Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täällä palstoilla on hyvä tilaisuus harjoitella itsehillintää. Nytkin mun tekisi mieli kommentoida jotain, joka kuitenkin on selvästi trollaus/ärsytysmielessä laitettua, joten jätänkin kommentoimatta, ja suuntaan huomioni sen sijaan kivoihin kommentteihin. Koska mun vastaus trollille ei kuitenkaan edistä mitään asiaa, se vain kannustaa trollaajaa jatkamaan.
 
vierailija
Rakkaat 💚💙
 
vierailija
Rakkaat
Ihanat murut❤
 
vierailija
Täällä palstoilla on hyvä tilaisuus harjoitella itsehillintää. Nytkin mun tekisi mieli kommentoida jotain, joka kuitenkin on selvästi trollaus/ärsytysmielessä laitettua, joten jätänkin kommentoimatta, ja suuntaan huomioni sen sijaan kivoihin kommentteihin. Koska mun vastaus trollille ei kuitenkaan edistä mitään asiaa, se vain kannustaa trollaajaa jatkamaan.
Sama täällä. Olin jo yhdenkin kommentin kirjoittanut, mutta en sitten lähettänytkään.Hienosti tässä itsekin kouliintuu 😂
 
vierailija
Missä välissä B ja E ovat ystävystyneet? Kavereiksi tullaan nopeastikin, mutta ystävyys vaatii jo pidemmän ajan. Eli B ja E ovat tunteneet jo ennen viisuja. Niinkö?
Nyt pitää sanoa että on vähän liian herkällä sulla tuo reagointi. Nimenomaan tarkoitin että ovat ystäviä, eivätkä muuta. Se on ihan selvää kaikille, ei noihin trollien juttuihin pidä tarttua. Kukaan ei oikeasti usko että heillä on jotain, trollit härnää ihan tahallaan. Musta ainakin on mukavaa että Bojan ja Etel ovat ystäviä tai kavereita, jos se sinusta tuntuu paremmalta ilmaukselta.
 

Yhteistyössä