Ja Spotifyn aikajana menee ip-osoitteen mukaan..Sanonpa vaan, että kello ei ole Lontoossa vielä keskiyö. Joten miten helkkarissa noi voi jakaa stooreihinsa ton biisin olettaen, että ovat Lontoossa?
No NYT on delulut!!!Sanonpa vaan, että kello ei ole Lontoossa vielä keskiyö. Joten miten helkkarissa noi voi jakaa stooreihinsa ton biisin olettaen, että ovat Lontoossa?
EI MULLA ON AAMUVUOROSanonpa vaan, että kello ei ole Lontoossa vielä keskiyö. Joten miten helkkarissa noi voi jakaa stooreihinsa ton biisin olettaen, että ovat Lontoossa?
Kris on pystynyt jakamaan sen ihan normaalisti Bojanin julkaisu vaati ilmoitusta, että kyseinen artisti on Brother (ettei joku vaan ajattelis, että maybe something more)KRIS JAKOI Ruoskan
Ja IP-osoite wifin mukaan, jota Jokerit on Lontoossa todistetusti liven mukaan käyttäneet. Eli summa summarum, ovat jakaneet biisin, ennen kuin se on ollut Lontoon päässä ulkona, mikä ei pitäisi olla mahdollista.Ja Spotifyn aikajana menee ip-osoitteen mukaan..
Siis… why not? Kuvan ja tekstiähän siinä vain on.Sanonpa vaan, että kello ei ole Lontoossa vielä keskiyö. Joten miten helkkarissa noi voi jakaa stooreihinsa ton biisin olettaen, että ovat Lontoossa?
Ja play on Spotify linkki, mitä ei saa ennen kello kahtatoista.Siis… why not? Kuvan ja tekstiähän siinä vain on.
Se ilmestyy joka maan kohdalla kello 00 sitä paikallista aikaa.Oiskohan biisi julkaistu Suomen aikaan 00:00 kaikkialla eli paikallisella ajalla ei ole merkitystä. Muistelisin että jonkun ulkkiksen biisi kerran ilmestyi aamulla klo 10 Spotifyhyn.
Siis ei Sloveniastakaan saa? Mitä väliä, kai ihmiset osaavat itsekin streamausalustoilleen mennä?Ja play on Spotify linkki, mitä ei saa ennen kello kahtatoista.
Heillä on artisteille tarkoitettu Spotify tili käytössä, en tiedä pääseekö sen kautta kuuntelemaan aikaisemmin?Ja IP-osoite wifin mukaan, jota Jokerit on Lontoossa todistetusti liven mukaan käyttäneet. Eli summa summarum, ovat jakaneet biisin, ennen kuin se on ollut Lontoon päässä ulkona, mikä ei pitäisi olla mahdollista.
En mä näe Krisin julkaisussa mitään linkkiä.Ja play on Spotify linkki, mitä ei saa ennen kello kahtatoista.
Ylhäällä on.En mä näe Krisin julkaisussa mitään linkkiä.
Ei mulla ole! Siellä lukee Yes!!Ylhäällä on.