Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minua aina ihmetyttää nämä tykkäys kyttääjät, joten menin itsekin kyttäämään. Mites se ettei E ole ainakaan Boitsun kuvista tykännyt kertaakaan sopii näiden E ja B pakottaiien kuvioihin? Jos siis perustatte pakotuksenne siihen että B tykkää E:n kuvista?
 
vierailija
Niinpä Jan ei oo edelleen laittanut mitään kuvia feediinsä kuten muut joten toivoisin että vielä laittaisi. Tiedä sit miks ei ole laittanut
Mulla on fiilis että Jan ei ehkä ollut niin kovin innostunut tosta kuvaussessiosta, ja siksi ei oo postannut mitään kuvia. Vaikka olisi jotenkin kohteliasta Damonia kohtaan laittaa feediinkin edes joku kuva. Toisaalta Janilla on oma tyyli tehdä asioita, ja ei ole kovin ahkerasti feediinsä postaillut ennenkään, viimeksi postannut lokakuussa Stocizesta.
 
vierailija
Mulla on fiilis että Jan ei ehkä ollut niin kovin innostunut tosta kuvaussessiosta, ja siksi ei oo postannut mitään kuvia. Vaikka olisi jotenkin kohteliasta Damonia kohtaan laittaa feediinkin edes joku kuva. Toisaalta Janilla on oma tyyli tehdä asioita, ja ei ole kovin ahkerasti feediinsä postaillut ennenkään, viimeksi postannut lokakuussa Stocizesta.
Se on hyvinkin mahdollista. Stoorinhan se jako ne kuvat mut varmasti on Damonia kiittänyt ihan henkilökohtaisesti ja voihan olla että on sanonut että ei välttämättä julkaise näitä missään. Eiköhän Damon sen ymmärrä
 
vierailija
Janci on kyllä ihana oon ennen ollut Kris Girl mut nykyään en edes osaa päättää näistä joksuista lempparia jokainen on omalla tyylillään ihana ja omalaatuinen
Totta, kaikki ovat ihania. Harvoin oon bändiä seuratessani yhtä paljon tykästynyt kaikkiin jäseniin persoonina. 🥰 Usein osa jää ihan vaan geneerisiksi jäseniksi, jotka ovat hyviä muusikoita, mutta eivät persoonina erityisesti nouse esille. Eikä tosiaan pelkästään se, että Joksuilla ne persoonat tulee esiin, mutta se, että ovat oikeasti symppiksiä kaikki, kenestäkään ei tule edes vähän tympeää vaikutelmaa. Varmaan tuo on syy siihen, että viihtyvät yhdessäkin niin hyvin.
 
vierailija
Mitä on mahtanut siviilielämä ajatella tuosta viisujen jälkeisestä haastattelusta. Pian sen jälkeen oltiinkin jo Malediiveilla.
[/QUOTE
On varmaan ollut hyvin tietoinen koko viisujen ajan tästä man crushista. Jos K olisi oikeasti mourunnut Bn perään, olisi hän tehnyt sen yksityisesti, ei julkisesti kaikelle kansalle, siksi olen pitänyt sitä alusta asti fanservicenä. Jatkoi vain sitä mikä faneja kiinnosti viisuissa.
 
vierailija
Minua aina ihmetyttää nämä tykkäys kyttääjät, joten menin itsekin kyttäämään. Mites se ettei E ole ainakaan Boitsun kuvista tykännyt kertaakaan sopii näiden E ja B pakottaiien kuvioihin? Jos siis perustatte pakotuksenne siihen että B tykkää E:n kuvista?
Ei se sovikaan, tämähän on ihan tuulesta temmattu juttu, kun ei siitä E ja S erostakaan ole varmuutta
 
vierailija
Totta, kaikki ovat ihania. Harvoin oon bändiä seuratessani yhtä paljon tykästynyt kaikkiin jäseniin persoonina. Usein osa jää ihan vaan geneerisiksi jäseniksi, jotka ovat hyviä muusikoita, mutta eivät persoonina erityisesti nouse esille. Eikä tosiaan pelkästään se, että Joksuilla ne persoonat tulee esiin, mutta se, että ovat oikeasti symppiksiä kaikki, kenestäkään ei tule edes vähän tympeää vaikutelmaa. Varmaan tuo on syy siihen, että viihtyvät yhdessäkin niin hyvin.
Ja se että vaikka ovat osa eri ikäisiä ei tunnu sekään haittaavan heidän menoaan yhtään. Esim Nacella ja Krisillä on 5-vuotta ikäeroa niin ei se heitä haittaa yhtään vaan ovat kuin isoveli ja pikkuveli 🥰
 
vierailija
Minua aina ihmetyttää nämä tykkäys kyttääjät, joten menin itsekin kyttäämään. Mites se ettei E ole ainakaan Boitsun kuvista tykännyt kertaakaan sopii näiden E ja B pakottaiien kuvioihin? Jos siis perustatte pakotuksenne siihen että B tykkää E:n kuvista?
No just näin, ja eikös siitä E. kuvasta nyt ole tykännyt myös Käärijä, Häärijä ja Samu, joten se niistä tykkäyksistä. Trolleiksi arvelen suurimmaksi osaksi näitä Etel-pakottajia, joku ehkä lähtee mukaan siihen vakikirjoittajista myös.
 
vierailija
Niinpä! Nace oli kyllä niin sopiva löytö tuohon bändiin, kun Martin lähti, ei voisi kuvitella kerään joka ois paremmin sopinut
Ei tosiaan pahalla Martinia kohtaan, mutta se vähä, mitä hänestä nyt olen nähnyt haastattelujen ja joidenkin konserttivideoiden perusteella, niin en jotenkin osaa kuvitella häntä tässä nykykokoonpanossa, viisuissa tai Tavastialla vetämässä CCC:tä. Nace sopii aivan mielettömän hyvin tuohon kuvioon, luultavasti paremmin kuin Martin koskaan, niin on onni, että hän tuli mukaan. Mutta Martin itsekin tiedosti selvästi sen, ettei hänestä rokkarin uralle ollut, kun hakeutui opiskelujen pariin tiiviimmin ja jätti bändin.
 
vierailija
Sellainen pieni muistutus, että "ei pidä provosoitua kun provosoidaan" - Mauno Koiviston viisaita sanoja.
Ja:

"Yleensä elämässä on viisasta luottaa siihen, että kaikki menee hyvin. Yleensä se kannattaa siinäkin tapauksessa, ettei siihen edes uskoisi." (Maailmassa on hyvää, there's something good between us.)

"Kyllä se siitä." (Rohkaisuna silloin kun laiva on jälleen kerran trolli-invaasion keskellä.)

"Tarttis tehrä jotain." (Muistutuksena kun tiskit, pyykit ja päättötyö on edelleen tekemättä ja itse lukee kolmattakymmenettä ficciä peräjälkeen.)

Manu on tämän shipin suojelupyhimys 😁
 
vierailija
Ei tosiaan pahalla Martinia kohtaan, mutta se vähä, mitä hänestä nyt olen nähnyt haastattelujen ja joidenkin konserttivideoiden perusteella, niin en jotenkin osaa kuvitella häntä tässä nykykokoonpanossa, viisuissa tai Tavastialla vetämässä CCC:tä. Nace sopii aivan mielettömän hyvin tuohon kuvioon, luultavasti paremmin kuin Martin koskaan, niin on onni, että hän tuli mukaan. Mutta Martin itsekin tiedosti selvästi sen, ettei hänestä rokkarin uralle ollut, kun hakeutui opiskelujen pariin tiiviimmin ja jätti bändin.
Vaikea kuvitella tosiaan Joksuja ilman Nacea! 🔥 Minustakin hän jotenkin sopii paremmin mutta tykkään kyllä Martinistakin, hänestäkin tulee kiva kuva haastattelujen perusteella. Varmasti teki kuitenkin itselleen oikean ratkaisun kun jatkoi opiskeluja, kun Bojankin joskus mainitsi että se asia kääntyi kaikkien osalta hyvin. Eikö se muuten ollut juuri Martin, joka Nacea bändiin suositteli, muistanko oikein?
 
vierailija
Vaikea kuvitella tosiaan Joksuja ilman Nacea! Minustakin hän jotenkin sopii paremmin mutta tykkään kyllä Martinistakin, hänestäkin tulee kiva kuva haastattelujen perusteella. Varmasti teki kuitenkin itselleen oikean ratkaisun kun jatkoi opiskeluja, kun Bojankin joskus mainitsi että se asia kääntyi kaikkien osalta hyvin. Eikö se muuten ollut juuri Martin, joka Nacea bändiin suositteli, muistanko oikein?
Joo Martin tais suositella Nacea bändiin tiedä sitten mistä tuollaisen kultakimpaleen sit tiesi ❤
 
vierailija
Vaikea kuvitella tosiaan Joksuja ilman Nacea! Minustakin hän jotenkin sopii paremmin mutta tykkään kyllä Martinistakin, hänestäkin tulee kiva kuva haastattelujen perusteella. Varmasti teki kuitenkin itselleen oikean ratkaisun kun jatkoi opiskeluja, kun Bojankin joskus mainitsi että se asia kääntyi kaikkien osalta hyvin. Eikö se muuten ollut juuri Martin, joka Nacea bändiin suositteli, muistanko oikein?
Muistan kuulleeni tämän saman tarinan, että Martin suositteli Nacea bändiin, mutta en kyllä yhtään osaa sanoa, mistä tämä tiedonjyvä on peräisin. Hauskaa sinänsä, että Martin on halunnut varmistaa mahdollisimman sujuvan basistinvaihdoksen ja hankki erinomaisen tai paremman seuraajan itselleen. Vähän eri vibat tässä jäsenenvaihdoksessa kuin Juren kohdalla, vaikka siinäkin hyvin kävi (eikö muut erottaneet Maticin yksipuolisesti?).
 

Yhteistyössä