vierailija
Varmaan tuota suomalaisfania tarkoittaa, oli tutut twitteristit jotka vikana pääsi liveen.Israelilainen vai suomalaiset? Kiinnostavaa!
Varmaan tuota suomalaisfania tarkoittaa, oli tutut twitteristit jotka vikana pääsi liveen.Israelilainen vai suomalaiset? Kiinnostavaa!
Johan nyt. On K stooreissaan kyllä tuonut esiin. Vaikka ei ole sanallisesti asiaa ilmaissut.Seiskan juttuja en ota faktoina, J ei ole tuonut esiin
Juu ei kukaan tosissaan sitä pidä shippibiisinä. Ihan huumorilla niitä tulkintoja on tehty.No ei se todellakaan ole Jerestä.
Mitä jos ette linkittäisi niiden ongelmia tänne? Kuinka olisi? Jospa aloitetaan siitä.Mua alkaa v ituttaa pikku hiljaa toi Twitter-mafia prkl! Lopettakaa maailmanpoliisina olo ja tehkää jotain oikeesti hyödyllistä. Hemmetin nulikat.
Tästä on kysytty monta kertaa ja aina enemmistö toivonut, että pysyisivät kartalla asioista. Ja jos ei linkitä, sitten valitetaan, kun ei ole lähdettä.Mitä jos ette linkittäisi niiden ongelmia tänne? Kuinka olisi? Jospa aloitetaan siitä.
Eiks niitä tullut ton liven aikanakin?Hei mulla tuli myös tää mieleen ennen liveä! Vähän IGtä seuraavana en tiiä, mihin aikoihin B yleensä jakaa tarinoita, nyt toki UK kello vasta klo 22. Mut sattumalta oli kännykällä "varalta" just n 10 min ennen Kn liven alkua ja jakoi tarinoita..........
No älä puhu niistä täällä niin et tarvitse mitään lähteitä.Tästä on kysytty monta kertaa ja aina enemmistö toivonut, että pysyisivät kartalla asioista. Ja jos ei linkitä, sitten valitetaan, kun ei ole lähdettä.
Niinpä, herkkä ja tunteva ihminen kuitenkin. Todellakin toivon ettei tästä nouse mitään shitstormia, herttaisen oloinen fani ja K oli hänelle aivan ihana, kuten pitääkin. Tyttöhän vielä itsekin tiedosti maansa tilanteen, kun toivoi Kärppyä keikalle sitten, kun sota on ohi.No eihän sille nyt oikeasti ole ihan sama, vaikka sitä hokee. Lipougaten aikaan sanoi suoraan, että oli ollut tosi paska päivä.
Missä ne ei-shippaavat K:n fanit ovat?!Siis tää fanihan on Twitteristä tuttu ja just eilen analysoi Everybody’s waitingin kertovan Jerestä.
Miksi ne analysoisi Jokereiden biisiä?Missä ne ei-shippaavat K:n fanit ovat?!
Kyllä minä uskon, että J on myös osa biisiäNo ei se todellakaan ole Jerestä.
Oon eri mieltä, kyllä näistä jutuissa saa puhua.No älä puhu niistä täällä niin et tarvitse mitään lähteitä.
Linkittäkää vaan vaikka osaa ei kiinnostaisi. Ei nyt ihan jokaista pikkujuttua tarvitse mutta jos on jotain kertomisen arvoista.Tästä on kysytty monta kertaa ja aina enemmistö toivonut, että pysyisivät kartalla asioista. Ja jos ei linkitä, sitten valitetaan, kun ei ole lähdettä.
Vaikka kuinka paljon löytyy näitäkin eri alustoilta, osa shippaa osa ei.Missä ne ei-shippaavat K:n fanit ovat?!
Mitä tarkoitat? Ei-shippaavien perään kyselin.Miksi ne analysoisi Jokereiden biisiä?
Joo sama, melkein tykkään eniten noista Kärpän Euroviisujen jälkeen julkaisemista biiseistä.Itse tykkään tosta kappaleesta noista yhteiskappaleista eniten. Pääsee soittolistalle jolle nuo muut ei ole päässeet
Ei kannata jos twitter-mafia vtuttaa.Linkittäkää vaan vaikka osaa ei kiinnostaisi. Ei nyt ihan jokaista pikkujuttua tarvitse mutta jos on jotain kertomisen arvoista.
Voi vittu nyt. Mitä pidit Bojanin Jere-puheista tänään, eikö ollut ihana? Entä Ruoskan shippiviittauksista?Oon eri mieltä, kyllä näistä jutuissa saa puhua.
-eri