Rehellisesti sanoen: Helpotus ja huokaus, tänään selkisi ettei setis ole kahden tsainan loukussa. Vain yhden, ja toinen on mitä parhain luottoystävä 👍

vierailija
Aika ilkeästi kirjoittelette, vaikka en Setiksellekään aina tyylipisteitä jaa. Se että välillä lainaa rahaa tai tarjoaa lounaan ystävälle ei ole vielä mitään hyväksikäyttöä tai kusettamista. Ja jos ja kun Setis on ihan täysipäinen ja skarppi mies, niin eiköhän hän itse tiedä omat asiansa. Ja mitä taas salarakkaaseen tulee, niin vaikka en henkilökohtaisesti pettämistä suvaitsekaan, niin Setikselle kyseessä on kuitenkin parisuhde ja parisuhteessa on myöskin ihan tavallista, normaalia ja jopa suotavaa käyttää rahaa ja aikaa myöskin sen toisen osapuolen hyväksi. Sekään ei ole hyväksikäyttöä tai huijaamista.

Ja Echon tapa puhua thaikkunaisista on törkeän rasistista.
Totta. Hän todella julma rasisti nuorten ulkolaisten naisten suuntaan

• Tykkää
Reactions: setis
Voi

"Löyhämoraalinen akkani usutti mut toisen akan pariin.
Mun piti tavata se (ja toki maksaa sille manimani, ylläripylläri), jotta tajusin että se on vain kaveri.
Olen ajopuu elämässäni, edunvalvottava joka on täysin muiden armoilla, en pysty tekemään itse päätöksiä."
Kyllä nauratti aamulla kun luin alkupään juttuja, siis nämä Ekon. Samalla ketuttikin rankasti, kun hän kuvittelee täysin virheellisesti sitä sun tätä ja väittää & olettaa täysin paikkansa pitämättömiä asioita. Ja sitten tuo Ekon törkeä rasistisuus on 🤢🤮:ttavaa.

En viitsinyt kommentoida mitään kun lähdin kotoa kuntoilemaan, olisi ollut liian iso p-myrsky illalla kotiin tullessa. Alan kohtapuoliin oikomaan

Voi

"Löyhämoraalinen akkani usutti mut toisen akan pariin.
Mun piti tavata se (ja toki maksaa sille manimani, ylläripylläri), jotta tajusin että se on vain kaveri.
Olen ajopuu elämässäni, edunvalvottava joka on täysin muiden armoilla, en pysty tekemään itse päätöksiä."
Teille muille normaaleille ja terveille ihmisille Ekon dissaava teksti suomennettuna:

A. Nuori ja edelleenkin estrogeeneja kehossaan tuottava (toisin kuin katkera Ekko) ymmärtää täysin miesten, varsinkin sinkkumiesten maiilman. Halut ja tarpeet.

B. Minua ja lompakkoani ei ole kumpikaan aasialaisneidoista hyväksikäyttänyt. Kaikki mielelläni lainaamani rahat olen saanut takaisin sovittuna aikana, joka on maksimissaan ollut sovitusti noin kk.

C. Haista vittu Ekko 🤬

Elän todella hienoa sinkkuelämää. Minulla on kaksi upeaa, iloista, positiivista, elämänmyönteistä ja viehättävää aasialaisdaamia parhaina naisystävinäni. Kummatkin arvostavat minua suuresti, ovat tavanneet kunnon suomalaisen herrasmiehen, johon he voivat luottaa 100%. Autan heitä mielelläni kaikissa asioissa jatkossakin.

Vai vielä Joy.
Thaikkunaiset pitäis nimetä uudelleen.

"Manimani"
"Mattress"
"Lobotomy-Laugh"
"Leather-Visa"
Rasismia 😡

Älä luulekaan että Joy on hänen oikea nimensä 🙄

Kuinkahan moni pappi on huijannut teitä hölmön yksinkertaisia ja hyväuskoisia uskisnaisia nuorempana.

Pappi: ”Tule koko yöksi sänkyyni sinä kaunis neito, jos haluat olla yksinoikeutettu jessen oma morsian. Hän välitti minulle tämän viestin, ja vain sinut hän haluaa. Eikö olekin hienoa. Saatat synnyttää seuraavan vapahtajamme, jos jesse tykkää tempuistasi?”

(uusi vapahtaja tarvitaan, kun sitä jessee ei ole näkyny sen enempää 2K vuoteen, kuin Viljookaan) 🤣🤣🤣

”Hänellä ei kaupassa riittäneetkään käteisvarat, joten maksoin jämät 50 € puolestaan (entisten 300 € lisäksi”
Joystick tulee kalliiksi pidemmän päälle. Oletko Setis alkanut matkia alepan
kirjoitustyyliä? Juttusi rönsyilee laidasta laitaan kuin monen promillen kännikalalla.
Tarkkaan ottaen lainasin vaan sen summan. Kohta saan takaisin.

Lue vähän tarkemmin, pysyn kokoajan näissä kahdessa naisessa tositarinassani.

Vrt Alepa

-ratiikka kolisteli ohimennessään
-luin kirja kuningatar Alepasta
-ambulanssi ajoi ohi piipaat päällä
-pulu kakki kadulle
-lunta sataa
-satamassa on sulaa vettä
-asuin ulkomailla
-jne, jne

Oletko sinä nytkään selvinpäin?

• Haha
Reactions: Lispetti
Oudot on kyllä joillakin kuviot. Mutta ei siinä mitään. Setiksellä taatusti homma hallussa.

Ihmettelen kyllä kun omissa piireissä ei noita thaikkuja, filippiinoja sun muita ei pyöri lainkaan. Muistan kyllä kun olin joskus ysärillä varastolla kesätöissä, niin siellä oli muutama suomalainen mies, joilla oli Thaimaasta morsian. Noh, toki edellisessä firmassa oli siivoojana pari Kauko-Idän suunnalta ollutta.

No suomalaisilla miehillä on hyvät eläkkeet ja en ihmettele, että mamut pyörii siinä lähistöllä ja kerää muruset mitä lattialle tippuu. Tai kenties joskus vähän enempikin.
Asutko jossain tunturin juuressa? Etelämpänä ei tarvitse olla kuin parin tuhannen ihmisen tuppukylä, niin kyllä joku(nen) aasialaisneito on löytänyt sinne suomalaismiehen elämää sulostuttamaan. Win win u know? Reilu meininki molemminpuolisesti 👍

En edelleenkään elätä omistani ainuttakaan ihmistä.

Aika ilkeästi kirjoittelette, vaikka en Setiksellekään aina tyylipisteitä jaa. Se että välillä lainaa rahaa tai tarjoaa lounaan ystävälle ei ole vielä mitään hyväksikäyttöä tai kusettamista. Ja jos ja kun Setis on ihan täysipäinen ja skarppi mies, niin eiköhän hän itse tiedä omat asiansa. Ja mitä taas salarakkaaseen tulee, niin vaikka en henkilökohtaisesti pettämistä suvaitsekaan, niin Setikselle kyseessä on kuitenkin parisuhde ja parisuhteessa on myöskin ihan tavallista, normaalia ja jopa suotavaa käyttää rahaa ja aikaa myöskin sen toisen osapuolen hyväksi. Sekään ei ole hyväksikäyttöä tai huijaamista.

Ja Echon tapa puhua thaikkunaisista on törkeän rasistista.
Järjen ääni taas palstalla. Kiitos sulle ❤

Miten mä muistelisin, että tämä Joy olisi laitellut sulle seksiviestejä. Tai niin ainakin halusit meidän ymmärtävän.
Ei ikinä ole, enkä minä hänelle. Meillä ei ole ollut seksisuhtetta (valitettavasti 🤭)
Eikä tule, mutta ystävyys on vahvistunut todella lujaksi eilisen pitkien keskustelujen summana.

Sekoitat Annieen, hän 11 v nuorempana ymmärtää upesti yhteisten elämänilojen päälle.
Joylle 46 v on valitettavasti iskenyt Ekko-tauti, seksuaalisuus näyttää kadonneen täydellisesti. Mutta ystävyytemme jatkuu, kuten sanoin jo aiemmin ♥

se että joku on eri mieltä ei oikeuta haistatteluun

et ehkä olekkaan upseeri ja herrasmies
Lukisit ensin läpi, mitä asia koskee! 😒
Viittasi minuun tällä ao. viestillä.
Tuollaiselle ala-arvoiselle herjaaja-dissaajalle upseeri ja herrasmieskin osoittaa oppimis- ja sivistymismielessä koko prikaatin wc-pyttyjen puhdistusta hammasharjalla 😎

Viimeksi muokattu:
vierailija
”Tuollaiselle ala-arvoiselle dissaajalle upseeri ja herrasmieskin osoittaa oppimis- ja sivistymis mielessä koko prikaatin wc-pyttyjen puhdistusta hammasharjalla”

Setis saa kuurata itsensä mäntysuovalla päästä jalkoihin ja heittää kaikki kirjoituksensä tällä palstalla nettiroskakoriin. Kaivoit verta nenästäsi ja sait ansaitsemaasi palautetta.
Onnittelut ex-vaimollesi, kun pääsi sinusta aikoinaan eroon.

• Haha
”Tuollaiselle ala-arvoiselle dissaajalle upseeri ja herrasmieskin osoittaa oppimis- ja sivistymis mielessä koko prikaatin wc-pyttyjen puhdistusta hammasharjalla”

Setis saa kuurata itsensä mäntysuovalla päästä jalkoihin ja heittää kaikki kirjoituksensä tällä palstalla nettiroskakoriin. Kaivoit verta nenästäsi ja sait ansaitsemaasi palautetta.
Onnittelut ex-vaimollesi, kun pääsi sinusta aikoinaan eroon.
Kas, Alepakin löysi ketjun 🤣🤣🤣

Teille muille normaaleille ja terveille ihmisille Ekon dissaava teksti suomennettuna:

A. Nuori ja edelleenkin estrogeeneja kehossaan tuottava (toisin kuin katkera Ekko) ymmärtää täysin miesten, varsinkin sinkkumiesten maiilman. Halut ja tarpeet.

B. Minua ja lompakkoani ei ole kumpikaan aasialaisneidoista hyväksikäyttänyt. Kaikki mielelläni lainaamani rahat olen saanut takaisin sovittuna aikana, joka on maksimissaan ollut sovitusti noin kk.

C. Haista vittu Ekko

Elän todella hienoa sinkkuelämää. Minulla on kaksi upeaa, iloista, positiivista, elämänmyönteistä ja viehättävää aasialaisdaamia parhaina naisystävinäni. Kummatkin arvostavat minua suuresti, ovat tavanneet kunnon suomalaisen herrasmiehen, johon he voivat luottaa 100%. Autan heitä mielelläni kaikissa asioissa jatkossakin.
Mä olen aidosti onnellinen sun
ilosta ja onnesta.❤ Olet aina vaikuttanut herrasmieheltä.
Toivottavasti olet jatkossakin herrasmies.❤
Provosoivia huudattajia, vänkääjiä ja vääristelijöitä löytyy aina, kyllä fiksut ihmiset ymmärtävät sinun todellisen tilanteen ihan oikein.👍

En minäkään sinun kanssa ihan kaikesta aina samaa mieltä ole, vaikka usein kyllä ollaankin samaa mieltä, mutta näissä naisasioissa vaikutat olevan ihan täysin kartalla missä mennään, ja olet hyvä ja ihana ihminen näille kahdelle leidille - ja he ovat hyviä ja ihania sinulle. Ei tässä ole mitään väärää. Kiva lukea tapahtumistasi edelleenkin.❤

Jos jotakin tuosta Eskon kuittailusta voi positiivisena ottaa niin ehkäpä yleisesti sen, että ihmisten tulee muistaa pitää puolensa ja hyvää huolta omista rahoistaan, eikä antaa rakkauden sokaista. En usko, että Esko pahansuopana noita kirjoittelee vaikka ne todella törkeää tekstiä välillä ovatkin. Ei Esko oikeasti mikään rasisti ole!
Välillä noille jutuille kyllä tulee naurettua urakalla, että olisko nuo osin yritetty huumorimuotoonkin laittaa.
Ei, en puolustele Eskoa, hän kyllä pitää ihan itse puolensa. Kirjoitin vain oman näkemykseni/kokemukseni.
Eskon tulisi jossain kohtaa elämää ymmärtää, että kaikki ei mene kuten hän haluaa, eikä hänen tapansa ole mikään täydellinen muille. Jokainen meistä rakentaa omanlaisen elämän ja Setiksen elämä vaikuttaa hyvältä, tasapainoiselta, vauhdikkaalta, seksintäyteiseltä ja jännittävältä.❤ Varmasti osa haluaisi näitä asioita myös omaan elämäänsä tavallisen arkisen aherruksen kylkeen. Surkea tosiasia on vain se, että osassa parisuhteita saavat tyytyä omaan tumppuunsa ja jännitystä luo se, minkä kokoinen sähkölasku tulee tai onko jätteet lajiteltu oikein ja ulkomailla käydään Ruotsinlaivalla.😁

Hän on S-E-T-I-S!!!💋❤

SETIIIIIS!

• Rakkaus
Lukisit ensin läpi, mitä asia koskee!
Viittasi minuun tällä ao. viestillä.

Tuollaiselle ala-arvoiselle herjaaja-dissaajalle upseeri ja herrasmieskin osoittaa oppimis- ja sivistymismielessä koko prikaatin wc-pyttyjen puhdistusta hammasharjalla
Olen Ruutiksen kanssa samaa mieltä.
Mun mielestä tuo pyttyjuttukin oli huomattavasti parempi kuin rumasti haistattelu.👍

Yhteistyössä