Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No, kyllähän se yksi haastattelu heti Liverpoolista tulon jälkeen oli K:lta sellaista mouruamista, että vieläkään en kehtaa katsoa klippiä ilman, että itseäkin hävettäisi. Että ehkä siinä alkuvaiheessa tunne oli kyllä molemminpuolinen.

Sitten tuli arki vastaan, ja kun Kärtsä ei ilmesiseti ollut jostain syystä halunnut puhua omasta siviilielämästään mitään Liverpoolissa, ollaan tässä.
Eikös se siviilielämä ollut siellä Liverpoolissa mukana.
 
vierailija
Mistäs sinä sen tiedät että on useampi? No laitoin kuitenkin viimeisen viestin numeron ylös niin voin katsoa poistuuko sieltä kuinka monta viestiä. E viestit ei jokatapauksessa ole edes palstan sääntöjen vastaisia.

Voishan tuota tietysti joku hiljainen päivä testata että ilmiantaa jotain turhanpäiväisyyksiä muutamien päivien takaa ja vaihtuvista ip-osoitteista. Vähän epäilen etten jaksa. Oma veikkaus on että on a) yksi keino jolla ketju lukittuu ja b) jotain ongelmaa mode puolella jolloin ongelmaketjumme lukitaan hetkeksi ja tämä ei riipu ollenkaan siitä mitä kirjoitellaan.
Kyllä ne ilmiannetut viestit yleensä poistuu, täältä ehkä ei, rikkoo ne viestit tuossa yhdessä sovittuja sääntöjä
 
vierailija
Joo haluaa selvästi näyttää muitakin puolia itsestään. Ja onhan B erityisen monipuolinen, söpö, hauska, asiallinen, fiksu, herkkä, pohdiskeleva, kaunis, kuuma ja villi. Näissä kuvissa nähdään myös se angstisempi ja surullisempi puoli. Ja siis onhan muillakin ihmisillä eri puolia, mutta Bojanilla ne kaikki tulee esille tosi luontevasti ja vahvasti jos ymmärrätte mitä meinaan.
Hyvin ilmaistu. Ymmärrän täysin, mitä tarkoitat.
 
vierailija
Siirtyisin heti vapaammalle paatille jos sillä ongelma ratkeaisi. Mutta kun ongelma on vauvan moderointi tai oikeammin sen puute niin se olisi täysin turhaa. Sama porukka siirtyisi sinne.
No minä en ainakaan siirtyisi mihinkään vapaapaattiin. Äänestämällä ehkä näkisi, paljonko sinne olisi sitten menijöitä, mutta vahva veikkaus: ei tarpeeksi.
 
vierailija
Kiinnostaa kovasti! Olen samaa mieltä sen tumblr-analyysin kanssa, mulla alkoi heti päässä soimaan melodia kun luin ne kaikki kuvatekstit järjestyksessä.

Everybody is waiting sopii hyvin kuvatekstien kanssa yhteen. Kaikki odottaa reagoimaan, ottamaan kantaa, epäonnistumaan…
Siinä Tumblr-postauksessa oli muuten tägeissä hauska havainto. Se ”starlight effect and a cigarette” voisi olla Novi Val -viittaus, kun keikalla biisin aikana fanit muodostavat ”tähtitaivaan” puhelimen taskulampuilla, ja Jure polttaa tupakkaa.

En ole varma, ostanko tuon, mutta tosi hauskasti sopii kyllä yhteen!
 
vierailija
Jospa se olikin alkujaan E, jonka takia B niin kärkkäästi Helsinkiin oli pyrkimässä. Ja K parka on ihan syyttä suotta saanut palstan vihat Rautalammin takiakin niskaansa, vaikka B o jäänyt Helsinkiin vain ollakseen E:n seurassa.
Nyt puhut asiaa. Jäi verkkokalvoilleni, kun Bojan ojentaa kätensä lavalla ja nostaa notkean Etelin ylös lattialta. Tuli ahaa elämys.
 
vierailija
Kyllä ne ilmiannetut viestit yleensä poistuu, täältä ehkä ei, rikkoo ne viestit tuossa yhdessä sovittuja sääntöjä
En minä sitä epäillytkään. Sieltähän poistuu tasan sellainen viesti kun vaan haluaa vaikka olisi täysin sääntöjenmukainenkin. Jos sieltä kuitenkin on poistunut vaan joku 10 viestiä niin on ollut aikoja kun on poistunut paljon enemmän ja ketju on ollut auki.
 
vierailija
Shippaustapoja ja -näkökulmia on yhtä monia kuin on shippaajiakin. Itselleni todellisuudessa tapahtuvat asiat eivät määrittele shippausta, vaan koen herkullisena "entä jos" ja "mitä kaikkea voisikaan tapahtua" -tyylisen haaveilun. Tästä huolimatta näen K/B:n välillä myös oikeaa molemminpuolista vetovoimaa, ja tuo vetovoimahan on se alkuperäinen syy, miksi tähänkin kaninkoloon alkujaan putosin. Se mitä todellisuudessa tapahtuu ei kuitenkaan ole minun määriteltävissä, joten nautin sitten tuosta vetovoimasta kuvitelmieni värittämänä. Se tekee minusta onnellisemman, kuin jos jäisin vaan odottelemaan seuraavia siirtoja.

En muutenkaan oikein pidä siitä ajattelutavasta, että pitäisi saavuttaa jokin tavoite, lopputulema, etappi, kun puhutaan ihmissuhteista. Varsinkaan vielä näin ulkopuolisten määrittelemänä. Ihmissuhteet eivät mielestäni ole jana, vaan sykkyrä. Lisäksi ajattelen, että olemme yhtä kuin kaikki jo tapahtuneet ja tulevat asiat, joten menneisyys on yhtä kiinteä osa meitä kuin nykyisyys ja tulevaisuus. Tästä syystä kaikki mitä K/B:lle on tapahtunut on ikuisesti osa heitä - ja meitä. Menneisyys ei siis ole poissa, vaan edelleen tässä. (Toivottavasti ei mennyt kovin sekavaksi )
Tämä oli kivasti kuvattu, juuri tuo "entä jos" -ajatteluhan tässä kiehtoo. Ja kun se mitä kuvitellaan on kuitenkin ihan mahdollisuuksien rajoissa, ei ole osastoa jos lehmätkin lentäisi, vaan voisi ihan tässä reaalimaailmassa kuitenkin tapahtua. Ehkä kuvitelmaa, mutta lopulta ihan realistista kuvitelmaa. Haaveilu on aina sallittua, kun ei se ketään vahingoita. Ja toisaalta sitten tuo, että mitään päätepistettä ei ehkä tarvikaan olla. Elämä on prosessi.
 
vierailija
Itseäni ei nappaa analysoida kun toistaiseksi ei nappaa tuo julkaistu tekstikään. Odotan että tulee koko biisi lyriikoineen ja toivottavasti siinä muodossa toimii paremmin.
Mä itse asiassa en ole yhtään varma siitä että nuo päivitykset olisi biisin sanoista, vaan että ne on ihan vaan niitä asioita joita ne ovat damonin kanssa puineet kuvauksen aikana ja siihen liittyen. Samoja asioita varmaan bojanin osalta on toki siinä biisissäkin, ja aika luontevaahan se on että niitä asioita se on tuossa kuvaussessiossa pohdiskellut, jos kerran epävarmuuksia ja heikkoja kohtia on ollut tarkoitus aukoa.
 
vierailija
En minä sitä epäillytkään. Sieltähän poistuu tasan sellainen viesti kun vaan haluaa vaikka olisi täysin sääntöjenmukainenkin. Jos sieltä kuitenkin on poistunut vaan joku 10 viestiä niin on ollut aikoja kun on poistunut paljon enemmän ja ketju on ollut auki.
Totta tämäkin, että Loreen spämmin aikana ei esim. lukittunut, mutta viime aikoina mennyt herkemmin lukkoon
 
vierailija
Siinä Tumblr-postauksessa oli muuten tägeissä hauska havainto. Se ”starlight effect and a cigarette” voisi olla Novi Val -viittaus, kun keikalla biisin aikana fanit muodostavat ”tähtitaivaan” puhelimen taskulampuilla, ja Jure polttaa tupakkaa.

En ole varma, ostanko tuon, mutta tosi hauskasti sopii kyllä yhteen!
Kiinnostava ajatus, ihan mahdollista! ✨
 
vierailija
Joo, kiitos, ohitellaan noi selvät trollit. Eikö ketään kiinnostanut tekstuaalinen analyysi tuosta Joksujen tulevasta singlestä? Ja kun on vihjattu, että sen nimikin on jo tiedossa - olisiko sitten "Everybody is waiting"?
Ostan kyllä ton tulkinnan, että ois biisin lyriikoita ne tekstit. Ja tähän mennessä tulleen perusteella kyllä kiinnostaa kovasti se tuleva biisi, lyriikat ois ainakin paremmat kuin SSOL:ssa. Vaikuttaa kiinnostavalta.
 
vierailija
Minusta on tullut vaivihkaa Jan-girl. Mies on kuin jumalainen veistos ulkoisesti, mutta ei tuo itseään esille postaamalla koko ajan omia kuvia. Rakastan tuollaista itsevarmuutta.
Janci on kyllä ihana 🥰 oon ennen ollut Kris Girl mut nykyään en edes osaa päättää näistä joksuista lempparia jokainen on omalla tyylillään ihana ja omalaatuinen 🥰
 
vierailija
No minä en ainakaan siirtyisi mihinkään vapaapaattiin. Äänestämällä ehkä näkisi, paljonko sinne olisi sitten menijöitä, mutta vahva veikkaus: ei tarpeeksi.
Itse siis siirtyisin sellaiseen missä saisi kuumistella ketä tahansa, huumorilla kirjoitella myös jotain peksi-juttuja ja pääpointti olisi kuitenkin k ja b. Mutta kuten sanottu ei sillä ole väliä kun samat poistelijat ja moraalimarketat tulisivat myös sinne.
 

Yhteistyössä