Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ilmeeni kun yhdeltä suosikkificcaajistani tulee uusi ficci ...ja sitten siinä on K&B:n lisäksi joku ihan muu tyyppi. :p

No, henkivartijaficistä tuli myös uusi luku, joka oli aika kiva. Tai meni kivaan suuntaan, mutta olisin kivannut siihen vähän enemmän vielä ...jotain.
 
vierailija
Ilmeeni kun yhdeltä suosikkificcaajistani tulee uusi ficci ...ja sitten siinä on K&B:n lisäksi joku ihan muu tyyppi.

No, henkivartijaficistä tuli myös uusi luku, joka oli aika kiva. Tai meni kivaan suuntaan, mutta olisin kivannut siihen vähän enemmän vielä ...jotain.
🙈 Joo ei kiitos. Onneksi on tagit, niin osaa kiertää nämä 😂

Tuo henkivartijaficin luku pitääkin lukea tänään.
 
vierailija
Uutisissa oli, että runsaasti pottuja syövien olisi ehkä parempi suosia multaperunoita kuin valmiiksi pestyjä (mm. pienempi glykoalkaloidin muodostumisen riski).

Meikäläisen (joka ei itse oikein perunoista perusta ja ruokkii vain itsensä) ensimmäinen ajatus: Hitsi, mitähän perunoita Jokerit syö??

🫠Olen syvällä kuin survinnuija muusissa.
 
vierailija
Uutisissa oli, että runsaasti pottuja syövien olisi ehkä parempi suosia multaperunoita kuin valmiiksi pestyjä (mm. pienempi glykoalkaloidin muodostumisen riski).

Meikäläisen (joka ei itse oikein perunoista perusta ja ruokkii vain itsensä) ensimmäinen ajatus: Hitsi, mitähän perunoita Jokerit syö??

🫠Olen syvällä kuin survinnuija muusissa.
When everything reminds you of them... Mä oon aina suosinut multaperunoita ihan intuitiivisesti :D
 
vierailija
Ainakin täällä päin Balkania multaperunat ovat oletusmuoto. Ruokahan täällä on hyvin laadukasta, kuten Joksutkin sanovat, mutta sitä syödään joskus suomalaisten mielestä vähän järkyillä tavoilla. Esim. Suomessa about kaikki tietävät, ettei hillosta sovi kuoria hometta pois päältä ja syödä loppuja, mutta täällä minua nuoremmat eivät tiedä tuollaisesta mitään.

Ja eilen eräs uusi kaveri totesi, että täällä ruoka on hiton suolaista, kun ihmiset juovat niin paljon viinaa että makunystyrät kaipaavat suolassa uitettua. :p

- Joymuffin
 
vierailija
Uutisissa oli, että runsaasti pottuja syövien olisi ehkä parempi suosia multaperunoita kuin valmiiksi pestyjä (mm. pienempi glykoalkaloidin muodostumisen riski).

Meikäläisen (joka ei itse oikein perunoista perusta ja ruokkii vain itsensä) ensimmäinen ajatus: Hitsi, mitähän perunoita Jokerit syö??

🫠Olen syvällä kuin survinnuija muusissa.
😂
 
vierailija
Samaa mieltä, joksutkin hieman liikaa menee noihin twitteristien juttuihin mukaan
Instassakin yks aika suositun fanart-tilin pitäjä vaati stoorissaan tosi dramaattisesti joksuilta jotain selkeää kannanottoa Palestiinan tilanteeseen. Hänen mielestään heidän pitää ottaa aktiivisesti kantaa tuohonkin asiaan, kun kerta puolustavan LGBTQ-asiaakin tms. Yllättävän harhainen teksti oli, vaikka tyyppi on tähän asti vaikuttanut tosi fiksulta. Mutta nuorena ihminen toki on taipuvainen kaikenlaiseen fanaattisuuteen. Toivottavasti joksut ei lähde mitenkään erikseen ottamaan kantaa, koska se on sitten loputon tie, jos kaikki maailman konfliktit yms pitää jotenkin huomioida.
 
vierailija
Instassakin yks aika suositun fanart-tilin pitäjä vaati stoorissaan tosi dramaattisesti joksuilta jotain selkeää kannanottoa Palestiinan tilanteeseen. Hänen mielestään heidän pitää ottaa aktiivisesti kantaa tuohonkin asiaan, kun kerta puolustavan LGBTQ-asiaakin tms. Yllättävän harhainen teksti oli, vaikka tyyppi on tähän asti vaikuttanut tosi fiksulta. Mutta nuorena ihminen toki on taipuvainen kaikenlaiseen fanaattisuuteen. Toivottavasti joksut ei lähde mitenkään erikseen ottamaan kantaa, koska se on sitten loputon tie, jos kaikki maailman konfliktit yms pitää jotenkin huomioida.
Lentääköhän maaliskuun kiertueella sateenkaarilippujen lisäksi Palestiinan lippuja lavalle. Alkaa jo ajatuskin ahdistaa… jos lippu jäisi huomaamatta, niin somessa loukkaantujat varmasti alkavat meuhkaamaan.
 
vierailija
Joo tuo jatkuva vaatiminen on hirveän raskasta. Kyseessä on rockbändi eikä poliitikkoporukka, heidän pitäisi itse saada päättää mihin ottavat kantaa ja milloin. Hankalinta on tuo että ne vaatimukset ei näytä koskaan loppuvan kun niille jonkun kerran antaa periksi. Ottaakohan kukaan tuollaisia vaatimuksia esittävistä yhteyttä oikeisiin poliitikkoihin, vai vaaditaanko kannanottoja vaan niiltä, jotka ei oikeasti ole noihin asioihin valtaa. Itsekin toivoisin että Joksut jättäisi reagoimatta noihin vaatimuksiin, ihan itsensä takia ettei homma leviä käsiin, kun mikään ei oo osalle porukkaa tarpeeksi.
 

Yhteistyössä