vierailija
No perse. Anyway, pidän kaksin käsin mayhemista lauantaihin saakkaTumpusta löytyi syy: "We get it at CET in UK for some reason " Eli Lontooseen tuli keskieuroopan aikavyöhykkeen mukaan
No perse. Anyway, pidän kaksin käsin mayhemista lauantaihin saakkaTumpusta löytyi syy: "We get it at CET in UK for some reason " Eli Lontooseen tuli keskieuroopan aikavyöhykkeen mukaan
Linkki?Tumpusta löytyi syy: "We get it at CET in UK for some reason " Eli Lontooseen tuli keskieuroopan aikavyöhykkeen mukaan
Oon ollut ulkomailla kun biisejä on ilmestynyt (esim. Huhhahhei) ja oon päässyt kuuntelemaan jo Suomen aikaa klo 00, vaikka oon käyttänyt hotellin wifiä ja kello on ollut siellä tunteja vähemmän. Eli jotenkin Spotify tietää että on suomalainen tili (ainakin maksullinen versio).Se ilmestyy joka maan kohdalla kello 00 sitä paikallista aikaa.
Vai kirjoittaja itse on UK:ssa?Tumpusta löytyi syy: "We get it at CET in UK for some reason " Eli Lontooseen tuli keskieuroopan aikavyöhykkeen mukaan
Lähde? Koska mä näin noin 30 min sitten Tumblrissa lontoolaisen tyypin hitto pitää odottaa vielä 10 min-postauksen.Tumpusta löytyi syy: "We get it at CET in UK for some reason " Eli Lontooseen tuli keskieuroopan aikavyöhykkeen mukaan
Poikien tilit on Slovenian ajassa?Tumpusta löytyi syy: "We get it at CET in UK for some reason " Eli Lontooseen tuli keskieuroopan aikavyöhykkeen mukaan
Tää ei muutu samantien, menee noin 2 vuorokautta.Oon ollut ulkomailla kun biisejä on ilmestynyt (esim. Huhhahhei) ja oon päässyt kuuntelemaan jo Suomen aikaa klo 00, vaikka oon käyttänyt hotellin wifiä ja kello on ollut siellä tunteja vähemmän. Eli jotenkin Spotify tietää että on suomalainen tili (ainakin maksullinen versio).
He käyttää Lontoossa wifiä.Poikien tilit on Slovenian ajassa?
Mulla on pellemeikit kyllä yhä, toisaalta ne oli jo ennen tätä.Bojan ei siis olekaan Suomessa eikä ole joulu!
Selkeästi noi on odottanut biisiä ja mennyt heti kuuntelemaan. Ja myös tykännyt siitä tosi paljon, ei varmasti olis muuten jakanut. Varsinkaan Kris. Katsoo varmaan huomenna myös UMK:nEn ole kyllä koskaan nähnyt että B olisi mainostanut kenenkään muun artistin biisiä. No Raivenin, mutta se on eri asia. Ja Kriskin vielä. Mitä täällä tapahtuu?
Sanoinkin että ne tilit, siis Spotifyn.He käyttää Lontoossa wifiä.
Spotify toimii ip-osoitteella.Sanoinkin että ne tilit, siis Spotifyn.
No, joku vaan sanoi just, että on toiminut ulkomailla Suomen ajassa.Spotify toimii ip-osoitteella.
- eri
Lähde? Koska mä näin noin 30 min sitten Tumblrissa lontoolaisen tyypin hitto pitää odottaa vielä 10 min-postauksen.
Olin ollut siinä vaiheessa jo yli viikon pois Suomesta.Tää ei muutu samantien, menee noin 2 vuorokautta.