vierailija
Joksuilta lisää umk-osallistumiseensa liittyviä videoita! (tai no Hki keikka-mainos se toinen )
Juu Jere oli aikeissa mennä Lontooseen!Kukaan ei vastaa Yksinäinen don quijoteko täällä vaan yritän tuulimyllyjä vastaan huitoa. Missä olette shippaajat?
Juuri näin. Kavereita ovat K ja B. Ei se Bojan muuten hangonkeksinä taas olisi ollut, kun kuitenkin tietää tai arvaa, ketkä Tampereella ovat paikalla olleet.Uskottavampaa on että oli siellä kuin ettei ollut ja se siitä.
Kiitti, mahtava kooste!@kartsariii on Instagram: "Käärijä in Yle Chat 11.2.24"
30 likes, 0 comments - kartsariii on February 10, 2024: "Käärijä in Yle Chat 11.2.24".www.instagram.com
Tässä on kaikki Kärtsän Yle Chat viestit koottu. (Kannattaa ottaa screenshot ja suurentaa..)
Kiitos ihana että olet ja vastasit Voi Jere, olisipa matka toteutunutJuu Jere oli aikeissa mennä Lontooseen!
Ehdittiin vaan kaikki kuolla pieneen sydäriin tässä välissäIs Bojan here?
Jere at the umk chat: ”Bojan’s well! I was going to visit him in the uk but didn’t have time :( But Bojan love’s Finland <3”www.tumblr.com
Todellisuutta on joidenkin vaikea kestää.Mitä te sekoilette? Tottakai avovaimo on ollut siellä.
Nääh, kaikki tietää kyllä mutta ei tämä kiinnosta. Täällä shipataan!Todellisuutta on joidenkin vaikea kestää.
Mitä väliä tällä asialla ees on? Ihan sama ku spekulois ovatko parhaillaan kotona samassa huoneessa vai eri. Ihan turhaa turhasta.Mitä te sekoilette? Tottakai avovaimo on ollut siellä.
Minusta taas vaikutti että Sonny oli myös samassa kohtaa katsomoa. Että väittäsiin että ei ollut vain Miken kanssa.S oli kyllä vain Miken kanssa
No sinua ei usko kukaan.Ei ole ollut siellä
Ei sinuakaan. Ja nyt loppu, mä en usko yhtään ketään, joka väittää juttuja täällä. Oli ne sitten kyllä tai ei.No sinua ei usko kukaan.
siksihän se jankkaus just alkoikin kun oli taas kiva ilta, realistiankeuttajatrolli(t) ei kestä sitäVttu nyt sen jankkauksen kanssa. Tällaisena iltana? Oikeasti? Asiasta, jolla ei ole hevon vtun väliä?
Ok, paljon mahdollistaMinusta taas vaikutti että Sonny oli myös samassa kohtaa katsomoa. Että väittäsiin että ei ollut vain Miken kanssa.
Yhtä paljon kuin sua. Oikeasti, kenelläkään ei ole todisteita tästä ja lisäksi mitä väliä, niin miksi tästä pitää jankata?No sinua ei usko kukaan.
Samalla linjalla. En usko yhtään ketään, joka väittää asioita tietävänsä. Suuntaan tai toiseen.Ei sinuakaan. Ja nyt loppu, mä en usko yhtään ketään, joka väittää juttuja täällä. Oli ne sitten kyllä tai ei.
Näin myös täällä, mun mielestä shipin toinen osapuoli on aika määrätietoisin ottein heittämässä siimaa veteen että saa sen vihreän tyypin lopullisesti koukkuun ja formulakanoihin viereensä nukkumaan.
Rakastin. Ja en tykkää Erikasta.Mitä piditte Ruoskan performanssista? Itse tykkäsin komiikan ja kauhun yhdistämisestä, ja itse biisikin oli illan iskevin.