vierailija
Ei kansallisuudelleen, mutta sille voi kuinka näkyvästi tukee Israelin hallitusta ja armeijaa.Eikä tarvitsekaan, ei Noa voi sille mitään, että sattuu olemaan israelilainen
Ei kansallisuudelleen, mutta sille voi kuinka näkyvästi tukee Israelin hallitusta ja armeijaa.Eikä tarvitsekaan, ei Noa voi sille mitään, että sattuu olemaan israelilainen
En ole seurannut, mutta ei liity K:honEi kansallisuudelleen, mutta sille voi kuinka näkyvästi tukee Israelin hallitusta ja armeijaa.
No liittyyhän se jos kyse on siitä että K tykkäilee Noan julkaisuista.En ole seurannut, mutta ei liity K:hon
K tutustui Noan viisuissa ja nyt Hamasin hyökkäyksen jälkeen ei saa enää tykätä viisukaverinsa postauksista??? Kyllä on hullua jos joku näin ajattelee!No liittyyhän se jos kyse on siitä että K tykkäilee Noan julkaisuista.
Samaa mieltä, joksutkin hieman liikaa menee noihin twitteristien juttuihin mukaanK tutustui Noan viisuissa ja nyt Hamasin hyökkäyksen jälkeen ei saa enää tykätä viisukaverinsa postauksista??? Kyllä on hullua jos joku näin ajattelee!
Joo ei kiitos. Onneksi on tagit, niin osaa kiertää nämäIlmeeni kun yhdeltä suosikkificcaajistani tulee uusi ficci ...ja sitten siinä on K&B:n lisäksi joku ihan muu tyyppi.
No, henkivartijaficistä tuli myös uusi luku, joka oli aika kiva. Tai meni kivaan suuntaan, mutta olisin kivannut siihen vähän enemmän vielä ...jotain.
Minä menin lukemaan ikävä kylläJoo ei kiitos. Onneksi on tagit, niin osaa kiertää nämä
Tuo henkivartijaficin luku pitääkin lukea tänään.
Miksi sä sellaista teit itsellesi?! Mun piti melkein pestä silmät, kun tuon ficin tägit näin.Minä menin lukemaan ikävä kyllä
When everything reminds you of them... Mä oon aina suosinut multaperunoita ihan intuitiivisestiUutisissa oli, että runsaasti pottuja syövien olisi ehkä parempi suosia multaperunoita kuin valmiiksi pestyjä (mm. pienempi glykoalkaloidin muodostumisen riski).
Meikäläisen (joka ei itse oikein perunoista perusta ja ruokkii vain itsensä) ensimmäinen ajatus: Hitsi, mitähän perunoita Jokerit syö??
🫠Olen syvällä kuin survinnuija muusissa.
Uutisissa oli, että runsaasti pottuja syövien olisi ehkä parempi suosia multaperunoita kuin valmiiksi pestyjä (mm. pienempi glykoalkaloidin muodostumisen riski).
Meikäläisen (joka ei itse oikein perunoista perusta ja ruokkii vain itsensä) ensimmäinen ajatus: Hitsi, mitähän perunoita Jokerit syö??
🫠Olen syvällä kuin survinnuija muusissa.
Instassakin yks aika suositun fanart-tilin pitäjä vaati stoorissaan tosi dramaattisesti joksuilta jotain selkeää kannanottoa Palestiinan tilanteeseen. Hänen mielestään heidän pitää ottaa aktiivisesti kantaa tuohonkin asiaan, kun kerta puolustavan LGBTQ-asiaakin tms. Yllättävän harhainen teksti oli, vaikka tyyppi on tähän asti vaikuttanut tosi fiksulta. Mutta nuorena ihminen toki on taipuvainen kaikenlaiseen fanaattisuuteen. Toivottavasti joksut ei lähde mitenkään erikseen ottamaan kantaa, koska se on sitten loputon tie, jos kaikki maailman konfliktit yms pitää jotenkin huomioida.Samaa mieltä, joksutkin hieman liikaa menee noihin twitteristien juttuihin mukaan
Sama. Vahingossa aloitin... ja aika nopeasti lopetinMinä menin lukemaan ikävä kyllä
Lentääköhän maaliskuun kiertueella sateenkaarilippujen lisäksi Palestiinan lippuja lavalle. Alkaa jo ajatuskin ahdistaa… jos lippu jäisi huomaamatta, niin somessa loukkaantujat varmasti alkavat meuhkaamaan.Instassakin yks aika suositun fanart-tilin pitäjä vaati stoorissaan tosi dramaattisesti joksuilta jotain selkeää kannanottoa Palestiinan tilanteeseen. Hänen mielestään heidän pitää ottaa aktiivisesti kantaa tuohonkin asiaan, kun kerta puolustavan LGBTQ-asiaakin tms. Yllättävän harhainen teksti oli, vaikka tyyppi on tähän asti vaikuttanut tosi fiksulta. Mutta nuorena ihminen toki on taipuvainen kaikenlaiseen fanaattisuuteen. Toivottavasti joksut ei lähde mitenkään erikseen ottamaan kantaa, koska se on sitten loputon tie, jos kaikki maailman konfliktit yms pitää jotenkin huomioida.
Niin on. Israelilaisten kimppuunhan siellä alun alkaen muutenkin käytiin ja K:n ei todellakaan tarvitse lopettaa seuraamista enkä usko että lopettaakaan.K tutustui Noan viisuissa ja nyt Hamasin hyökkäyksen jälkeen ei saa enää tykätä viisukaverinsa postauksista??? Kyllä on hullua jos joku näin ajattelee!
Ja ihanasti kiittää Damonia kuvista ihanaa et niistä myös tullut ystäviäKrisin instassa nyt lisää kuvia
Nyt äkkiä mallimamma Snellman antamaan Krisille sopimus ennen kuin jonkun muun maan mallitoimisto vie!Kris laittoi stooreihin että trendaa Suomessa (Kirjoitin vahingossa ensin että treenaa Suomessa, kunpa treenaiskin täällä. )
Kauniisti kirjoitti hänestäJa ihanasti kiittää Damonia kuvista ihanaa et niistä myös tullut ystäviä