vierailija
Kyllä liittyyEi tuollainen asuste edes erityisesti kärtsään liity.
Kyllä liittyyEi tuollainen asuste edes erityisesti kärtsään liity.
Eikös tuommoisia piikkipantoja ole ollut iät ja ajat käytössä vai muistanko väärin.Joo eipä, kun sillä on vaan tollanen piikkikaulus siinä bolerossa, joka on käytännössä Käärijän symboli.
Niin nämä on Damonin valitsemia, ei mitään viestejä kellekään?Piikkirengas
Tulella leikkimistä
Särkynyt sydän
No eipä niitä nyt ihan joka päivä vastaan kävele, ei ole ihan sama asia kuin vaikka aurinkolasit. Mikä tässä nyt joitain ihmisiä hiertää? Eikö voi todeta, että onpas osuva asuste just Bojanille, kun tulee ihan Käärijä mieleen tuosta?Eikös tuommoisia piikkipantoja ole ollut iät ja ajat käytössä vai muistanko väärin.
Anteeksi sanoiko joku, että ne on jotain viestejä? Mä en ainakaan ole huomannut.Niin nämä on Damonin valitsemia, ei mitään viestejä kellekään?
No nyt. Ihan korostetusti vielä tuossa viimeisessä kuvassa. Mistähän ovat keskustelleet, Damon sanoi (muistaakseni jossain haastattelussa vai kirjoittiko instassa, en ole ihan varma), että haluaa keskustella aina kuvattavien kanssa ja tutustua heihin, ei vaan kylmiltään ottaa kuvia. Joksujen kanssa toki ovat ystäviä jo muutenkin, mutta vaikuttaako keskustelut ehkä kuvien teemaan? Ihanat koskettavat kuvat jokatapauksessa.Bojanin vyön soljessa on särkynyt sydän
Ihanaa!! Minä tuossa juuri vähän aiemmin ehdin kirjoittaa että tulisipa kaikista kuvat!Nautahälytys! Lisää kuvia Bstä Damonin storeissa! "This story has five chapters"
Kyllä se varmaan mahdollista on, mutta onko tarpeeksi motivaatiota. Ero on kyllä nyt aika iso viisujen aikaiseen olomuotoon.Ei kärtsä tosta enää timmiydy. Narisee vaan mahaansa koko ens vuoden kuitenkin (itse siis vannoi syksyllä, että kesään mennessä "kondiksessa"). Perintötekijät alkaa vaikuttaa vauhdilla 30 + iässä.
Kyllä se B:kin sieltä vielä rupsahtaa, älä huoliEi kärtsä tosta enää timmiydy. Narisee vaan mahaansa koko ens vuoden kuitenkin (itse siis vannoi syksyllä, että kesään mennessä "kondiksessa"). Perintötekijät alkaa vaikuttaa vauhdilla 30 + iässä.
Pääseekö tänä yönä nukkumaan ollenkaan.Ihanaa!! Minä tuossa juuri vähän aiemmin ehdin kirjoittaa että tulisipa kaikista kuvat!
Ihanasti B on harmaantunut, rupsahtamisesta en tiedäKyllä se B:kin sieltä vielä rupsahtaa, älä huoli
Minun mielestä oli joissakin viisukuvissa vähän turhankin hoikkaKyllä se varmaan mahdollista on, mutta onko tarpeeksi motivaatiota. Ero on kyllä nyt aika iso viisujen aikaiseen olomuotoon.
B ei ainakaan ulospäin ole näyttänyt siltä, että sydän olisi särkynyt. Tämä on vaan sitä taidetta.No nyt. Ihan korostetusti vielä tuossa viimeisessä kuvassa. Mistähän ovat keskustelleet, Damon sanoi (muistaakseni jossain haastattelussa vai kirjoittiko instassa, en ole ihan varma), että haluaa keskustella aina kuvattavien kanssa ja tutustua heihin, ei vaan kylmiltään ottaa kuvia. Joksujen kanssa toki ovat ystäviä jo muutenkin, mutta vaikuttaako keskustelut ehkä kuvien teemaan? Ihanat koskettavat kuvat jokatapauksessa.
Samaa mieltä.Juu ei se Damonkaan nyt ihan arpomalla heittele vaan jotain rekvisiittaa kuviin. Se on taiteilija, joten jotain ajatusta on aina kuvien takana. Emme toki tiedä tarkemmin mitä näissä kuvissa on ajatellut, mutta se juuri on taiteessa kiehtovaa, että katsoja saa tehdä omia tulkintoja.
Mitä jos huolehtisit vaan siitä omasta timmiydestäsi ja lopetat K:n haukkumisenEi kärtsä tosta enää timmiydy. Narisee vaan mahaansa koko ens vuoden kuitenkin (itse siis vannoi syksyllä, että kesään mennessä "kondiksessa"). Perintötekijät alkaa vaikuttaa vauhdilla 30 + iässä.
Vaikka olisi nyt ok, niin onhan he voineet keskustella myös hänen historiastaan ja ottaa vaikutteita sieltä. Minustakin B on nyt ollut iloisen oloinen, toisin kuin vaikkapa kesällä. Mutta voi tietenkin olla myös taiteellinen näkemys, eikä liittyä Bojaniin sen syvällisemmin.B ei ainakaan ulospäin ole näyttänyt siltä, että sydän olisi särkynyt. Tämä on vaan sitä taidetta.
Mun mielestä B on itse kuuma sydäntensörkijä. Noissa kuvissa erityisesti!B ei ainakaan ulospäin ole näyttänyt siltä, että sydän olisi särkynyt. Tämä on vaan sitä taidetta.
On kuuma, mutta tuosta surusta ei tule sydäntensärkijä mieleen, vaan toisinpäin.Mun mielestä B on itse kuuma sydäntensörkijä. Noissa kuvissa erityisesti!
Mistä surusta?On kuuma, mutta tuosta surusta ei tule sydäntensärkijä mieleen, vaan toisinpäin.
Voi voi nyt karkottuu, toivottavasti ei änkeä lavalleKävin nyt vilkaisemassa K n uusimman stoorin. Onpas se aikamoinen. Yrittääkö se Bojania karkottaa noilla poseerauksilla.
Onko se surua vai taitelijan ahdistusta? Tiedä näistäOn kuuma, mutta tuosta surusta ei tule sydäntensärkijä mieleen, vaan toisinpäin.
Katso noita kuvia. Eka ja kolmas stoori erityisesti, tupakka- ja tulitikkukuvat. Ja se vyö vielä siihen päälle, lähikuvassa. Kyllä minä näen surua noissa.Mistä surusta?
Kaikki näkee tietysti omalla tavallaan, sehän taiteessa on hienoa.Onko se surua vai taitelijan ahdistusta? Tiedä näistä