vierailija
Taidekuvissahan on usein myös jokin inspiraatio lähteenä esimerkiksi juurikin tuo Krisin huivikuva, mistä olivat Damonin kanssa saaneet inspiraation siitä elokuvasta. Ne ovat yllättävän vaikeita toteuttaa mut mielestäni onnistuivat hyvin. Promokuvat taas on paljon helpomia toteuttaa ja kuvataEn tiedä onko joku ehtinyt jo tätä kommentoida mutta luulen päinvastoin, että ovat samoja tyyppejä, jotka eivät yleisesti tykkää tuollaista taidekuvista. Itse olen puolustanut Damonin kuvia ja tykkäsin myös K:n promokuvista. Olikin tarkoitus tänään kirjoittaa asiasta, kun en eilen illalla enää jaksanut. Minusta on hienoa että kuvilla voi myös tuoda esiin tunteita ja mielentiloja, kuten Damon, tai muuten vain toteuttaa taiteellista visiota, kuten noissa K:n ja E:n kuvissa. Ei kai valokuvan ainoa tarkoitus ole olla kaunis. Itsekin tykkään niistä kauniista, söpöistä ja kuumista kuvista mitä heistä on olemassa, mutta olisi omasta mielestäni tukahduttavaa, että kuvien täytyisi olla aina sellaisia. Taidekuvien avulla voi vapautua rooleista ja käyttää luovuutta. Luultavasti vapauttavaa kuvattaville itselleenkin.