vierailija
Ihan tajuttoman kuuma. Hyvästi yöunet.Nyt on Boitsun kuvia Damonilla !!!
Ihan tajuttoman kuuma. Hyvästi yöunet.Nyt on Boitsun kuvia Damonilla !!!
Mä en millään haluaisi uskoa tähän vaihtoehtoon, mutta kyllä siltä alkaa näyttää, että taisi sittenkin olla hetken hurmaa. Onneksi olen itsekin jo alkanut tottua siihen ajatukseen, että kyseessä oli viisukauden romanssi. Se hyvä puoli asiassa on, että kumpikaan osapuoli ei näytä kärsivän tilanteesta, mutta ei tämä tainnut olla se suuri rakkaustarina. Jännästi kyllä vei mukanaan niin kauan kuin sitä kesti. Pelkkää ystävyyttä, joka on yksi muiden joukossa, ei kyllä ole minusta yhtään kiinnostavaa seurata. Niinhän K sanoikin, että B on one of my best friends.Kyllä se nyt näyttää siltä et Kärtsällä on aikaa kaikkeen muuhun paitsi tavata Boitsua. Ei ole tärkeysjärjestyksessä kovin ylhäällä. Oikeesti jos ajattelette, et nyt on varmaan tän vuoden ainoat kunnon lomat ja ei ole kiire nähdä. Mut toivottavasti ystävyys kestää.
Nyt on Boitsun kuvia Damonilla !!!
No on, huh, en edes osaa sanoa muuta 🫠Ihan tajuttoman kuuma. Hyvästi yöunet.
Sama täällä. Ihan järjettömiä kuvia. Krisin kuvista selvisin, mutta en näistä. Mikä tuossa Bojanissa on, kun siitä saa tuollaisia kuvia aikaiseksi. En pääse tästä ikinä irti.Ihan tajuttoman kuuma. Hyvästi yöunet.
Mulle on ollu kyllä alusta asti selvää, kun kumppani hengannu mukana. Ei ois tullu muu kyllä mielenkään. Onko porukka siis OIKEESTIA ajatellu näitä yhteen. HerramunjeeMä en millään haluaisi uskoa tähän vaihtoehtoon, mutta kyllä siltä alkaa näyttää, että taisi sittenkin olla hetken hurmaa. Onneksi olen itsekin jo alkanut tottua siihen ajatukseen, että kyseessä oli viisukauden romanssi. Se hyvä puoli asiassa on, että kumpikaan osapuoli ei näytä kärsivän tilanteesta, mutta ei tämä tainnut olla se suuri rakkaustarina. Jännästi kyllä vei mukanaan niin kauan kuin sitä kesti. Pelkkää ystävyyttä, joka on yksi muiden joukossa, ei kyllä ole minusta yhtään kiinnostavaa seurata. Niinhän K sanoikin, että B on one of my best friends.
Ei muakaan kiinnosta mikään frendiyden hehkuttelu. Mut Bojan se vaan paranee "vanhetessaan'....Mä en millään haluaisi uskoa tähän vaihtoehtoon, mutta kyllä siltä alkaa näyttää, että taisi sittenkin olla hetken hurmaa. Onneksi olen itsekin jo alkanut tottua siihen ajatukseen, että kyseessä oli viisukauden romanssi. Se hyvä puoli asiassa on, että kumpikaan osapuoli ei näytä kärsivän tilanteesta, mutta ei tämä tainnut olla se suuri rakkaustarina. Jännästi kyllä vei mukanaan niin kauan kuin sitä kesti. Pelkkää ystävyyttä, joka on yksi muiden joukossa, ei kyllä ole minusta yhtään kiinnostavaa seurata. Niinhän K sanoikin, että B on one of my best friends.
Valitettavasti olen yksi heistä, jotka ajatteli jonkinlaista elämää suurempaa heidän välillään olevan. Vähän tyhmäksi tässä tuntee itsensä kyllä nyt, kun silmät avautuu. Kumppanin mukanaolo on kyllä hämmentänyt mua koko ajan, että en ole kyllä häntä sivuuttanut.Mulle on ollu kyllä alusta asti selvää, kun kumppani hengannu mukana. Ei ois tullu muu kyllä mielenkään. Onko porukka siis OIKEESTIA ajatellu näitä yhteen. Herramunjee
Nuo B kuvat on kyllä sellaisia, että en mä tällä hetkellä kärtsää muistakaan.Ei muakaan kiinnosta mikään frendiyden hehkuttelu. Mut Bojan se vaan paranee "vanhetessaan'....
Jep, kuka se Kärtsä taas olikaan...Sori mut olkoon Kärtsä siellä Levillä, nyt ei pysty prosessoimaan muuta kun noita kuvia.
On sillä, kyllä B karvainen onTossa savukekuvassa on haettu James Deania. Ja onnistuttu aikas hyvin. Miksi käsivarsi näyttää olevan mustien karvojen peitossa. Ei kai sillä tommonen talja kädessä ole
Ei mahdu mullakaan tajuntaan nyt muutaNuo B kuvat on kyllä sellaisia, että en mä tällä hetkellä kärtsää muistakaan.
Mä oon Jerppa Pöyhönen, Levillä viihtyisässä vaaleassa seurassa ja fiilaan mun frendiä, joka on lavalla hyvässä tikissä. Hauskaa iltaa teillekin!Jep, kuka se Kärtsä taas olikaan...
Piti mennä nukkumaan mut eihän tästä tuu mitään, kun joutuu vahtimaan tuleeko uusia kuvia…Siis ei jumalauta. Ja noita on varmaan tulossa lisääkin.
Silmiä on muokattu ehkä liikaakin, siis siinä mielessä, etteivät näytä Bojanin tummanruskeilta silmiltä. Aivan upeilta kylläkin.Ja minä kun etukäteen ajattelin, että en haluaisi joksuja Damonin kuviin, liian synkkää. Nuo Bojanin silmät on kyllä uskomattomat.