Itse olen enemmän fiilistelijä, musaa, kuvia, kaikenlaista kiinnostavaa tapahtuu tässä fandomissa. Tykkään K:sta ja B:stä yhdessä mutta en shippaa, vaan fiilistelen enemmän tilanteen mukaan. Minustakin tottakai olisivat ihana pari jos molemmat sitä haluaisivat olla.
Jotkut on miettineet että jos B olisi ollut ihastunut K:hon jossain vaiheessa, niin kuin näytti (K:kin näytti siltä kyllä), mutta K oli ilmeisesti varattu, niin miksi B edelleen on niin tyytyväisen näköinen K:n seurassa, kun luulisi että se tuntuisi pahalta.
Mietin sitten vähän tuota shippaamista siihen liittyen. Varmaan olisi voinut tuossa tapauksessa olla B:lle vähän ahdistavakin tilanne, jos olisi ihastunut, toinen varattu ja monet toivoo teistä paria julkisesti. Toisaalta kuitenkin, jos hän koki olevansa kotimaassa ahdistavassa ”kunnon vävypojan”roolissa, niin tuo, että K tuli pyörremyrskyn lailla ja tavallaan tempaisi julkisesti hänet ulos siitä roolista, olisi saattanut olla vapauttavaa myös. Yhtäkkiä häntä shipattiin toisen miehen kanssa, jos aiemmin oli ollut oletuksena vaan tyttöystävät. Tuon tyyliseen tilanteeseen saattaisi liittyä aika monenlaisia tunteita, niitä hyviäkin.
Ja loppuun vielä että tämä on hirveää spekua ja omia mietteitäni tuon tyylisestä tilanteesta. Tiedän että mulla ei oikeasti ole mitään tietoa heidän tunteistaan, seksuaalisuudestaan ym. Vähän hävettää spekuilla tämänkään vertaa.