Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Harmi ettei ole sellaista yhtenäistä fanijoukkoa joka näitä projekteja suunnittelisi. Mustakin yksi per keikka olisi ihan riittävästi. Jos siellä tosiaan on kuusi (watafak..) erillistä projektia suunnitteilla, niin enhän mä herranen aika tule muistamaan edes minkä biisin aikana pitäisi tehdä mitäkin. Siinä sitten selaat lappuja käsissä ja mietit et mihin hittoon sen paperiperhosen tungit. 😂
 
vierailija
Niin nekin projisoivat jotain omia ongelmiaan, jotka tänne ko aiheesta postaavat. On minustakin aivan turhia lukea ja nämä ketjut on kuitenkin aiheena K&B (ja max heidän seksuaalisuutensa), ei keskustelijoiden.
Seksistä puhuminen on täysin luonnollista. Ihmiset jolla on seksiin liittyvää häpeää ja traumoja eivät voi kontrolloida muiden ihmisten keskusteluita. Et voi omat traumasi pysyvät silti siellä.
 
vierailija
Vai alkaisiko pesti jo muutaman päivän aikaisemmin esimerkiksi Lapin maisemissa? Tätä manifestoin ja toivon muita mukaan. Kuvia tai videoita K+JO Lapin maisemissa, porojen ja huskyjen luona.

Miksei myös B joulupukin sylissä ensin normaalisti poseeraten, jonka jälkeen joulupukki kuiskaisi B:n korvaan yllättävän tutulla äänellä, onko hän kiltti vai tuhma. B lehahtaisi ensin punaiseksi, kunnes Jer- siis joulupukki kysyisi, mitä B toivoo lahjaksi. B kuiskaisi lahjatoiveensa, jolloin olisi pukin vuoro punastua. Hmm. oliko tästä jo ficci ja jos ei, niin mistä sellaisen saa tilata? 😏
Enpä muista lukeneeni tällaista ficciä, mutta lukisin todella mielelläni, AASI kun olen 🤩
 
vierailija
Itse olin eilen ystävien kaa ulkona pidemmän kaavan mukaan, joten nyt vasta pääsen toteamaan, että onpa teillä ollut kiva ilta täällä! Mahtavaa kuumistelua hyvässä hengessä, suorastaan katoavaa kansan…, eikun siis nautaperinnettä nykyisellään! 😍 Lisää tätä!!

En nyt näin aamusta yritäkään päästä samoihin sfääreihin (vaikkakin näin kyllä jotain seksiunta, en vain muista mitä!), mutta kerron silti minkälaiset mun unelmatreffit Joksujen kanssa olisi, tosiaan siis kaikkien heidän kanssaan.

Ensin jotain hyvää ruokaa ja juomaa, että tunnelma rentoutuu ja Krisille ei tule nälkäkiukkua. Juteltais rennosti ja hauskasti niitä näitä ja kyselisin varmaan paljon Sloveniasta asioita.

Sitten pelaamaan! Ehkä Unoa alkuun, mutta sitten kyllä ottaisin pelikortit esiin ja opettaisin pojille pari kunnon peliä ja kilpailuhenkisenä tyyppinä yrittäisin voittaa heidät kaikki!

Lopuksi laitettaisiin disco pystyyn ja tanssisimme ja laulaisimme villisti koko yön. Jokainen voisi soittaa vuoronperään mielibiisejään. Aamuyön tunteina ja kaikesta menosta väsyneinä lojuisimme ehkä raukean jossain sohvilla ja soittaisin vielä pojille jotain mun lemppari rock- ja progebiisejä ja sitten puhuisimme musiikista pitkään ja kummallisesti Janin kaa, koska muut olisivat tässä vaiheessa jo nukahtaneet. Silittelisin Janin hiuksia ja katsoisin nukkuvaa Boitsua ja olisin onnellinen… 😍
 
vierailija
Harmi ettei ole sellaista yhtenäistä fanijoukkoa joka näitä projekteja suunnittelisi. Mustakin yksi per keikka olisi ihan riittävästi. Jos siellä tosiaan on kuusi (watafak..) erillistä projektia suunnitteilla, niin enhän mä herranen aika tule muistamaan edes minkä biisin aikana pitäisi tehdä mitäkin. Siinä sitten selaat lappuja käsissä ja mietit et mihin hittoon sen paperiperhosen tungit.
Haha no ihan samaa mietin, et eihän sitä voi mitenkään muistaa et mitä pitää tehä milloinkin, jos niitä projekteja on hirveen monta :D
 
vierailija
Seksistä puhuminen on täysin luonnollista. Ihmiset jolla on seksiin liittyvää häpeää ja traumoja eivät voi kontrolloida muiden ihmisten keskusteluita. Et voi omat traumasi pysyvät silti siellä.
Ei silti ole kohteliasta tuoda omia seksifantasioitaan ketjuun, joka ei ole niiden aihe. Osa meistä inhoaa niitä ja tulen ainakin itse reagoimaan niihin negatiivosesti jatkossakin. En oikein ymmärrä loppukaneettiasi? Luulitko, että kertomalla itsestäsi täällä jonkun seksuaalinen traumaisuus paranee? Et varmaankaan. Joten voit kirjoitella niistä jonnekin muualle, kiitos. Seksifantasiat tietyllä tasolla K&B välillä ovat ok :)
 
vierailija
Ei silti ole kohteliasta tuoda omia seksifantasioitaan ketjuun, joka ei ole niiden aihe. Osa meistä inhoaa niitä ja tulen ainakin itse reagoimaan niihin negatiivosesti jatkossakin. En oikein ymmärrä loppukaneettiasi? Luulitko, että kertomalla itsestäsi täällä jonkun seksuaalinen traumaisuus paranee? Et varmaankaan. Joten voit kirjoitella niistä jonnekin muualle, kiitos. Seksifantasiat tietyllä tasolla K&B välillä ovat ok
Tästä on tehty monta hiton galluppia vauvalla, ja äänet mennyt kiimailujen puolesta tyyliin 32 - 3.
 
vierailija
Ei silti ole kohteliasta tuoda omia seksifantasioitaan ketjuun, joka ei ole niiden aihe. Osa meistä inhoaa niitä ja tulen ainakin itse reagoimaan niihin negatiivosesti jatkossakin. En oikein ymmärrä loppukaneettiasi? Luulitko, että kertomalla itsestäsi täällä jonkun seksuaalinen traumaisuus paranee? Et varmaankaan. Joten voit kirjoitella niistä jonnekin muualle, kiitos. Seksifantasiat tietyllä tasolla K&B välillä ovat ok
Ja minä ja luultavasti suurin osa inhoaa näitä valituksia ja ne ei ole ketjun aihe. Tämä onkin ainoa kerta kun näihin reagoin, yleensä vaan ohittelen niin kuin kuuluukin.
 
vierailija
Sunnuntain Jokereiden keikalle en muuten ole ainakaan nähnyt olevan tulossa mitään projektia, kaikki keskittynyt tohon lauantaihin.
Ois parempi ku niitä jaoteltais molemmille päiville eikä kaikkia ängettäis siihen lauantaille. Etenki jos joku faniprojektin suunnittelija on tulossa molemmille keikoille ni vois mielummin sit siirtää omansa sunnuntaille. Voihan se tietenki olla et ne kaikki faniprojektien suunnittelijat on tulossa vaan sille lauantain keikalle.
 
vierailija
Harmi ettei ole sellaista yhtenäistä fanijoukkoa joka näitä projekteja suunnittelisi. Mustakin yksi per keikka olisi ihan riittävästi. Jos siellä tosiaan on kuusi (watafak..) erillistä projektia suunnitteilla, niin enhän mä herranen aika tule muistamaan edes minkä biisin aikana pitäisi tehdä mitäkin. Siinä sitten selaat lappuja käsissä ja mietit et mihin hittoon sen paperiperhosen tungit. 😂
Just näin! 😄😄😅
Metuljin soittamisesta Kultsalla ei tosiaan oo mitään varmuutta. SSOL varmaankin soitetaan, joten jokin aurinkojuttu sopis siihen. Tai sitten kännykän taskulamput päälle, kun soitetaan Everybody's waiting.
 
vierailija
Mä en ole noiden faniprojektien ystävä ollenkaan. Jos siellä useamman kuin yhden biisin kohdalla häiritään katsojia heiluttelemalla lappuja tai kännykoitä yleisön naamojen edessä niin se vain pilaa tunnelmaa.
 
vierailija
Joo, noi on kiva idea ja mielellään johonkin yksittäiseen osallistun, mutta liika on liikaa. Haluun kuitenkin pääsiassa fiilistellä musiikkia just sillä tyylillä mistä tykkään, enkä miettiä mikä biisi tulee seuraavaksi ja missä biisin kohdassa tehdään mitäkin.
 
vierailija
Noita patteri hehkulamppuja käytetään ihan koristeina ja myös valaisimina retkeilyssä, joten ei ne kertakäyttöisiä kyllä ole. Tosin vaatisi jonkun sponsorin
No, turhaa jätettä siitä silti syntyy, koska mitä kukaan sellaisella koristeella tekisi? Ei yhtään mitään. Kaikilla on kodeissaan liika krääsää jo nyt.
Tuskinpa monikaan haluaa raahata sellaista mukana vaikka retkeilisi, enkä usko suurenkaan osan JO-faneista retkeilevän.
 

Yhteistyössä