Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kuuntelin upeaa levyä aamuruuhkassa ja mietin, että onneksi Bojan sairastui vasta pari päivää konsertin jälkeen!
Minulla on kyllä omat epäilykseni tuon nielutulehdushomman suhteen, siis voi se olla ihan tottakin, mutta oma veikkaukseni on, että ei välttämättä ole. Joka tapauksessa olen jo kauan ennen Joksuja miettinyt, miten stressaavaa on tuollaisten megatuotantojen kanssa, pahimmillaan vielä jotkut kahden päivän Wembley-hommat ja tehdään DVD ja sitten laulaja onkin flunssassa tms.
 
vierailija
Minulla on kyllä omat epäilykseni tuon nielutulehdushomman suhteen, siis voi se olla ihan tottakin, mutta oma veikkaukseni on, että ei välttämättä ole. Joka tapauksessa olen jo kauan ennen Joksuja miettinyt, miten stressaavaa on tuollaisten megatuotantojen kanssa, pahimmillaan vielä jotkut kahden päivän Wembley-hommat ja tehdään DVD ja sitten laulaja onkin flunssassa tms.
Miksi pitää aina epäillä kaikkea? Ei pitäisi olla mitään syytä siihen
 
vierailija
Minulla on kyllä omat epäilykseni tuon nielutulehdushomman suhteen, siis voi se olla ihan tottakin, mutta oma veikkaukseni on, että ei välttämättä ole. Joka tapauksessa olen jo kauan ennen Joksuja miettinyt, miten stressaavaa on tuollaisten megatuotantojen kanssa, pahimmillaan vielä jotkut kahden päivän Wembley-hommat ja tehdään DVD ja sitten laulaja onkin flunssassa tms.
Kaikista maailman asioista en ymmärrä, miksi tätä Bojanin sairastumista pitää nyt niin kyseenalaistaa. Hän on sanonut olleensa kipeä ja siksi ei päässyt Thaimaan-lomalle, se siitä. On käynyt selväksi, että B on kohtalaisen usein kipeänä, mitä nyt Instapäivityksistä näitä flunssia on voitu laskea. Ehkä hänellä on vähän heikompi vastustuskyky kuin muilla, ehkä vain sattumaa, mutta joka tapauksessa on täysin uskottavaa, että hän oli tuolloin kipeänä kuten sanoikin.
 
vierailija
Kaikista maailman asioista en ymmärrä, miksi tätä Bojanin sairastumista pitää nyt niin kyseenalaistaa. Hän on sanonut olleensa kipeä ja siksi ei päässyt Thaimaan-lomalle, se siitä. On käynyt selväksi, että B on kohtalaisen usein kipeänä, mitä nyt Instapäivityksistä näitä flunssia on voitu laskea. Ehkä hänellä on vähän heikompi vastustuskyky kuin muilla, ehkä vain sattumaa, mutta joka tapauksessa on täysin uskottavaa, että hän oli tuolloin kipeänä kuten sanoikin.
Toki on ihan mahdollista, että hän tosiaan oli kipeänä silloin. Ihmiset kyseenalaistavat asioita usein siksi, että tulee vain jostain viba, että ei se ehkä mennyt ihan näin (vaikka olisi hyvin voinutkin). Viba voi olla oikeassa tai väärässä. Eihän sillä lopulta meille ole väliä.
 
vierailija
Tuo huutokuoro ei kyllä yhtään sovi Padamin tunnelmaan, äh. Harmi kun sitä ei BBF:ssä soitettu. Tosin se levyversio on niin hieno, ettei ehkä siitä muuta kuunteluversiota tarvitse.
 
vierailija
Vähän turhan kovaa kuuluu yleisön laulut/huudot livelevyllä omaan makuuni. Toki yleisön laulut tyypillisesti kuuluvat livetaltioinneissa, mutta esim. BBF:ssä yleisö kuuluu melkein liian hiljaa.
Sama, ehkä yleisön laulua olisi voinut miksata vähän hiljemmalle, kun joissain biiseissä melkein hukuttaa Bojanin äänen alleen. Mutta toisaalta moni tuntuu tykkäävän, eli kaipa nämä ovat sitten makuasioita.
 
vierailija
Sama, ehkä yleisön laulua olisi voinut miksata vähän hiljemmalle, kun joissain biiseissä melkein hukuttaa Bojanin äänen alleen. Mutta toisaalta moni tuntuu tykkäävän, eli kaipa nämä ovat sitten makuasioita.
Samaa mieltä, että joissakin kappaleissa ääni hukkuu, mullekaan ei toi Padam ollut ihan suosikki, Barve Oceana ei myöskään, osaan kappaleista sopi esim. Gola, omat suosikit oli Proti toku, Ngvot, Kot Srce Ki Kri Poganja ja Metulji
 
vierailija
Ulkomainen jouluvieraani huikkasi demonihuudon jälkeen, että "This song is fire!" Oltiin kuunneltu jo eilen Demonin normiversiota, mutta ilmeisesti EDM-diggarille rockversio voitti kuitenkin bailuversion. :) En ole ehtinyt vielä kuunnella kokonaan, mutta Katrina on kiva ja A sem ti povedalin puhaltimet ovat jännät.

- Joymuffin
 
vierailija
J: Good morning baby, I sent you a Christmas present. Has it arrived?

B: Not yet. What was that?

J: You will see. Go by email. It can be found there.

B: I will. Wait a moment.

Bojan comes back after a few minutes.

B: What does this mean? You send me a picture of the plane.

J: Take a closer look. Did you not notice the attachment? There is a copy of the plane ticket. I am coming to celebrate your birthday. I already bought the ticket.

B: Oh, what a lovely idea and present. If I am now kakskytneljä, what will I be then?

J: You will be mine. Will you?

B: You will come and see.
🥰🥰
 
vierailija

The last video clip breaks my heart 💔🥺
 
vierailija
Kaikista maailman asioista en ymmärrä, miksi tätä Bojanin sairastumista pitää nyt niin kyseenalaistaa. Hän on sanonut olleensa kipeä ja siksi ei päässyt Thaimaan-lomalle, se siitä. On käynyt selväksi, että B on kohtalaisen usein kipeänä, mitä nyt Instapäivityksistä näitä flunssia on voitu laskea. Ehkä hänellä on vähän heikompi vastustuskyky kuin muilla, ehkä vain sattumaa, mutta joka tapauksessa on täysin uskottavaa, että hän oli tuolloin kipeänä kuten sanoikin.
Mäkin uskon, että oli oikeasti kipeenä koska vielä just ennen konserttia puhui innoissaan haastattelussa olevansa lähdössä sinne Thaimaahan ja tosiaan matka oli suunniteltu jo keväällä. Mun kaksikymppinen poika oli just viime viikolla angiinassa ja saa sen joka vuosi. (Hän saa aina kaikki mahdolliset taudit esim. korona x 3, viime vuonna influenssa jne.)
 
vierailija
Mäkin uskon, että oli oikeasti kipeenä koska vielä just ennen konserttia puhui innoissaan haastattelussa olevansa lähdössä sinne Thaimaahan ja tosiaan matka oli suunniteltu jo keväällä. Mun kaksikymppinen poika oli just viime viikolla angiinassa ja saa sen joka vuosi. (Hän saa aina kaikki mahdolliset taudit esim. korona x 3, viime vuonna influenssa jne.)
Joo uskon kans että oli ei se varmaan tarkoituksellisesti halunnut keväällä suunniteltua matkaa perua kuin pakosta
 
vierailija

The last video clip breaks my heart 💔🥺
Yeah… It makes me want to hug him ❤
 
vierailija
Toki on ihan mahdollista, että hän tosiaan oli kipeänä silloin. Ihmiset kyseenalaistavat asioita usein siksi, että tulee vain jostain viba, että ei se ehkä mennyt ihan näin (vaikka olisi hyvin voinutkin). Viba voi olla oikeassa tai väärässä. Eihän sillä lopulta meille ole väliä.
Olihan se vähän erikoista, että sitä ei kerrottu heti, koska mitä salattavaa siinä oli silloinkaan loman alkaessa. Mutta samapa tuo. Ollutta ja mennyttä.
 
vierailija
Olihan se vähän erikoista, että sitä ei kerrottu heti, koska mitä salattavaa siinä oli silloinkaan loman alkaessa. Mutta samapa tuo. Ollutta ja mennyttä.
Sai ehkä toipua ja viettää lomaansa enemmän rauhassa, kun aluksi kukaan ei tiennyt hänen sijaintiansa? Mulle riittää tuokin selitys, ja uskon täysin siihen, mitä hän kertoi reissusta poisjäämisen syyksi.
 

Yhteistyössä