Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minulle Bojanista viime aikoina välittynyt viba on ollut selkeä. Hän tietää mitä haluaa, eikä häpeä sitä, ja on valmis siihen mitä homma vaatii. Ja hän uskoo myös, että hänellä on tässä mahdollisuus onnistua. Enkä usko, että hän uskoisi näin, jos sellaista mahdollisuutta ei olisi. Toki se voi olla myös onnistumatta, mutta hän tietää mitä tekee.
 
vierailija
UMK lopputulos ottaa päähän ihan suunnattomasti, meni kiinnostus koko tämän vuoden viisuihin 🤬😭 Saran esitys oli livenä mielettömän upea ja K tietenkin. Mun vieressä oli nuori Joksu-fani, joka ei tiennyt että Joksut antaa pisteet. Oli hauska seurata hänen epäuskosta pakahduttavaan onneen muuttuvaa ilmettä kun Slovenia lävähti ruudulle ja sitten poitsut 😊
 
vierailija
Minulle Bojanista viime aikoina välittynyt viba on ollut selkeä. Hän tietää mitä haluaa, eikä häpeä sitä, ja on valmis siihen mitä homma vaatii. Ja hän uskoo myös, että hänellä on tässä mahdollisuus onnistua. Enkä usko, että hän uskoisi näin, jos sellaista mahdollisuutta ei olisi. Toki se voi olla myös onnistumatta, mutta hän tietää mitä tekee.
Just näin.
T. Tuo aiempi joka kommentoi B:n määrätietoisuutta
(Tupenrapinat 😂)
 
vierailija
Minulle Bojanista viime aikoina välittynyt viba on ollut selkeä. Hän tietää mitä haluaa, eikä häpeä sitä, ja on valmis siihen mitä homma vaatii. Ja hän uskoo myös, että hänellä on tässä mahdollisuus onnistua. Enkä usko, että hän uskoisi näin, jos sellaista mahdollisuutta ei olisi. Toki se voi olla myös onnistumatta, mutta hän tietää mitä tekee.
Tää on kyllä huvittava kuvaus teidän harhaisuudesta. Mulle on kyllä välittynyt ihan päinvastainen kuva kummankin toimista.
 
vierailija
Minulle Bojanista viime aikoina välittynyt viba on ollut selkeä. Hän tietää mitä haluaa, eikä häpeä sitä, ja on valmis siihen mitä homma vaatii. Ja hän uskoo myös, että hänellä on tässä mahdollisuus onnistua. Enkä usko, että hän uskoisi näin, jos sellaista mahdollisuutta ei olisi. Toki se voi olla myös onnistumatta, mutta hän tietää mitä tekee.
Tälläinen tunne minullekin on tullut
 
vierailija
UMK lopputulos ottaa päähän ihan suunnattomasti, meni kiinnostus koko tämän vuoden viisuihin Saran esitys oli livenä mielettömän upea ja K tietenkin. Mun vieressä oli nuori Joksu-fani, joka ei tiennyt että Joksut antaa pisteet. Oli hauska seurata hänen epäuskosta pakahduttavaan onneen muuttuvaa ilmettä kun Slovenia lävähti ruudulle ja sitten poitsut
Eipä oikein voi valittaa, koska tulos perustui yleisöääniin. Eli kun viime vuonna valitettiin, että Käärijä ei voittanut koska juryt, ja olisi pitänyt voittaa, koska voitti yleisöäänet, niin nyt pitää sitten johdonmukaisuuden nimissä uskoa, että yleisö edelleen tietää paremmin kuin juryt. Eikä Sarakaan oikeasti olisi kummoisesti pärjännyt siellä. Viisuissa on nähty niin paljon parempiakin naisten esittämiä balladeja. Ja miksi kiinnostus menisi, kun siellä on esim Slovenian ihana edustaja, jonka puolesta voi jännittää.
 
vierailija
UMK lopputulos ottaa päähän ihan suunnattomasti, meni kiinnostus koko tämän vuoden viisuihin 🤬😭 Saran esitys oli livenä mielettömän upea ja K tietenkin. Mun vieressä oli nuori Joksu-fani, joka ei tiennyt että Joksut antaa pisteet. Oli hauska seurata hänen epäuskosta pakahduttavaan onneen muuttuvaa ilmettä kun Slovenia lävähti ruudulle ja sitten poitsut 😊
Sara lauloi ylä-äänet epävireisesti, huutamalla. Esitys oli jotenkin hätäinen.
MVsta tykkäsin, mutta live latisti. No tules on viihdyttävä ja laulaja on hyvä. Bojan ja Käärijä paita oli ihana ylläri
 
vierailija
Minulle Bojanista viime aikoina välittynyt viba on ollut selkeä. Hän tietää mitä haluaa, eikä häpeä sitä, ja on valmis siihen mitä homma vaatii. Ja hän uskoo myös, että hänellä on tässä mahdollisuus onnistua. Enkä usko, että hän uskoisi näin, jos sellaista mahdollisuutta ei olisi. Toki se voi olla myös onnistumatta, mutta hän tietää mitä tekee.
Sama. Ja voihan olla että hän on saanut tähän asiaan positiivista signaalia eräältä tyypiltä Suomesta päin. Tai siis tietenkin on, en usko että B muuten toimisi yhtään mitenkään, vaan vetäytyisi kohteliaasti sivummalle.

Enkä nyt silti usko enkä tarkoita, että he mihinkään parisuhteeseen olisivat keskenään ryntäämässä. Mutta molemmilla tuntuisi olevan varmuus, että ovat toisilleen todella tärkeitä ja something more - olipa siinä arkielämässä millaisia hidasteita hyvänsä. (Ja niitähän heillä riittää ihan urakiireistä ja maantiet. etäisyydestä lähtien)
 
vierailija
Mulla ei kyllä koskaan ole mennyt kiinnostus viisuihin siitä kuka Suomen edustajaksi on valittu. Sen verran monena vuonna on ollut joku täysin turhanpäiväinen. Onneksi tänä vuonna oma suosikki voitti.
 

Yhteistyössä