Itse olin eilen ystävien kaa ulkona pidemmän kaavan mukaan, joten nyt vasta pääsen toteamaan, että onpa teillä ollut kiva ilta täällä! Mahtavaa kuumistelua hyvässä hengessä, suorastaan katoavaa kansan…, eikun siis nautaperinnettä nykyisellään! Lisää tätä!!
En nyt näin aamusta yritäkään päästä samoihin sfääreihin (vaikkakin näin kyllä jotain seksiunta, en vain muista mitä!), mutta kerron silti minkälaiset mun unelmatreffit Joksujen kanssa olisi, tosiaan siis kaikkien heidän kanssaan.
Ensin jotain hyvää ruokaa ja juomaa, että tunnelma rentoutuu ja Krisille ei tule nälkäkiukkua. Juteltais rennosti ja hauskasti niitä näitä ja kyselisin varmaan paljon Sloveniasta asioita.
Sitten pelaamaan! Ehkä Unoa alkuun, mutta sitten kyllä ottaisin pelikortit esiin ja opettaisin pojille pari kunnon peliä ja kilpailuhenkisenä tyyppinä yrittäisin voittaa heidät kaikki!
Lopuksi laitettaisiin disco pystyyn ja tanssisimme ja laulaisimme villisti koko yön. Jokainen voisi soittaa vuoronperään mielibiisejään. Aamuyön tunteina ja kaikesta menosta väsyneinä lojuisimme ehkä raukean jossain sohvilla ja soittaisin vielä pojille jotain mun lemppari rock- ja progebiisejä ja sitten puhuisimme musiikista pitkään ja kummallisesti Janin kaa, koska muut olisivat tässä vaiheessa jo nukahtaneet. Silittelisin Janin hiuksia ja katsoisin nukkuvaa Boitsua ja olisin onnellinen…