vierailija
Mua alkaa jo vähän säälittää se. Reippaasti yrittää olla aina mukana. Mä en ehkä jaksais. Pikkuisen outsaiderina koko ajan.Mitä te sekoilette? Tottakai avovaimo on ollut siellä.
Mua alkaa jo vähän säälittää se. Reippaasti yrittää olla aina mukana. Mä en ehkä jaksais. Pikkuisen outsaiderina koko ajan.Mitä te sekoilette? Tottakai avovaimo on ollut siellä.
Vähän harmi, että Windowsmies joutuu vaihtamaan nimensä ja asunsa viisuihin, koska siellä ei saa näkyä logot, siis mainostaa. Saapa nähdä onko uudet yhtä hyvät vai latistaako hommaa.Sara lauloi ylä-äänet epävireisesti, huutamalla. Esitys oli jotenkin hätäinen.
MVsta tykkäsin, mutta live latisti. No tules on viihdyttävä ja laulaja on hyvä. Bojan ja Käärijä paita oli ihana ylläri
Sama! Sekä Benkku ja Johannes!! Ja yllättäen vähän myös se Pilvin biisi.Mä olen oikeastaan jo unohtanut kuka voitti, ja miten biisit menivät; mieleen jäi vain Ruoska/CCC ja Jokerit
Mulle ois aikas sama olla pikkusen outsiderkin, jos saisin Kärtsykän viereeni nukkumaan vaikkapa kerran viikossaMua alkaa jo vähän säälittää se. Reippaasti yrittää olla aina mukana. Mä en ehkä jaksais. Pikkuisen outsaiderina koko ajan.
Avaus oli upeinta, mitä on nähty. Johannes ja sitten Benkku siihen. Käsittämättömän upea veto molemmilta. Sitten Benkun tanssi ja muut tanssijat, ja Johannes vielä. Olin ja olen mykistynyt.Tykkäsin kyllä, mutta mikään ei voita Benkkua ja Johannesta tänä iltana. Herra isä
No tämä. Aika harhaanjohtava asetelma. Suuri osa äänestäjistä ei varmaan ollut tietoinen kuviosta.Vähän harmi, että Windowsmies joutuu vaihtamaan nimensä ja asunsa viisuihin, koska siellä ei saa näkyä logot, siis mainostaa. Saapa nähdä onko uudet yhtä hyvät vai latistaako hommaa.
Käärijällä nyt vaikuttaa olevaan joka toiseen mieheen meneillään ja tuloillaan "jotain suurempaa". Omien sanojensa mukaan.Sama. Ja voihan olla että hän on saanut tähän asiaan positiivista signaalia eräältä tyypiltä Suomesta päin. Tai siis tietenkin on, en usko että B muuten toimisi yhtään mitenkään, vaan vetäytyisi kohteliaasti sivummalle.
Enkä nyt silti usko enkä tarkoita, että he mihinkään parisuhteeseen olisivat keskenään ryntäämässä. Mutta molemmilla tuntuisi olevan varmuus, että ovat toisilleen todella tärkeitä ja something more - olipa siinä arkielämässä millaisia hidasteita hyvänsä. (Ja niitähän heillä riittää ihan urakiireistä ja maantiet. etäisyydestä lähtien)
Mä en kestä miten suloisia he on. Yksi stoori olisi riittänyt, mutta ei, useampi laitetaan ja sitten vielä eri alustalle kiitokset. VävypojatTwitterissäkin muistetaan.
Minä uskon, että hyvä esitys joka tapauksessa tulossa, Henrillä mahtava ääni, olihan Saran kohdalla se, että olisiko se paskana-sana jouduttu muuttamaan?No tämä. Aika harhaanjohtava asetelma. Suuri osa äänestäjistä ei varmaan ollut tietoinen kuviosta.
Mutta yksi on best boyfriendTHE Bojan.Käärijällä nyt vaikuttaa olevaan joka toiseen mieheen meneillään ja tuloillaan "jotain suurempaa". Omien sanojensa mukaan.
Ainahan nuo on suu pitkällään
Olkoon. Tää on kuitenkin Käärijän ja Bojanin suhteen ihailulle tarkoitettu tämä palstaKäärijällä nyt vaikuttaa olevaan joka toiseen mieheen meneillään ja tuloillaan "jotain suurempaa". Omien sanojensa mukaan.
Veikkaan et he oikeesti oli otettuja että pääs kertoo pisteet parhaan kaverinsa maahan ja maahan jota ne tuntuu näemmä rakastavan entistä enemmän 🫶Mä en kestä miten suloisia he on. Yksi stoori olisi riittänyt, mutta ei, useampi laitetaan ja sitten vielä eri alustalle kiitokset. Vävypojat
Erika on kyllä niin energiaton. Tukeutuu vaan maneereihinsa.Mitä piditte Ruoskan performanssista? Itse tykkäsin komiikan ja kauhun yhdistämisestä, ja itse biisikin oli illan iskevin.
Sitä enemmän mitä lähemmäs keikka tulee ja mitä enemmän tyhjiä katsomopaikkoja vielå jäljelläVeikkaan et he oikeesti oli otettuja että pääs kertoo pisteet parhaan kaverinsa maahan ja maahan jota ne tuntuu näemmä rakastavan entistä enemmän 🫶
Mä en ollut tietoinen ja äänestin ja ei kyllä ole mikään ongelma. Toivottavasit keksivät jonkun hyvän nimen.No tämä. Aika harhaanjohtava asetelma. Suuri osa äänestäjistä ei varmaan ollut tietoinen kuviosta.
Hei nyt oikeesti...Sitä enemmän mitä lähemmäs keikka tulee ja mitä enemmän tyhjiä katsomopaikkoja vielå jäljellä
Tuo Bojanin hymy valaisee puoli Eurooppaa.
Yrittää provota, rassu. On paha olo kun shippaajat iloitseeHei nyt oikeesti...
Nacen Ihanat ilmeilyt taustalla kysymys miten tässä pitäis mennä nukkuun???Tuo Bojanin hymy valaisee puoli Eurooppaa.
Ja minkä takia B rakastaa just Suomea, hmmm... vaikka lause muotoiltu näin, niin taitaa siellä totuus olla piilotettuna taustalla hauskaa, että K valitsi kuitenkin itse sanat B & rakastaa lauseeseen! Kysymyksen valinnan lisäksi. Jälleen kerran voidaan päätellä, että ei hänellä Bhen liityvät kysymykset ja kyltit haittaa, kun itse nimenomaan ne poimii ja nostaa esille!Harmi kun ei ollut, että ”mut Bojan rakastaa minua”
Viisuissa heittämällä finaaliin.NÄMÄ kun ois mennyt viisuihin. Se esityksen herkkyys, ja miten täydellisen näköisiä olivat yhdessä.