Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Okei, vihdoin sain kuunneltua kokonaan livealbumin (paitsi SSOL:n skippasin, sori siitä) ja hyvin yllättäen eniten esiin nousi Vse kar vem, joka yleensä ei ole suosikkejani ollenkaan, mutta tuolla se groovasi lujaa. Trumpetti-Onakin on tosiaan kiva, ajoittain jopa hyvällä tavalla jotenkin "törkeä". Vieraaltani tuli spontaanit positiiviset kommentit Demoniin, Vem da gresiin ja NGVOTiin, joka sekin oli kyllä yllättävän menevä tuolla.

Metuljin kitarasoolo ei ollut suosikkejani, ehdoton lempparini on yhdestä radiolivestä. Vem da gresin venyttäminen toimii hyvin livenä, mutta jotenkin kotikuuntelussa enemmänkin ärsyttää. Ne bi smel jäi minusta selvästi jälkeen BBF:lle. Ei siis ole mikään lemppariliveni, mutta oikeasti kiva, että muut ovat tykänneet enemmän ja lievästi nihkeilen itsekseni. :)

Ja täytyy nyt kyllä todeta, että sloveenin/serbiankielistä biiseistä vähiten lempparini on Bele sanje.

- Joymuffin
 
vierailija
Oliko vielä yhtään K & B-ficciä leffan runkkauskohtaukseen liittyen? Useita väärien shippien ficcejä kyllä on tästä aiheesta mutta missä kaikki kunnon sisältö.
Mua surettaa muutenkin uusien K/B-ficcien vähäisyys. Toki tahti on luonnollisesti hidastunut, kun uutta materiaalia päähenkilöiden välillä ei nyt ole tullut oikeastaan syyskuun jälkeen, mutta silti suren tätä. Enkä missään nimessä suostu hyppäämään minkään väärän shipin matkaan, vaan pitää kitua tän hidastuvan paatin matkassa loppuun asti. Jos ottaisi spurtin joululomalla ja pakottaisi itsensä kirjoittamaan vihdoin loppuun pari ficciä, jotka olen aloittanut, niin ehkä se helpottaisi ikävää (vaikka itselle se ei silloin uutta lukemista olisikaan :'D).
 
vierailija
Mua surettaa muutenkin uusien K/B-ficcien vähäisyys. Toki tahti on luonnollisesti hidastunut, kun uutta materiaalia päähenkilöiden välillä ei nyt ole tullut oikeastaan syyskuun jälkeen, mutta silti suren tätä. Enkä missään nimessä suostu hyppäämään minkään väärän shipin matkaan, vaan pitää kitua tän hidastuvan paatin matkassa loppuun asti. Jos ottaisi spurtin joululomalla ja pakottaisi itsensä kirjoittamaan vihdoin loppuun pari ficciä, jotka olen aloittanut, niin ehkä se helpottaisi ikävää (vaikka itselle se ei silloin uutta lukemista olisikaan :'D).
Joo, onhan se haljua. Itseäni yllättää, että vaikka yleensä kaikki some/keikkasisältö inspiroi ficcejä, niin esim. The Taulusta kukaan ei ole vielä kai kirjoittanut, on tulossa kyllä omassa ficissäni vielä. Jerc-haastis inspiroi pari ficciä, mutta aika vähän (ja yksi niistäkin oli muu kuin K&B).

Ja olisi mahtavaa jos kirjoittaisit! Joku Vauvalla sanoi, että hänellä on jokin ficci melkein valmiina, mutta AO3-tunnuksia odottelee vielä (oletettavasti et sinä).

- Joymuffin
 
vierailija
Mua surettaa muutenkin uusien K/B-ficcien vähäisyys. Toki tahti on luonnollisesti hidastunut, kun uutta materiaalia päähenkilöiden välillä ei nyt ole tullut oikeastaan syyskuun jälkeen, mutta silti suren tätä. Enkä missään nimessä suostu hyppäämään minkään väärän shipin matkaan, vaan pitää kitua tän hidastuvan paatin matkassa loppuun asti. Jos ottaisi spurtin joululomalla ja pakottaisi itsensä kirjoittamaan vihdoin loppuun pari ficciä, jotka olen aloittanut, niin ehkä se helpottaisi ikävää (vaikka itselle se ei silloin uutta lukemista olisikaan :'D).
Minustakin tuntuisi niin väärältä alkaa shipata jotakin muita pareja keskenään kuin K/B. I go down with this ship! 😅 Ihanaa jos innostut kirjoittamaan! Muistetaan antaa kudosia kaikille uusille ficeille, niin pidetään pyöriä pyörimässä 💚
 
vierailija
Joo, onhan se haljua. Itseäni yllättää, että vaikka yleensä kaikki some/keikkasisältö inspiroi ficcejä, niin esim. The Taulusta kukaan ei ole vielä kai kirjoittanut, on tulossa kyllä omassa ficissäni vielä. Jerc-haastis inspiroi pari ficciä, mutta aika vähän (ja yksi niistäkin oli muu kuin K&B).

Ja olisi mahtavaa jos kirjoittaisit! Joku Vauvalla sanoi, että hänellä on jokin ficci melkein valmiina, mutta AO3-tunnuksia odottelee vielä (oletettavasti et sinä).

- Joymuffin
Mua ihmetyttää kanssa vähän, että kukaan ei ole näihin suorastaan soulmate-tason asioihin kuten The Tauluun kovin hanakasti tarttunut, ja tosiaan ihan "vääriin" shippeihin ihmiset ovat lipumassa. En itse näe mitään kipinää esim. BoKrisissä, ja olen ollut todella yllättynyt, kun se on nostanut päätään niin vahvasti viime aikoina. Hämmentää, kuinka vahvaa sen kasvu on ollut, mutta ehkä se on kasvanut siksi, koska siitä on helpompi kaivaa vuosien takaista materiaalia, vaikka kuinka haaleaa ja väritöntä olisikin.

Ja olen tosiaan eri tyyppi kuin Vauvan newbie-kirjoittaja, mutta joka tapauksessa en tähän fandomiin ole vielä mitään kirjoitellut, vaikka kaikenlaisia juttuja onkin eri fandomeihin vuosien varrella tullut kirjoitettua. Mulla on vain ollut useamman vuoden tauko kirjoittamisesta, ja sen uudelleen aloittaminen on ollut todella kankeaa, vaikka ideoita ficceihin onkin ollut. Kai sitä pitäisi vain väkisin pakottaa itsensä saattamaan se ensimmäinen versio loppuun; tekstin korjailu ja uudelleenkirjoittaminen on aina helpompaa kuin tyhjän tiedoston tuijottaminen.
 
vierailija
Mua ihmetyttää kanssa vähän, että kukaan ei ole näihin suorastaan soulmate-tason asioihin kuten The Tauluun kovin hanakasti tarttunut, ja tosiaan ihan "vääriin" shippeihin ihmiset ovat lipumassa. En itse näe mitään kipinää esim. BoKrisissä, ja olen ollut todella yllättynyt, kun se on nostanut päätään niin vahvasti viime aikoina. Hämmentää, kuinka vahvaa sen kasvu on ollut, mutta ehkä se on kasvanut siksi, koska siitä on helpompi kaivaa vuosien takaista materiaalia, vaikka kuinka haaleaa ja väritöntä olisikin.

Ja olen tosiaan eri tyyppi kuin Vauvan newbie-kirjoittaja, mutta joka tapauksessa en tähän fandomiin ole vielä mitään kirjoitellut, vaikka kaikenlaisia juttuja onkin eri fandomeihin vuosien varrella tullut kirjoitettua. Mulla on vain ollut useamman vuoden tauko kirjoittamisesta, ja sen uudelleen aloittaminen on ollut todella kankeaa, vaikka ideoita ficceihin onkin ollut. Kai sitä pitäisi vain väkisin pakottaa itsensä saattamaan se ensimmäinen versio loppuun; tekstin korjailu ja uudelleenkirjoittaminen on aina helpompaa kuin tyhjän tiedoston tuijottaminen.
Tuntuu, että BoKris ehkä ruokkii itse itseään, koska osa ihmisistä tuntuu nimenomaan löytävän shippinsä ficeistä tai ainakin saavan niistä paljon lisää intoa. Ts. pari tyyppiä alkoi suoltaa tosi aktiivisesti BoKris-ficcejä ja niistä tuli "juttu". Jollain tyypillä on jo yli 30 tuon shipin ficciä. Eli jos K&B:tä puskisi tosi aktiivisesti, niin sekin ehkä alkaisi taas ruokkia itseään. :)
 
vierailija
BTW, pari tiiseriä: sain Skopje-kuvat eilen vihdoin pakettiin (no pun intended) ja toivottavasti ilmestyvät Instaan huomenissa (Insta-tunnus ei ole minun ja ihmisillä on muutakin tekemistä nyt). :) Niitä on tosin vain kourallinen eikä mitään superjännää. Eli tuli siis vain tällainen medium soon. Belgradin kuvatkin ehkä vielä lähiaikoina.

Jouluaattona on tulossa minific pitkästä aikaa, mutta se ei ole kyllä kovin ihmeellinen.

Ja näemmä hörhöily-twin flame- ficciini on tulossa merkittävä sivujuoni Kärtsän OnlyFansista. Siinä on yksi tuleva kohtaus, joka kutkuttelee jo nyt kovasti päästä kirjoittamaan. :p

Lisäksi ei liity yhtään mihinkään, mutta tänään repeilin huolella, kun ulkkarivieraani ei tunnistanut Muumeja ja kutsui yhtä muumimukeistani "the one with the cows". :D Hänen kanssaan olisi kyllä IRL-listat hyvin nopsaan täynnä.

- Joymuffin
 
vierailija
Mua surettaa muutenkin uusien K/B-ficcien vähäisyys. Toki tahti on luonnollisesti hidastunut, kun uutta materiaalia päähenkilöiden välillä ei nyt ole tullut oikeastaan syyskuun jälkeen, mutta silti suren tätä. Enkä missään nimessä suostu hyppäämään minkään väärän shipin matkaan, vaan pitää kitua tän hidastuvan paatin matkassa loppuun asti. Jos ottaisi spurtin joululomalla ja pakottaisi itsensä kirjoittamaan vihdoin loppuun pari ficciä, jotka olen aloittanut, niin ehkä se helpottaisi ikävää (vaikka itselle se ei silloin uutta lukemista olisikaan :'D).
Ilahduttaisit kuitenkin meitä muita 😃!
 
vierailija
Se miten Bojan katsoo Kärtsää

Tuohon oli laitettu kommentti: "Maybe bit offtopic, but when I read/write, I really like some good old conflict between characters for some tension. I'm also obsessed with bojere, but watching these posts, the only conflict there is - it's between their own brain and mouth. They're so sickly in love with each other from the very beginning it couldn't be any sweeter 🥴 Even bro-zone is now an official joke"
 
vierailija
Mä olen lipunut jo vähän muihin m+m fandomeihin. Kärtsää ja Boitsua en osaa muille ajatella, he kuuluvat yhteen. Koska heidän välillä on menossa ns. kuiva ajanjakso, niin olen rakkauden nälässäni etsinyt muitakin pareja.
 
vierailija
Tuohon oli laitettu kommentti: "Maybe bit offtopic, but when I read/write, I really like some good old conflict between characters for some tension. I'm also obsessed with bojere, but watching these posts, the only conflict there is - it's between their own brain and mouth. They're so sickly in love with each other from the very beginning it couldn't be any sweeter Even bro-zone is now an official joke"
❤❤
 
vierailija
Ilahduttaisit kuitenkin meitä muita !
Apua, tällaiset kommentit on kyllä hyvä kannuste ja antaa vähän painetta samalla, että pitäisi sitten jotain hyvääkin saada aikaiseksi kirjoitettua, että se olisi oikeasti ilahduttavaa... :'D Mutta haluaisin kyllä saada mun ficci-ideat loppuun asti saatettua! Jos sitä yrittäisi vaikka uuden vuoden kunniaksi viimeistään saada pakettiin nämä. :)
 

Yhteistyössä