Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
B on julkaissut n. 23:42 viimeisen tarinan eilisen puolella ennen puolta yötä, ja sit oli sopivasti 24 min tauko, ja sitten tuli pitkä satsi uudestaan fanijuttujen uudelleenjakoja storeis:D

Eli sopivasti siihen mahtui se 5min viivästys alussa + vajaa parikyt min liveä = juurikin se 24-25min:D

Live kesti n. 20 min, 23:50 - 00:09. (arvioitu alkamisaika 23:45, joten myös B oli valmiina asemissa kuuntelemaan:D)
 
vierailija
B on julkaissut n. 23:42 viimeisen tarinan eilisen puolella ennen puolta yötä, ja sit oli sopivasti 24 min tauko, ja sitten tuli pitkä satsi uudestaan fanijuttujen uudelleenjakoja storeis

Eli sopivasti siihen mahtui se 5min viivästys alussa + vajaa parikyt min liveä = juurikin se 24-25min

Live kesti n. 20 min, 23:50 - 00:09. (arvioitu alkamisaika 23:45, joten myös B oli valmiina asemissa kuuntelemaan)
❤
 
vierailija
B on julkaissut n. 23:42 viimeisen tarinan eilisen puolella ennen puolta yötä, ja sit oli sopivasti 24 min tauko, ja sitten tuli pitkä satsi uudestaan fanijuttujen uudelleenjakoja storeis

Eli sopivasti siihen mahtui se 5min viivästys alussa + vajaa parikyt min liveä = juurikin se 24-25min

Live kesti n. 20 min, 23:50 - 00:09. (arvioitu alkamisaika 23:45, joten myös B oli valmiina asemissa kuuntelemaan)
Mistä sä näät ne noin tarkkaan? 😃Mulle näkyy vain 1h, 1h, 1h…
 
vierailija
B on julkaissut n. 23:42 viimeisen tarinan eilisen puolella ennen puolta yötä, ja sit oli sopivasti 24 min tauko, ja sitten tuli pitkä satsi uudestaan fanijuttujen uudelleenjakoja storeis:D

Eli sopivasti siihen mahtui se 5min viivästys alussa + vajaa parikyt min liveä = juurikin se 24-25min:D

Live kesti n. 20 min, 23:50 - 00:09. (arvioitu alkamisaika 23:45, joten myös B oli valmiina asemissa kuuntelemaan:D)
Eli tästä voidaan varmaankin päätellä, että nyt viimeistään taitaa olla B tietoinen, että Klla on jalkafetissi / tykkää voimakkaista reisistä.

Niin muuten vaanhan se K tuollaista heittelee, ihan tyhjään perustuva läppä se on, ja tuli mieleen tyhjästä sanoa se eikä perustu mihinkään (vitsi:)

Onkohan K nähny sen tatuointivideon:p
 
vierailija
B on julkaissut n. 23:42 viimeisen tarinan eilisen puolella ennen puolta yötä, ja sit oli sopivasti 24 min tauko, ja sitten tuli pitkä satsi uudestaan fanijuttujen uudelleenjakoja storeis

Eli sopivasti siihen mahtui se 5min viivästys alussa + vajaa parikyt min liveä = juurikin se 24-25min

Live kesti n. 20 min, 23:50 - 00:09. (arvioitu alkamisaika 23:45, joten myös B oli valmiina asemissa kuuntelemaan)
Ihanaa omistautumista kyllä aiheelle on nyt tässä!
 
vierailija
Odotukset levystä vaan kasvavat, kun siellä on satavarmasti CCC, ICIP, HHH ja nyt tämä. Kokonaisuus tulee olemaan jotain huikeaa ja uniikkia Suomen musaskenessä, K.tiimi on ainoat jotka tekee tämän tyyppistä musaa Suomeksi. Ihan mahtavaa
 
vierailija
Minusta nuo K osuudet on timanttia. Siinä haetan semmosta tiettyä tunnetilaa mikä on kun maailma potkii päähän, mutta ei vaan luovuta tai itse näin tulkitsen. Ihan mahtava. Toivottavasti tämä ilmaisee vähän tulevaa tyyliä. Raskaampaa! Jee!
 
vierailija
Samaa mieltä että Erikan osuudet toimii ja samoin taustat on omaan makuuni. K osuuksista en vielä varma.
Täällä kolmas joka on samaa mieltä, yllättävää kyllä Erikan osuudet toimii paremmin kuin K:n laiska räppi. Viimeinen kertosäe, jossa K ja Erika laulaa melodiaa, toimii kuitenkin mun mielestä parhaiten ja siksi on vähän sääli, että se on ainoa hetki kun he yhdessä laulavat.
 
vierailija
Mistä sä näät ne noin tarkkaan? 😃Mulle näkyy vain 1h, 1h, 1h…
Tuli n 10 min sitten mieleen leikkiä Sherlockia, ja silloin näkyi vielä minuuttimäärät:D siinä viimeisessä ennen puolta yötä oli muistaakseni 46 min, ja sitä seuraavassa 21 min tms, joten mielenkiintoinen tauko jäi siihen väliin:D sit vertasin ajat tänne kirjoitettuihin viesteihin (mun muutamaan, koska kirjoitin, että live alkoi ja sit yhden viestin suoraan liven loputtua:D) kaikkea sitä tuleekin tutkittua:D mutta aika mielenkiintoinen ja selvä tulos minusta:p varsinkin kun siihen sopivasti sisältyy se 5 minuutin odottelutauko niinkuin varmaan monella muullakin katsojalla:D
 
vierailija
Minusta nuo K osuudet on timanttia. Siinä haetan semmosta tiettyä tunnetilaa mikä on kun maailma potkii päähän, mutta ei vaan luovuta tai itse näin tulkitsen. Ihan mahtava. Toivottavasti tämä ilmaisee vähän tulevaa tyyliä. Raskaampaa! Jee!
Sitä samaa itsekkin ajattelin (vaikka laiskaksi sanoinkin) ja pitää kuunnella lisää. Tuossa se taustalla pyörii ja kyllä tämä minusta silti positiivinen on ja jäänee kuunteluun.
 

Yhteistyössä