Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Bojan jakaa nyt instastooreissa fanien julkaisuja ihan sarjatulituksella Siis muutakin kuin niitä laulun versioita. Fanitaiteen tekijät laittaneet jotain vanhojakin julkaisujaan jotka Bojan nyt jakaa Tulee kerralla kaikki. Mikähän sillä nyt on, vai onko vaan niin innoissaan siitä uuden biisin aiheuttamasta vastakaiusta faneilta. Tai siis biisin teaserin. Ei oo koskaan jakanut noin paljon kerralla.
Varmaan biisin markkinointia ja innostusta, että se on saanut faneilta vastakaikua. Ja toki nyt fanit laittelee niitä vielä normaalia enemmän, kun huomanneet että jakaa about kaiken.
 
vierailija
Bojan jakaa nyt instastooreissa fanien julkaisuja ihan sarjatulituksella Siis muutakin kuin niitä laulun versioita. Fanitaiteen tekijät laittaneet jotain vanhojakin julkaisujaan jotka Bojan nyt jakaa Tulee kerralla kaikki. Mikähän sillä nyt on, vai onko vaan niin innoissaan siitä uuden biisin aiheuttamasta vastakaiusta faneilta. Tai siis biisin teaserin. Ei oo koskaan jakanut noin paljon kerralla.
Mietin kanssa, että saammeko kiittää Kärpyn ig-liveä siitä, että Bojan innostui kaivelemaan instaansa.. Julkaiseeko se siellä siis vanhempiakin juttuja nyt? ☺
 
vierailija
B JAKOI Ruoskan
Jonnekin tuonne miljoonan fan artin sekaan. Siis mitähän halvattua!?
Eikö se kehtaa vieläkään julkaista poikaystävänsä tuotoksia ilman ihmeellistä peittelyä??? Vai mitä nyt tapahtuu!? Mulle tulee fiilis, että ”laitanpa sata fanartia ja sekaan mun boyfriendini biisin puffin, niin kukaan ei huomaa, miten rakastunut mä oon, kun teen tällaista” 🤯 Bojan, kaikki huomaavat sen silti ja se on ihan okei, että sulla on poikaystävä 🥹
 
vierailija
Oijoi, NAUTA-ALERT indeed!!! 💙💚 Bojanin jako oli ihana, brader mutta sydämen kera! Silti Krisin jako miltei enemmän, että aina niin hillitty ja hallittu Kriskokin tästä innostui. Ehkä se kuuli jo Kärpän jalkafetissistä ja tietää että onhan hän kuitenkin JOn ehdoton the LEGS, vaikka Boitsulla herkut reidet onkin!! 😅 (vitsi)
 

Yhteistyössä