vierailija
Suoraan siinä Krisin nimen alla.Ei mulla ole! Siellä lukee Yes!!
Suoraan siinä Krisin nimen alla.Ei mulla ole! Siellä lukee Yes!!
Sitähän emme tiedä, mut mayhemit on aina hauskat.Bojan on siis Suomessa. Niinkö?
Mä olin 4!Eiku 4, terve kaikille. MITEN täältä nyt pääsee nukkumaan?!!?
Ei ole mulla mitään.Suoraan siinä Krisin nimen alla.
Onko sulla Spotify?Ei ole mulla mitään.
Yes. Kärppä aktivoitui just jakamaan Bn ja Krisin stoorit. Mutta ei NacenRämppääkö muut maanisesti Instaa?
Joo toki, yritin pitää kirjaa kokonaisluvusta, ja sillä välin oli tullu jo 5&6. Ainakin 6 mieltä nyt täällä sekoilemassa!Mä olin 4!
Eikä ole mulla Bojaninkaan jaossa. Ei kai se linkki tässä nyt oleellinen ole. Mulla ei ole Spotifyn maksullista tilausta, kuuntelen muualta, voisiko se olla syynä?Ei ole mulla mitään.
Mulla näkyy Krisin postaus just kuin tuossa jaossa, ei linkkiä.Yes. Kärppä aktivoitui just jakamaan Bn ja Krisin stoorit. Mutta ei Nacen
Mulla on joku Spotify juttu Krisin postauksessa. Ylhäällä. Minä mitään näistä ymmärrä.Ei ole mulla mitään.
On se linkki oleellinen, kun sitä ei saa laitettua ennen puolta yötä oman maan aikaa.Eikä ole mulla Bojaninkaan jaossa. Ei kai se linkki tässä nyt oleellinen ole. Mulla ei ole Spotifyn maksullista tilausta, kuuntelen muualta, voisiko se olla syynä?
Oot 7En tiiä mikä numero on menossa mut täällä ollaan.
Ei varmaan enää mitenkään, se on myöhäistä nyt.Eiku 4, terve kaikille. MITEN täältä nyt pääsee nukkumaan?!!?
Jaa. No mulla ei sitä noiden postauksissa ollut. Eikä oo Krisilläkään K:n jakamassa kuvassa.On se linkki oleellinen, kun sitä ei saa laitettua ennen puolta yötä oman maan aikaa.
Ei näy mulla.Linkki näkyy ylhäällä nimimerkin alla. Klikkaa Spotify ja sitä kautta biisiin.