Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Iiiiiiikkkk, mä just vasta näin noi kuvat, en meinaa pystyä edes katsomaan, apuaaaahh. Siinä meni yöunet. Mä olin jotenki ihan varma että toi on vaan Krisin juttu, mutta kyllä näinkin kelpaa!
 
vierailija
Siis jos kaikista Joksuista saadaan tuollasia kuvia niin herravarjele en tiedä miten tästä selvitään ollaan pian koko nautalauma pökertyneinä sorkat kohti taivasta
Toivottavasti Damon tosiaan ottaisi tuollaiset kuvat kaikista! Kiinnostaisi ihan hirveästi tietää millaisia kuvia Nacesta ja Juresta tulisi. Hienoja varmasti, mutta millaisia? Jan olisi ihan mahtava kuvattava, sen pystyn kuvittelemaan helpommin.
 
vierailija
Mä en millään haluaisi uskoa tähän vaihtoehtoon, mutta kyllä siltä alkaa näyttää, että taisi sittenkin olla hetken hurmaa. Onneksi olen itsekin jo alkanut tottua siihen ajatukseen, että kyseessä oli viisukauden romanssi. Se hyvä puoli asiassa on, että kumpikaan osapuoli ei näytä kärsivän tilanteesta, mutta ei tämä tainnut olla se suuri rakkaustarina. Jännästi kyllä vei mukanaan niin kauan kuin sitä kesti. Pelkkää ystävyyttä, joka on yksi muiden joukossa, ei kyllä ole minusta yhtään kiinnostavaa seurata. Niinhän K sanoikin, että B on one of my best friends.
Ei tämä kyllä yhtää vähennä mun uskoa heihin. Tänään oli Venla-gaala, ja siinä joitain vuosia sitten tavannut pari Katri TTK:sta ja Aki (?) jalkapallopiireistä. Heidän välinen tunnelma hehkui ohjelmassa ja netissä olevissa videohaastatteluissa ja oli söpöä katsottavaa. Mut ihan eleiden perusteella kun mahdollisimman ilman shippilaseja koittaa katsoa (mikä ei ole mahdollista seilaajalle, ja onhan heillä täysin eri tilanne, toiset aviopari ja toiset ystäviä, tunteita arvailemme), nii K&B kemia loistaa kyllä vielä selkeämmin ulospäin. Silmistä, hymyistä, eleistä, kaikesta.

Itsellekin tuli Levistä kuullessa mieleen, että muita reissuja kyllä on, mutteu Btä, mikä voi johtua kumman tahansa osapuolen käytännön aikatauluista. Tiedostan että hehän voivat olla vaan ystäviä tai "ystävyysihastuneita" toisiinsa. Mun veikkaus on, jos siis oletetaan että heillä on jotain ihastusta/kiintymystä/rakkautta/kaipuuta, niin Kn vierailujen puute johtuu muusta osapuolesta ainakin epäsuorasti, mikä on musta monelta kannalta ihan ymmärrettävää ja inhimillistä, jos tilanne on sellainen, mitä kuvitellaan. Aiempi yksinolemisen vähyys (lyhyitä aikoja ilman suhdetta), ilmeisesti omien sanojen mukaan taipumus miellyttää joissain tilanteissa ja resurssien vähyys käsitellä kaikkia tunteita viime vuodesta voisivat vaikuttaa asiaan. Sitä kautta voi olla "helpompi" lähteä poikien pipolätkäreissulle vs Btä näkemään niin, että lähtevä osapuoli on K. Ei tästä aiheesta enempää ja jätän tähän, mutta musta tuo ei todellakaan ole niin suoraviivaista, että reissuista voisi vetää päätelmiä BK väleistä. Välillä asiat voi olla moniulotteisempia, niinkuin elämä yleensäkin<3
 
vierailija
Miten kellään voi olla jotkut raimot mielessä tällasena yönä.
(Plussakin jo vittuilee: "Kuinka paljon kello on?" No en ees tiedä, mitä väliä, ajalla ei ole merkitystä kunhan on yks tollanen Bojan.)
 
vierailija
Ei tämä kyllä yhtää vähennä mun uskoa heihin. Tänään oli Venla-gaala, ja siinä joitain vuosia sitten tavannut pari Katri TTK:sta ja Aki (?) jalkapallopiireistä. Heidän välinen tunnelma hehkui ohjelmassa ja netissä olevissa videohaastatteluissa ja oli söpöä katsottavaa. Mut ihan eleiden perusteella kun mahdollisimman ilman shippilaseja koittaa katsoa (mikä ei ole mahdollista seilaajalle, ja onhan heillä täysin eri tilanne, toiset aviopari ja toiset ystäviä, tunteita arvailemme), nii K&B kemia loistaa kyllä vielä selkeämmin ulospäin. Silmistä, hymyistä, eleistä, kaikesta.

Itsellekin tuli Levistä kuullessa mieleen, että muita reissuja kyllä on, mutteu Btä, mikä voi johtua kumman tahansa osapuolen käytännön aikatauluista. Tiedostan että hehän voivat olla vaan ystäviä tai "ystävyysihastuneita" toisiinsa. Mun veikkaus on, jos siis oletetaan että heillä on jotain ihastusta/kiintymystä/rakkautta/kaipuuta, niin Kn vierailujen puute johtuu muusta osapuolesta ainakin epäsuorasti, mikä on musta monelta kannalta ihan ymmärrettävää ja inhimillistä, jos tilanne on sellainen, mitä kuvitellaan. Aiempi yksinolemisen vähyys (lyhyitä aikoja ilman suhdetta), ilmeisesti omien sanojen mukaan taipumus miellyttää joissain tilanteissa ja resurssien vähyys käsitellä kaikkia tunteita viime vuodesta voisivat vaikuttaa asiaan. Sitä kautta voi olla "helpompi" lähteä poikien pipolätkäreissulle vs Btä näkemään niin, että lähtevä osapuoli on K. Ei tästä aiheesta enempää ja jätän tähän, mutta musta tuo ei todellakaan ole niin suoraviivaista, että reissuista voisi vetää päätelmiä BK väleistä. Välillä asiat voi olla moniulotteisempia, niinkuin elämä yleensäkin<3
Kyllä minustakin on näyttänyt ilman muuta siltä, että heidän välillään on jotain aivan erityistä ja harvinaista. Se, että K ei edelleenkään ole sinkkuuntunut pohtimaan asioitaan kaikessa rauhassa puhuu minusta erittäin vahvasti kuitenkin tätä käsitystä vastaan. Yksin olemisen luulisi olevan ensimmäinen askel, jos muutoksia elämäänsä haluaisi. Vaikea uskoa, että se miellyttämisen halu voisi olla esteenä, koska toisaalta K yleensä tekee just niin kuin haluaa.
 

Yhteistyössä