Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä se nyt näyttää siltä et Kärtsällä on aikaa kaikkeen muuhun paitsi tavata Boitsua. Ei ole tärkeysjärjestyksessä kovin ylhäällä. Oikeesti jos ajattelette, et nyt on varmaan tän vuoden ainoat kunnon lomat ja ei ole kiire nähdä. Mut toivottavasti ystävyys kestää.
Mä en millään haluaisi uskoa tähän vaihtoehtoon, mutta kyllä siltä alkaa näyttää, että taisi sittenkin olla hetken hurmaa. Onneksi olen itsekin jo alkanut tottua siihen ajatukseen, että kyseessä oli viisukauden romanssi. Se hyvä puoli asiassa on, että kumpikaan osapuoli ei näytä kärsivän tilanteesta, mutta ei tämä tainnut olla se suuri rakkaustarina. Jännästi kyllä vei mukanaan niin kauan kuin sitä kesti. Pelkkää ystävyyttä, joka on yksi muiden joukossa, ei kyllä ole minusta yhtään kiinnostavaa seurata. Niinhän K sanoikin, että B on one of my best friends.
 
vierailija
Mä en millään haluaisi uskoa tähän vaihtoehtoon, mutta kyllä siltä alkaa näyttää, että taisi sittenkin olla hetken hurmaa. Onneksi olen itsekin jo alkanut tottua siihen ajatukseen, että kyseessä oli viisukauden romanssi. Se hyvä puoli asiassa on, että kumpikaan osapuoli ei näytä kärsivän tilanteesta, mutta ei tämä tainnut olla se suuri rakkaustarina. Jännästi kyllä vei mukanaan niin kauan kuin sitä kesti. Pelkkää ystävyyttä, joka on yksi muiden joukossa, ei kyllä ole minusta yhtään kiinnostavaa seurata. Niinhän K sanoikin, että B on one of my best friends.
Mulle on ollu kyllä alusta asti selvää, kun kumppani hengannu mukana. Ei ois tullu muu kyllä mielenkään. Onko porukka siis OIKEESTIA ajatellu näitä yhteen. Herramunjee
 
vierailija
Mä en millään haluaisi uskoa tähän vaihtoehtoon, mutta kyllä siltä alkaa näyttää, että taisi sittenkin olla hetken hurmaa. Onneksi olen itsekin jo alkanut tottua siihen ajatukseen, että kyseessä oli viisukauden romanssi. Se hyvä puoli asiassa on, että kumpikaan osapuoli ei näytä kärsivän tilanteesta, mutta ei tämä tainnut olla se suuri rakkaustarina. Jännästi kyllä vei mukanaan niin kauan kuin sitä kesti. Pelkkää ystävyyttä, joka on yksi muiden joukossa, ei kyllä ole minusta yhtään kiinnostavaa seurata. Niinhän K sanoikin, että B on one of my best friends.
Ei muakaan kiinnosta mikään frendiyden hehkuttelu. Mut Bojan se vaan paranee "vanhetessaan'....
 
vierailija
Mulle on ollu kyllä alusta asti selvää, kun kumppani hengannu mukana. Ei ois tullu muu kyllä mielenkään. Onko porukka siis OIKEESTIA ajatellu näitä yhteen. Herramunjee
Valitettavasti olen yksi heistä, jotka ajatteli jonkinlaista elämää suurempaa heidän välillään olevan. Vähän tyhmäksi tässä tuntee itsensä kyllä nyt, kun silmät avautuu. Kumppanin mukanaolo on kyllä hämmentänyt mua koko ajan, että en ole kyllä häntä sivuuttanut.
 

Yhteistyössä