Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mäkin elättelen toivoa että olisi aikaa lukea the best of. Mitkä on teidän vaikka top 5 suosikit? Mistä aloittaa?
Minusta Ugly Beautiful on kyllä ehdoton ykkönen. Kivan pitkä myös, eikä ole vieläkään ihan valmis. Omista ficeistäni kovasti pidetty ns. stripparificci eli Audacity, Significance sekä vähemmälle huomiolle jäänyt Electrolytes ovat suosikkejani.

Mutta yleisesti ottaen riippuu paljon siitä, millaista haluaa, kun ficcien pituus vaihtelee alle 1 000 sanasta 100 000 sanaan eli reilusti yli romaanin mittaan. Joissain on vähän seksiä, joissain ei yhtään, joissain on melkein pelkkää seksiä, jne, ja toki seksikin voi olla esim. kinkyä, joka on toisten mielen ja karkottaa toiset. Osa on AU eli alternative universe, eli K&B tapasivatkin viisujen sijaan vaikka yliopistossa tai rantalomalla. Jotkut eivät tykkää näistä ja toiset tykkäävät näistä eniten.

- Joymuffin
 
vierailija
Luulen, että NT vlogi olisi antanut B+K shipille uutta pontta, mutta jostain syystä sitä on päätetty pantata hamaan tulevaisuuteen.
Minua hämää se kommentti, että vlogi tullaan julkaisemaan ’parhaalla hetkellä’. Onkohan keväällä tulossa K/Jokerit yhteissinkku, jota ennen julkaistaisiin markkinointimielessä myös NT-vlogi, jotta saataisiin maksimoitua huomio…
 
vierailija
BTW, pari tiiseriä: sain Skopje-kuvat eilen vihdoin pakettiin (no pun intended) ja toivottavasti ilmestyvät Instaan huomenissa (Insta-tunnus ei ole minun ja ihmisillä on muutakin tekemistä nyt). Niitä on tosin vain kourallinen eikä mitään superjännää. Eli tuli siis vain tällainen medium soon. Belgradin kuvatkin ehkä vielä lähiaikoina.

Jouluaattona on tulossa minific pitkästä aikaa, mutta se ei ole kyllä kovin ihmeellinen.

Ja näemmä hörhöily-twin flame- ficciini on tulossa merkittävä sivujuoni Kärtsän OnlyFansista. Siinä on yksi tuleva kohtaus, joka kutkuttelee jo nyt kovasti päästä kirjoittamaan.

Lisäksi ei liity yhtään mihinkään, mutta tänään repeilin huolella, kun ulkkarivieraani ei tunnistanut Muumeja ja kutsui yhtä muumimukeistani "the one with the cows". Hänen kanssaan olisi kyllä IRL-listat hyvin nopsaan täynnä.

- Joymuffin
Tuota yhtä Skopjessa ottamaasi kuvaa Bojanista näkee tosi paljon kiertämässä esim. Twitterissä, harmillisesti ilman kredittejä. Kyseessä siis tuo paneelikeskustelussa otettu kuva hymyilevästä B:sta.

 
vierailija
Tuota yhtä Skopjessa ottamaasi kuvaa Bojanista näkee tosi paljon kiertämässä esim. Twitterissä, harmillisesti ilman kredittejä. Kyseessä siis tuo paneelikeskustelussa otettu kuva hymyilevästä B:sta.

Kiitos tiedosta! Jooh, tällaista nyt netissä sattuu. Itse olen joka tapauksessa iloinen, että niin söpö kuva on lähtenyt leviämään ja päätyy mahdollisimman monen bojanistin ihailtavaksi, toivottavasti Kärtsänkin kun Cykakin jakoi. :) Niissä keikkakuvissa ei valitettavasti ole tuon tason materiaalia.

- Joymuffin
 
vierailija
Mäkin elättelen toivoa että olisi aikaa lukea the best of. Mitkä on teidän vaikka top 5 suosikit? Mistä aloittaa?
Suosittelen ihan menemään shippitägiin ja leikkimään vähän siellä, koska oma fikkimaku löytyy vain kokeilemalla. Aika monesti on itselleni käynyt niin, että ne fandomin suosituimmat ja suositelluimmat fikit eivät sitten olekaan lainkaan omaan makuuni. Mutta tässä muutama, jotka olen kirjanmerkkeihini aikanaan syystä tai toisesta laittanut:

Seize the Day (https://archiveofourown.org/works/47240977/chapters/119032285)
"Bojan thinks, fuck it, he's going to carpe diem so hard that there will be no more diems left to carpe. Or the one where Bojan is crushing hard, and Käärijä is totally oblivious."


Nothing to Regret
(https://archiveofourown.org/works/47326837/chapters/119251816) (huom: tarvitsee tunnukset!)
'“I am right back,” Jere promises as he releases Bojan, turning away in the direction of the buffet.
Bojan lets his gaze follow him and wonders how often he will need to do this – watch Jere walk away – until his stupid heart stops constricting quite so painfully in his chest.

Bojan and Jere try to figure out their relationship post-ESC – though without doing such sensible things as talking about it. Until they do.'


falling and falling
(https://archiveofourown.org/works/47923843/chapters/120828313) (huom: tarvitsee tunnukset!)
"So, yeah. Maybe Bojan is a little obsessed. And maybe he wants to run his tongue and lips over that smooth chest (and more). But it’s not a problem. Mainly because there will be thirty-five other countries sending representatives, and Bojan probably won’t even see the guy outside of, like, passing him by in the hallways anyway. And in the meantime – a little fantasising has never hurt anyone, now has it? Maybe he’ll even get it out of his system by the time they cross paths.

Käärijä is intriguing from the get-go, and instead of that interest waning, Bojan finds himself falling for him more and more the more he gets to know him. Now if only Bojan could stop misinterpreting their friendly banter, things would be just splendid…"


še zvezde bi plesale za naju
(https://archiveofourown.org/works/48419962)
"There’s no indication that Jere saw what he did as something more, as something that was actually way more meaningful for Bojan than it could be assumed at a first glance. Bojan really hopes that he can bring his feelings across in a way that benefits them both and doesn’t suddenly cause problems for either of them. Not that he’s a hundred percent sure what exactly those feelings are. Just that they are… more, somehow.

And he really wants Jere to know that.

Or, Bojan at Eurovision 2023, confronting his hopes and dreams and the biggest demon of them all: bisexuality."


hukun täällä lakanoihin
(https://archiveofourown.org/works/51079786)
"It starts as a joke.

What else?

Everything between them has been a joke from the very beginning, until it hasn’t. Hamming it up for the cameras, for the gram, for every bit of publicity somehow grew into a friendship, grew into something that Jere has been feeling at odds with ever since May. It’s hard to think that there was a time when Bojan wasn’t a part of his life, when touches were simple and words were uncomplicated things that he bent and twisted to his will."


Teach Me What Love Is (https://archiveofourown.org/works/50307766)
"The "Ljubav" video has been living rent-free in my head for days now. Anyway, here's what happened later that night."
 
vierailija
Minua hämää se kommentti, että vlogi tullaan julkaisemaan ’parhaalla hetkellä’. Onkohan keväällä tulossa K/Jokerit yhteissinkku, jota ennen julkaistaisiin markkinointimielessä myös NT-vlogi, jotta saataisiin maksimoitua huomio…
Mulla tulee mieleen myös mahdollinen yhteiskiertue syksymmällä, mutta toteutuessaan tätä alettaisiin promota vasta loppukeväästä/alkukesästä, joka alkaisi kyllä olla tosi myöhäinen aika NT vlogi julkaisulle. 🤔
 
vierailija
Minua hämää se kommentti, että vlogi tullaan julkaisemaan ’parhaalla hetkellä’. Onkohan keväällä tulossa K/Jokerit yhteissinkku, jota ennen julkaistaisiin markkinointimielessä myös NT-vlogi, jotta saataisiin maksimoitua huomio…
Haluaisin kovasti uskoa tähän, mutta en silti oikein jaksa enää toivoa yhteisbiisin puolesta. Luultavasti Markin "perfect time" vain meinasi, että NT-vlogi tulee sitten kun se on valmis, eli kunhan Stožicen keikasta on valmiina albumi ja keikkataltiointi (ja sehän on varmasti ollut ihan valtavan työn takana).
 
vierailija
Haluaisin kovasti uskoa tähän, mutta en silti oikein jaksa enää toivoa yhteisbiisin puolesta. Luultavasti Markin "perfect time" vain meinasi, että NT-vlogi tulee sitten kun se on valmis, eli kunhan Stožicen keikasta on valmiina albumi ja keikkataltiointi (ja sehän on varmasti ollut ihan valtavan työn takana).
Minustakin yhteisbiisi ja varsinkin yhteiskiertue tuntuu aika kaukaa haetulta ja epätodennäköiseltä. Miloainen K ja joksujen yhteiskiertue voisi olla? Niinkuin WY ja jokerit?
 
vierailija
Mäkin elättelen toivoa että olisi aikaa lukea the best of. Mitkä on teidän vaikka top 5 suosikit? Mistä aloittaa?
Tässä jotain mun suosikkeja
"Ugly Beautiful", "Put Me Together', 'Thread a Needl", "If I Had Another Chance Tonight", 'Midsummer (enough light to drive anyone insane)", "Private Landing", myös muut Tilhi nimimerkin ficcit ja tietenkin Joymuffin ficcit. Ai niin ja iki ihana Aitta- ficci.
 
vierailija
Tässä jotain mun suosikkeja
"Ugly Beautiful", "Put Me Together', 'Thread a Needl", "If I Had Another Chance Tonight", 'Midsummer (enough light to drive anyone insane)", "Private Landing", myös muut Tilhi nimimerkin ficcit ja tietenkin Joymuffin ficcit. Ai niin ja iki ihana Aitta- ficci.
Suosittelen minäkin kaikkia tilhi nimimerkin ficcejä, ovat kaikki ihania.
 
vierailija
Tässä jotain mun suosikkeja
"Ugly Beautiful", "Put Me Together', 'Thread a Needl", "If I Had Another Chance Tonight", 'Midsummer (enough light to drive anyone insane)", "Private Landing", myös muut Tilhi nimimerkin ficcit ja tietenkin Joymuffin ficcit. Ai niin ja iki ihana Aitta- ficci.
Tuossa tuli minunkin ficcisuosikit. Melkein sanoisin, että koko Midsummer Madness on hyvä kokonaisuus, jos seksikohtaukset on ok. Myös ns. Deaf Jere AU -kokonaisuus on monen mieleen ja itsekin tykkään siitä, vaikka tarinan Jere kuvataan aikamoiseksi lapatossuksi.
 
vierailija
Edellä mainittujen ficcien lisäksi tuli mieleen, niin kesällä tykkäsin tosi paljon PuppetMasterOnAString - Midsummer Madness sarjasta. Tätä kyllä on mainostettu täälläkin jo paljon.

Sit viime aikoina oon tykännyt Tilhi - oothan tässä vielä huomenna ja saman kirjoittajan Private Landing joka on kyllä vielä kesken. Tilhin kirjoitustyyli uppoo muhun.
 

Yhteistyössä