saletisti kortti X, ja se tuli.

-energiamamma
Toi forgive! 🥶 Aika paha… siis osuvuudessaan. Kun näinhän tää sit myös meni, JA kuitenkin he olivat näkemässä!
 
vierailija
Sen jälkeen kun Kärppy tiedusteli tilaa keikkabussista, niin mulla ainakin tuntosarvet hyppäsi vähän ylöspäin ja olen valmis antamaan jopa vähän pieniä mahdollisuuksia Tallinnalle. Ei kai Joksut nyt jo Suomen puolella keikkabussissa yövy, vai mitenköhän se järjestyy? Tai vaikka täällä bussi olisikin jo, niin miksi K tilaa sieltä olisi kysellyt, kun voi yhtä hyvin nukkua omassa kämpässään Vantaalla Suomen keikkojen ajan? Siksi vähäisiä mahdollisuuksia annan Tallinnalle. Muita maita kuin Viron en sentään uskalla ottaa tähän lottoon mukaan.
Kuikka varma tuo suomennos on ettei olisi muisteltu viime kertaa. Toivon ettei näin ole käynyt
 
vierailija
Toivottavasti puhuivat. Muistaakseni luin jostain, että Härtsä osaa puhua espanjaa kuten Bojankin, joten saattavat keskustella jopa muiden läsnäollessa

Ja miksipä eivät puhuisi. Jos Bojania vähänkin Jere kiinnostaa, kyllä minä käyttäisin tilanteen hyväkseni, ja kysyisin edes sitä, että mitä ja miten hän minusta puhuu.
Vähänkö ois noloa puhua jotain espanjaa muiden läsnäollessa, että vois salaa puhua Jerestä 🥴 Sitäpaitsi moni voi ymmärtää espanjaa hyvinkin pienellä sen opiskelulla esim lukiosta…
 
vierailija
Sinulla on tuossa provossa vaan se ongelma, että shippaaja itse päättää keitä tykkää shipata, ja usein päätösvalta ei ole edes shippaajalla itsellään, vaan shippi valitsee ’uhrinsa’. 😊 Shippaaminen on kuitenkin vapaaehtoista ja sen pitää olla myös kivaa. Minusta on edelleen tosi ihanaa shipata K/B:tä!❤
Hauskasti sanottu, että shippi valitsee "uhrinsa"... Näinhän siinä todellakin kävi munkin kohdalla ja jonkin aikaa siinä meni ennenkuin edes tiesin shippaavani 😄
K&B yhteys on ihan todellinen edelleen, joten shippi matka jatkuu vieläkin. On ihana välillä palata vuoden takaisiin tapahtumiin (niihin nostalgisiin klippeihin 😊) ja muistella, kuinka pitkä ja välillä hämmentäväkin matka tässä on jo kuljettu.
Kukaan ei varmasti olisi vuosi sitten uskonut, että vielä tänäkin päivänä B&K yhteys on vahva ja voi hyvin. En edes minä, vaikka shippaaja olenkin 😄. Eli kyllähän siitä helppo on lukea, että ne Euroviisuissa koetut tunteet oli syviä ja vahvoja...ja edelleen olemassa.
 
vierailija
Kuikka varma tuo suomennos on ettei olisi muisteltu viime kertaa. Toivon ettei näin ole käynyt
Ei muisteltu viime kertaa. Bojan puhui tulevista Suomen keikoista maaliskuussa ja totesi, että "Jere already asked, like, if we have space on the tour bus" eli "Jere kyseli jo, onko meillä keikkabussissa tilaa". Tämä on siitä Eurovision Podcastin haastattelusta (sama jakso, jossa Raiven), viimeiset 5 minuuttia haastateltiin Bojania. Voi mennä ihan tarkistamaan sanamuodon sieltä.
 
vierailija
Hauskasti sanottu, että shippi valitsee "uhrinsa"... Näinhän siinä todellakin kävi munkin kohdalla ja jonkin aikaa siinä meni ennenkuin edes tiesin shippaavani
K&B yhteys on ihan todellinen edelleen, joten shippi matka jatkuu vieläkin. On ihana välillä palata vuoden takaisiin tapahtumiin (niihin nostalgisiin klippeihin ) ja muistella, kuinka pitkä ja välillä hämmentäväkin matka tässä on jo kuljettu.
Kukaan ei varmasti olisi vuosi sitten uskonut, että vielä tänäkin päivänä B&K yhteys on vahva ja voi hyvin. En edes minä, vaikka shippaaja olenkin . Eli kyllähän siitä helppo on lukea, että ne Euroviisuissa koetut tunteet oli syviä ja vahvoja...ja edelleen olemassa.
Mä uskoin. Ja olisin uskonut paljon enemmänkin.
 
vierailija
Oli Boitsu Lontoossa
kainaloaan tarjosi
Kärtsä kaipuun huumassa
matkata lupasi.

Vaan pomo levy-yhtiössä
haaveet torppasi
”Promoamaan kuin olis jo!”
Sen toki Kärtsä ymmärsi.

Ymmärrä ei Marketta
Miksi töitä tehdä pitää
Näyttää naamaa hapanta
”Ei voi tällä shippi itää.”

Jako kuvan Boitsun
on bisnestä vain
Vaan työnteko itsessään
Boitsun hylkäys ain’.

Niin tai näin
jonkun mielestä
Kärtsä tekee aina
väärin päin.

Ei voi toisten tekoja määrätä
ilman taikakalua
Vaan ilokseen shipissä häärätä
-Uskotaan siis Manua.

❤
 
vierailija
No, ainakin oon ollut mukana toukokuun puolivälistä ja toivon näiden kahden välille oikeasti suhdetta tai sitä, että niillä ois yhtä palava tarve olla yhdessä kuin minulla on nähdä heitä yhdessä.
Aito, sulla on vakavia psykologisia ongelmia. Ihan oikeasti, nyt lopeta. Olet koko päivän raivonnut tätä asiaa. Pettymyksesi on käsitelty jo ainakin 50 kertaa. Ketään ei kiinnosta. Tällä hetkellä vain häiritset muita olemassaolollasi ja viesteilläsi. Sulje kone ja lähde ulos, niin olo helpottaa.
 
vierailija
Aito, sulla on vakavia psykologisia ongelmia. Ihan oikeasti, nyt lopeta. Olet koko päivän raivonnut tätä asiaa. Pettymyksesi on käsitelty jo ainakin 50 kertaa. Ketään ei kiinnosta. Tällä hetkellä vain häiritset muita olemassaolollasi ja viesteilläsi. Sulje kone ja lähde ulos, niin olo helpottaa.
Et vain piittaa tästä aiheesta oikeasti, siksi sillä ei ole sinulle väliä.
 
vierailija
Janci 🥰🥰
 
vierailija
Et vain piittaa tästä aiheesta oikeasti, siksi sillä ei ole sinulle väliä.
Shipin tulisi tuottaa sinulle iloa. Jos niin ei ole, olet liian syvällä. Pidä taukoa. Tee muita asioita välillä. Ymmärrä että tunteesi ja kuvitelmasi ovat sinun omiasi, ei kenenkään muun, ja olet itse niistä vastuussa, ei K tai B. Tule palstalle sitten kun on hyvä mieli, älä tule väkisin tartuttamaan pahaa oloasi muihin.
Et vain piittaa tästä aiheesta oikeasti, siksi sillä ei ole sinulle väliä.
Shipin tulisi tuottaa sinulle iloa. Jos niin ei ole, olet liian syvällä. Pidä taukoa. Tee muita asioita välillä. Ymmärrä että tunteesi ja kuvitelmasi ovat sinun omiasi, ei kenenkään muun, ja olet itse niistä vastuussa, ei K tai B. Tule palstalle sitten kun on hyvä mieli, älä tule väkisin tartuttamaan pahaa oloasi muihin.
 
vierailija
Et vain piittaa tästä aiheesta oikeasti, siksi sillä ei ole sinulle väliä.
Sulla on mielenterveyden ongelmia, jos tällainen asia - vieraan ihmisen toteutumaton matka - aiheuttaa sulle niin pahoja pettymyksen tunteita, että joudut siitä huutamaan keskustelupalstalla koko päivän, ja kun toiset yrittävät sulle puhua järkeä, käännät asiat heidän syykseen tai ongelmakseen. Tämä pettymys on vain ja ainoastaan omasi. Sä et voi kontrolloida sitä, miten muut reagoi, eikä siitä kannata muille suuttua. Voit ainoastaan käsitellä omia tunteitasi. Tai itse asiassa et osaa käsitellä niitä, siksi riehut täällä. Hanki terapeutin apua, tämä paikka ei ole oikea tällaisen käsittelyyn.
 
vierailija
Sulla on mielenterveyden ongelmia, jos tällainen asia - vieraan ihmisen toteutumaton matka - aiheuttaa sulle niin pahoja pettymyksen tunteita, että joudut siitä huutamaan keskustelupalstalla koko päivän, ja kun toiset yrittävät sulle puhua järkeä, käännät asiat heidän syykseen tai ongelmakseen. Tämä pettymys on vain ja ainoastaan omasi. Sä et voi kontrolloida sitä, miten muut reagoi, eikä siitä kannata muille suuttua. Voit ainoastaan käsitellä omia tunteitasi. Tai itse asiassa et osaa käsitellä niitä, siksi riehut täällä. Hanki terapeutin apua, tämä paikka ei ole oikea tällaisen käsittelyyn.
Ei mulla ole siitä päivä mennyt millään lailla pilalle! En vain ole iloinen ja hyvilläni siitä, ettei K ole Lontoossa eikä mua tippaakaan ilahduta sen korvikkeena, että Härtsä on!
Ihan sama, kuin ilahtuisit siitä, että Pirkka-lehti tuli postiluukusta, vaikka K ei mennyt Lontooseen!
Voi olla kiva joo, mutta EI KORVAA sitä, ettei K ole nyt LONTOOSSA!
 
vierailija
Sulla on mielenterveyden ongelmia, jos tällainen asia - vieraan ihmisen toteutumaton matka - aiheuttaa sulle niin pahoja pettymyksen tunteita, että joudut siitä huutamaan keskustelupalstalla koko päivän, ja kun toiset yrittävät sulle puhua järkeä, käännät asiat heidän syykseen tai ongelmakseen. Tämä pettymys on vain ja ainoastaan omasi. Sä et voi kontrolloida sitä, miten muut reagoi, eikä siitä kannata muille suuttua. Voit ainoastaan käsitellä omia tunteitasi. Tai itse asiassa et osaa käsitellä niitä, siksi riehut täällä. Hanki terapeutin apua, tämä paikka ei ole oikea tällaisen käsittelyyn.
Ja sinä ja sun kaltaises täällä ainoita niitä on, joilla menee päivä muiden reagoinneista pilalle. En minä.
 
vierailija
Ei mulla ole siitä päivä mennyt millään lailla pilalle! En vain ole iloinen ja hyvilläni siitä, ettei K ole Lontoossa eikä mua tippaakaan ilahduta sen korvikkeena, että Härtsä on!
Ihan sama, kuin ilahtuisit siitä, että Pirkka-lehti tuli postiluukusta, vaikka K ei mennyt Lontooseen!
Voi olla kiva joo, mutta EI KORVAA sitä, ettei K ole nyt LONTOOSSA!
Minkä takia sun oli sitten pakko vastata huutamalla tähän viestiin? Miksi olet tästä jankannut koko päivän? Miksei yksi viesti asiasta riittänyt?

Toistan: sulla on mielenterveyden ongelmia, kun takerrut näin pahasti yksittäiseen asiaan. Terapeutti on oikea osoite, tämä palsta ei pysty käsittelemään sinun häiriöitäsi.
 
vierailija
Minkä takia sun oli sitten pakko vastata huutamalla tähän viestiin? Miksi olet tästä jankannut koko päivän? Miksei yksi viesti asiasta riittänyt?

Toistan: sulla on mielenterveyden ongelmia, kun takerrut näin pahasti yksittäiseen asiaan. Terapeutti on oikea osoite, tämä palsta ei pysty käsittelemään sinun häiriöitäsi.
Mua ärsyttää just se, että täällä on ihmisiä, joiden pitää haukkua niitä, joille Häärijän oleminen Lontoossa ei millään tasolla korvaa sitä harmia, ettei K ole siellä! Sinulla menee päivä pilale muiden kommenteista etkä anna niiden olla!
 

Yhteistyössä