vierailija
S oli kyllä vain Miken kanssaS:n kanssa oli.
S oli kyllä vain Miken kanssaS:n kanssa oli.
Tän voin vahvistaa, muuta enNo mä olin paikalla enkä nähnyt. En ota kantaa juupas eipäs väittelyyn, kun en mä tiedä. Ei ollut merchiä ainakaan myymässä.
Kyllä vaan.Joo ei
Janci vissiin kuvas eli varmaan Kriskin katsoi sivusta? Ehkä aattelivat et näytti paremmalle jos oli kolme kun kaikki ei olis sohvalle mahtuneetJoksuilta Kärtsä päivitys. Kultamussut.
Ei kukaan uskokaan. Lopetetaan tähän.Ei ollut myymässä, mutta oli paikalla. Ihan omin silmin näin. Ei ole pakko uskoa.
En usko, koska samat lauseet tulee lähes joka kerta samalla tavalla Mut oisko aika lopetella?Ei ollut myymässä, mutta oli paikalla. Ihan omin silmin näin. Ei ole pakko uskoa.
Niin oli. Mäkin näin.Ei ollut myymässä, mutta oli paikalla. Ihan omin silmin näin. Ei ole pakko uskoa.
Tuskin kuvasi kukaan, taitaa puhelin olla vaan tasolla kuvaamassa.Janci vissiin kuvas eli varmaan Kriskin katsoi sivusta? Ehkä aattelivat et näytti paremmalle jos oli kolme kun kaikki ei olis sohvalle mahtuneet
Kannattaa vaihtaa vähän tyyliä itselle vastatessa.Niin oli. Mäkin näin.
Oon kyllä eri. Olet rasittava.Kannattaa vaihtaa vähän tyyliä itselle vastatessa.
No kyllä, jos joku on nähnyt, niin kyllä tietää. Silloin hän on ollut siellä. Hyvin todennäköistä, että on ollut, vaikka kukaan ei olisi nähnytkään.Mä en usko, että kukaan tietää, onko vttu tämä henkilö ollut Tampereella, vai ei. Joten turha teidän siitä on tapella. Me emme tiedä, eikä kuulu meille.
Aa okSilloin päivällä kenraaleissa antoivat feikkipisteet
Uskon, että on ollut, koska se on todennäköistä.Kannattaa vaihtaa vähän tyyliä itselle vastatessa.
Joksujen stoorin siis? Olin kattovinani että siellä näkyi yhdet ylimääräiset jalat toki voin olla väärässäkinTuskin kuvasi kukaan, taitaa puhelin olla vaan tasolla kuvaamassa.
Henri lauloi paremmin encoressa kuin varsinaisessa esityksessä. Varmaan olo oli helpottunut ja paineita ei enää ollut niin laulu oli rennompaa.Minusta tuntu siltä että Sara yritti liikaa, hänellä oli varmasti paineita onnistua ennakkosuosikkina. Henrin laulu oli parempaa.
Joo tää on vähän koomistaKetään ei kiinnosta, oliko vai ei, mutta uskottavuus alkaa mennä, jos jo pari tyyppiä peräkanaa tasan samaan tapaan ilmoittaa, että juu, kyllä. Mut ei ollut merchiä myymässä, mutta totta kai bongasimme suurelta areenalta nimenomaan hänet. Ei mee läpi.
Kukaan ei vastaa Yksinäinen don quijoteko täällä vaan yritän tuulimyllyjä vastaan huitoa. Missä olette shippaajat?Hei nyt on tärkeämpiä asioita kuin jankkendaarit: Jere oli siis aikeissa mennä Lontooseen?! 🥹
En usko, sama henkilö tässäkin vastailee itselleenNiin oli. Mäkin näin.