Samaa mieltä että Erikan osuudet toimii ja samoin taustat on omaan makuuni. K osuuksista en vielä varma.Erikan osuus toimii, Kärpyn ei.
No kyllä minä ainakin pidän, jos sieltä aihetta siihen löytyy, odotellaanJuu ei kukaan tosissaan sitä pidä shippibiisinä. Ihan huumorilla niitä tulkintoja on tehty.
B on julkaissut n. 23:42 viimeisen tarinan eilisen puolella ennen puolta yötä, ja sit oli sopivasti 24 min tauko, ja sitten tuli pitkä satsi uudestaan fanijuttujen uudelleenjakoja storeis
Eli sopivasti siihen mahtui se 5min viivästys alussa + vajaa parikyt min liveä = juurikin se 24-25min
Live kesti n. 20 min, 23:50 - 00:09. (arvioitu alkamisaika 23:45, joten myös B oli valmiina asemissa kuuntelemaan)
Olen puhunut niistä koko päivän. Musta on moneen.Voi vittu nyt. Mitä pidit Bojanin Jere-puheista tänään, eikö ollut ihana? Entä Ruoskan shippiviittauksista?
En ole näistä aiemmin välittänyt mutta nyt tuo viimeinen kuva onkin kyllä aika kiva.Mikellä uusia Ruoska kuvia.
Mistä sä näät ne noin tarkkaan? Mulle näkyy vain 1h, 1h, 1h…B on julkaissut n. 23:42 viimeisen tarinan eilisen puolella ennen puolta yötä, ja sit oli sopivasti 24 min tauko, ja sitten tuli pitkä satsi uudestaan fanijuttujen uudelleenjakoja storeis
Eli sopivasti siihen mahtui se 5min viivästys alussa + vajaa parikyt min liveä = juurikin se 24-25min
Live kesti n. 20 min, 23:50 - 00:09. (arvioitu alkamisaika 23:45, joten myös B oli valmiina asemissa kuuntelemaan)
Eli tästä voidaan varmaankin päätellä, että nyt viimeistään taitaa olla B tietoinen, että Klla on jalkafetissi / tykkää voimakkaista reisistä.B on julkaissut n. 23:42 viimeisen tarinan eilisen puolella ennen puolta yötä, ja sit oli sopivasti 24 min tauko, ja sitten tuli pitkä satsi uudestaan fanijuttujen uudelleenjakoja storeis
Ihanaa omistautumista kyllä aiheelle on nyt tässä!B on julkaissut n. 23:42 viimeisen tarinan eilisen puolella ennen puolta yötä, ja sit oli sopivasti 24 min tauko, ja sitten tuli pitkä satsi uudestaan fanijuttujen uudelleenjakoja storeis
Täällä kolmas joka on samaa mieltä, yllättävää kyllä Erikan osuudet toimii paremmin kuin K:n laiska räppi. Viimeinen kertosäe, jossa K ja Erika laulaa melodiaa, toimii kuitenkin mun mielestä parhaiten ja siksi on vähän sääli, että se on ainoa hetki kun he yhdessä laulavat.Samaa mieltä että Erikan osuudet toimii ja samoin taustat on omaan makuuni. K osuuksista en vielä varma.
Tuli n 10 min sitten mieleen leikkiä Sherlockia, ja silloin näkyi vielä minuuttimäärät siinä viimeisessä ennen puolta yötä oli muistaakseni 46 min, ja sitä seuraavassa 21 min tms, joten mielenkiintoinen tauko jäi siihen väliin sit vertasin ajat tänne kirjoitettuihin viesteihin (mun muutamaan, koska kirjoitin, että live alkoi ja sit yhden viestin suoraan liven loputtua) kaikkea sitä tuleekin tutkittua mutta aika mielenkiintoinen ja selvä tulos minusta varsinkin kun siihen sopivasti sisältyy se 5 minuutin odottelutauko niinkuin varmaan monella muullakin katsojallaMistä sä näät ne noin tarkkaan? Mulle näkyy vain 1h, 1h, 1h…
Shippisherlock kiittää ikinä ennen tullu edes mieleen tutkia tällaista, mutta kaikkea tässä tulee eteen. Mullakin näkyy muuten nyt 1h niissä eilisen puolella olevis tarinois.Ihanaa omistautumista kyllä aiheelle on nyt tässä!
Sitä samaa itsekkin ajattelin (vaikka laiskaksi sanoinkin) ja pitää kuunnella lisää. Tuossa se taustalla pyörii ja kyllä tämä minusta silti positiivinen on ja jäänee kuunteluun.Minusta nuo K osuudet on timanttia. Siinä haetan semmosta tiettyä tunnetilaa mikä on kun maailma potkii päähän, mutta ei vaan luovuta tai itse näin tulkitsen. Ihan mahtava. Toivottavasti tämä ilmaisee vähän tulevaa tyyliä. Raskaampaa! Jee!
Shippisherlock kiittää ikinä ennen tullu edes mieleen tutkia tällaista, mutta kaikkea tässä tulee eteen. Mullakin näkyy muuten nyt 1h niissä eilisen puolella olevis tarinois.
Toi viimeinen kuva on tosiaan hieno, tulee mieleen millaisia kuvia Kärtsästä saisikaan Damonin käsittelyssä.En ole näistä aiemmin välittänyt mutta nyt tuo viimeinen kuva onkin kyllä aika kiva.
Ihana ajatella, et siellä se Boitsukin todennäköisesti muiden joukossa katsomassa liveä.Millähän nickillä Bojan pyörii instassa kun haluaa olla incognito?
Alkanut heti tehdä askelkyykkyjä.Mikähän reaktio Blla on ollu (voimakkaat) jalat fetissiin