vierailija
Jos ois joku porukka menossa yhdessä, niin olis monta "askartelijaa".Joku voisi kertoa ideaa eteenpäin jollekin potentiaaliselle toteuttajalle/toteuttaa itse, mutta se vaatii aika paljon töitä
Jos ois joku porukka menossa yhdessä, niin olis monta "askartelijaa".Joku voisi kertoa ideaa eteenpäin jollekin potentiaaliselle toteuttajalle/toteuttaa itse, mutta se vaatii aika paljon töitä
Että oli suomea ja ”hyvin maistaa”Katselin Joksujen postauksia ja tuli vastaan "hyvin maistaa" postaus, josta tuli mieleen, että mihin lopputulokseen siitä päädyttiin?
Älä vähättele mun tunteita. Eikä mun nimi ole Marketta.No niin Marketta, hengitä syvään. Kaikki on hyvin, pääset tästä yli. Eilen oli eilen ja tänään on tänään.
Älä säkään vähättele muiden tunteita (kiimailua).Älä vähättele mun tunteita. Eikä mun nimi ole Marketta.
Juuri eilen mietin, onkohan näitä jo suunnitteilla, kun muihin kaupunkeihin on nähty jo jotain.
Tuo perhosjuttu on oikein kiva idea, mutta riski tietenkin, ettei Metuljia soiteta (taaskaan) Suomessa.
Mitäs tuon lisäksi voisi olla? Joskus oli puhetta siitä sinisestä ja valkoisesta kännykällä muodostetusta väristä (miten se muuten tehtäisiin?). Se olisi ainakin vain Suomessa. Perhosia ja saippuakuplia on nähty muuallakin, mikä ei tietenkään estä sitä, etteikö täälläkin voisi olla. Mutta lisäksi olisi kiva, jos olisi jotain ihan omaa. Me myös avaamme kiertueen eli meillä on mahdollisuus tehdä ekana uusia juttuja.
[/QUOTE
Tuo Metulji on oikeasti vähän riski. Ja muutenkin johonkin biisiin selkeästi liittyvä materiaali, koska nyt ei voi yhtään tietää, mitkä biisit on setissä. SSOL, Carpe Diem ja Everybody's waiting varmasti, luultavasti myös Ngvot. Ehdottomasti jotain spesiaalia olis kiva olla siellä, koska ollaan aloittaja.
Ei ne ole tunteita, vaan sairautta.Älä säkään vähättele muiden tunteita (kiimailua).
Ei oo valitettavasti mahdollista. CD sai jo kultaa ja nykyisellä kuuntelutahdilla menee useampi vuosi platinaan. Ja muista biiseistä vain neljä on päässyt edes maailmanlaajuisesti Spotifyissa yli 2 miljoonan striimin (kultalevyn raja Suomessa), joten Suomen striimien osuuden voisi veikata olevan enimmillään siinä 200t-400t kuuntelua. Eli ei tulla varmaan koskaan pääsemään kultalevyihin. Mutta toivotaan, että uusi biisi olisi menestys ja striimaisi hyvin täällä ja pääsisi myös radioon ja muutenkin esille.Olikos mitään mahdollisuuksia saada jotain kulta-/platinalevyn rajaa rikki ennen Kultsaa? Miltään JO:n biisiltä, jos laitettais massakuunteluun ja saatais Kultsalle yllätysohjelmanumerona levyn antaminen Joksuille?
Toivottavasti vain yksi toteutuuTästä oli Kääriä ketjussa eilen keskustelua ja myös pieni epäilys, että Metuljia ei soiteta. Lisäksi kuulemma kyseiselle keikalle on jo noin 6 eri faniprojektia tulossa.
Ei kun se on sellainen pieni muovikiekko, jolta kuunnellaan musiikkia. Mutta ei oo varmaan kellään Jokereita CD:llä. Että sikäli, striimaamalla noita muutkin kuuntelee.CD = Carpe Diem.
Oon kyl samaa mieltä et ei niitä faniprojekteja tarvis kauheen montaa olla, max. pari per keikka.Toivottavasti vain yksi toteutuu
Ei niitä noin montaa tarvita.
No tässä yhteydessä cd nyt kuitenkin on carpe diem Ei CD-levy.Ei kun se on sellainen pieni muovikiekko, jolta kuunnellaan musiikkia. Mutta ei oo varmaan kellään Jokereita CD:llä. Että sikäli, striimaamalla noita muutkin kuuntelee.
Enemmän tuntuu, että sulla on joku pahasti hätänä, jos koet kiimailun sairautena. Toivottavasti siihen saat apua.Ei ne ole tunteita, vaan sairautta.
Eiköhän kyseessä ole vain huomiota kaipaava henkilö. Suosittelen ohituskaistan käyttöä.Enemmän tuntuu, että sulla on joku pahasti hätänä, jos koet kiimailun sairautena. Toivottavasti siihen saat apua.
Pahvista ja silkkipaperista erikokoisia hehkulamppuja ja sit kännykän valoa heijastaa niiden läpi.Jos mulla olis ylimääräistä taskun pohjalla, niin investoisin patteri hehkulamppuihin, joita jakaisin jonottajille. Uuden biisin aikana hehkulamput palamaan sinkun kansitaiteen mukaisesti
Kyllähän ne jutut kuuluu seksi osioon, ei tänne.Seksuaalisuudessa ja seksissä ei ole mitään sairasta. Sen sijaan monilla ihmisillä on seksuaalisuuteen liittyvää häpeää, traumoja ja haavoja, joita he herkästi projisoivat muihin ihmisiin yrittäessään sovittaa muiden seksuaalisuutta oman mielensä mukaisiin normeihin ja siten kontrolloida omaa kokemustaan maailmasta. Mitään hyötyä tästä ei tietenkään ole, se vain satuttaa kaikkia osapuolia.
T. terapeutti
Voisitko ystävällisesti antaa ketjuun oman panoksesi valittamisen sijaan?Kyllähän ne jutut kuuluu seksi osioon, ei tänne.
Vaikee toteuttaa kun ei tiedetä millä tavalla tällä kertaa aloittavat keikanMitäs jos heti Joksujen tullessa lavalle huudettais jokaisen nimeä esim kolme kertaa ja perinteinen Cha-Cha-Cha-taputus päälle? Siis esim Ju-re (tap-tap-tap), Ju-re (tap-tap-tap), Ju-re (tap-tap-tap) ja siitä seuraavaan aina kaksitavuisena jotta helpompi huutaa eli Jan-ci (tap-tap-tap)…Na-ce… Kris-ko… ja vikana Bo-jan.
Se vois olla yllättävä ja ehkä Joksujen mielestä kiva tervetuliaishuuto.
Sitä jätteen määrää, kun kännykätkin on keksitty…Jos mulla olis ylimääräistä taskun pohjalla, niin investoisin patteri hehkulamppuihin, joita jakaisin jonottajille. Uuden biisin aikana hehkulamput palamaan sinkun kansitaiteen mukaisesti
niin minä annankin. Kaikkea ei vaan tarvitse hyväksy.Voisitko ystävällisesti antaa ketjuun oman panoksesi valittamisen sijaan?
Niin nekin projisoivat jotain omia ongelmiaan, jotka tänne ko aiheesta postaavat. On minustakin aivan turhia lukea ja nämä ketjut on kuitenkin aiheena K&B (ja max heidän seksuaalisuutensa), ei keskustelijoiden.Seksuaalisuudessa ja seksissä ei ole mitään sairasta. Sen sijaan monilla ihmisillä on seksuaalisuuteen liittyvää häpeää, traumoja ja haavoja, joita he herkästi projisoivat muihin ihmisiin yrittäessään sovittaa muiden seksuaalisuutta oman mielensä mukaisiin normeihin ja siten kontrolloida omaa kokemustaan maailmasta. Mitään hyötyä tästä ei tietenkään ole, se vain satuttaa kaikkia osapuolia.
T. terapeutti