Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No jostain syystä taisivat erota S.H. kanssa kesän jälkeen, en tiedä onko noilla tapahtumilla jotain tekemistä sen kanssa.
Jospa se olikin alkujaan E, jonka takia B niin kärkkäästi Helsinkiin oli pyrkimässä. Ja K parka on ihan syyttä suotta saanut palstan vihat Rautalammin takiakin niskaansa, vaikka B o jäänyt Helsinkiin vain ollakseen E:n seurassa.
 
vierailija
Joo, kiitos, ohitellaan noi selvät trollit. Eikö ketään kiinnostanut tekstuaalinen analyysi tuosta Joksujen tulevasta singlestä? Ja kun on vihjattu, että sen nimikin on jo tiedossa - olisiko sitten "Everybody is waiting"?
 
vierailija
Minuun tuo look ja viba ei iske yhtään, mutta toivon että kaikki bändissä saavat toteuttaa itseään ja kokella ja elää sellaisia lookkeja ja viboja kuin haluavat. :)
Näytin miehelleni kuvaa Bojanista viisuissa. Aniliinipunaiset housut ja joku kukkapaita. Mies sanoi, että tuohan on kuin nainen.
Nyt katsottiin uutta luukkia.
Mies sanoi, että nyt on ihan eri fiilikset. Tosi hyvänäköinen jätkä. Onko sama tyyppi ollenkaan.
Bojan haluaa selvästi pois kaunispoika kuviosta.
 
vierailija
Joo, kiitos, ohitellaan noi selvät trollit. Eikö ketään kiinnostanut tekstuaalinen analyysi tuosta Joksujen tulevasta singlestä? Ja kun on vihjattu, että sen nimikin on jo tiedossa - olisiko sitten "Everybody is waiting"?
Itseäni ei nappaa analysoida kun toistaiseksi ei nappaa tuo julkaistu tekstikään. Odotan että tulee koko biisi lyriikoineen ja toivottavasti siinä muodossa toimii paremmin. :)
 
vierailija
Joo, kiitos, ohitellaan noi selvät trollit. Eikö ketään kiinnostanut tekstuaalinen analyysi tuosta Joksujen tulevasta singlestä? Ja kun on vihjattu, että sen nimikin on jo tiedossa - olisiko sitten "Everybody is waiting"?
Kiinnostaa kovasti! Olen samaa mieltä sen tumblr-analyysin kanssa, mulla alkoi heti päässä soimaan melodia kun luin ne kaikki kuvatekstit järjestyksessä.

Everybody is waiting sopii hyvin kuvatekstien kanssa yhteen. Kaikki odottaa reagoimaan, ottamaan kantaa, epäonnistumaan…
 
vierailija
Näytin miehelleni kuvaa Bojanista viisuissa. Aniliinipunaiset housut ja joku kukkapaita. Mies sanoi, että tuohan on kuin nainen.
Nyt katsottiin uutta luukkia.
Mies sanoi, että nyt on ihan eri fiilikset. Tosi hyvänäköinen jätkä. Onko sama tyyppi ollenkaan.
Bojan haluaa selvästi pois kaunispoika kuviosta.
Joo haluaa selvästi näyttää muitakin puolia itsestään. Ja onhan B erityisen monipuolinen, söpö, hauska, asiallinen, fiksu, herkkä, pohdiskeleva, kaunis, kuuma ja villi. Näissä kuvissa nähdään myös se angstisempi ja surullisempi puoli. Ja siis onhan muillakin ihmisillä eri puolia, mutta Bojanilla ne kaikki tulee esille tosi luontevasti ja vahvasti jos ymmärrätte mitä meinaan. ❤
 
vierailija
Kiinnostaa kovasti! Olen samaa mieltä sen tumblr-analyysin kanssa, mulla alkoi heti päässä soimaan melodia kun luin ne kaikki kuvatekstit järjestyksessä.

Everybody is waiting sopii hyvin kuvatekstien kanssa yhteen. Kaikki odottaa reagoimaan, ottamaan kantaa, epäonnistumaan…
Se melodia joka parissa joksujen tiktokissa on soinut kuulostaa ihanalle. Olispa jo 16.2. <3
 
vierailija
Liian hyvin sopii aiheeseen tämän päivän äidinkielen kokeen kysymys: mikä on trolli?
Ps. lain pitäisi kyllä kieltää kaikki kokeet jos kuukauden sisällä tulee tapahtumaan näin paljon, miltä nyt vaikuttaa.. ei hirveästi ehdi lukea, kun on tärkeämpääkin tekemistä (kuten laskea kuinka monta kirjainta on sanassa kirhavi...)
T. vasikka
 
vierailija
Jospa se olikin alkujaan E, jonka takia B niin kärkkäästi Helsinkiin oli pyrkimässä. Ja K parka on ihan syyttä suotta saanut palstan vihat Rautalammin takiakin niskaansa, vaikka B o jäänyt Helsinkiin vain ollakseen E:n seurassa.
Nyt on jo yritystä. Mutta ehkä se olikin Matti jonka takia tuli Suomeen? Ja Mattihan se siellä Lontoossakin ramppasi, ehkäpä järjestelemässä jotain asioita. Ehkäpä ehkäpä...
 
vierailija
Kiinnostaa kovasti! Olen samaa mieltä sen tumblr-analyysin kanssa, mulla alkoi heti päässä soimaan melodia kun luin ne kaikki kuvatekstit järjestyksessä.

Everybody is waiting sopii hyvin kuvatekstien kanssa yhteen. Kaikki odottaa reagoimaan, ottamaan kantaa, epäonnistumaan…
Mä taas ajattelen että everybody is waiting on osa kertsiä, koska SSOL promossa käytettiin #AAAAAA samalla tavalla kuin nyt everybody is waiting. Olisi kyllä sopiva nimi sekin : D
 
vierailija
Nyt on useampi ihminen noita ilmiantanut, että kyllä selittyy, mutta eiköhän taas aukea jonkun ajan päästä, kun saavat siivottua
Mistäs sinä sen tiedät että on useampi? No laitoin kuitenkin viimeisen viestin numeron ylös niin voin katsoa poistuuko sieltä kuinka monta viestiä. E viestit ei jokatapauksessa ole edes palstan sääntöjen vastaisia.

Voishan tuota tietysti joku hiljainen päivä testata että ilmiantaa jotain turhanpäiväisyyksiä muutamien päivien takaa ja vaihtuvista ip-osoitteista. Vähän epäilen etten jaksa. Oma veikkaus on että on a) yksi keino jolla ketju lukittuu ja b) jotain ongelmaa mode puolella jolloin ongelmaketjumme lukitaan hetkeksi ja tämä ei riipu ollenkaan siitä mitä kirjoitellaan.
 

Yhteistyössä