vierailija
Hetki meni ennen kuin löysin nuo saatesanat mutta makes SenseJaha, toiseksi viimeisen kalenteriluukun saatesanat umazane misli. Paljastuu lisää piparinleipojien persikoita.
Hetki meni ennen kuin löysin nuo saatesanat mutta makes SenseJaha, toiseksi viimeisen kalenteriluukun saatesanat umazane misli. Paljastuu lisää piparinleipojien persikoita.
Itse kuvissa ei mitään Joksuihin liittyvää, jauhoisia persikoita, mut toi kuvateksti U.M.Nyt vttu äkkiä kertokaa mitä oli onlyfansissa ja miksi kaikki puhuu joker outista luukkuun liittyen.
Ja pellemeikit senkun vahvistuu!V**tu mä lähden Niuvaan nyt.OF-kalenterin luukussa jälleen persikkaa, mutta kuvatekstinä "Umazane misli "
Venaa mä tuun samalla kyydillä!Ja pellemeikit senkun vahvistuu!V**tu mä lähden Niuvaan nyt.
Siis kärtsän persikkaa? Arvatkaa mitä tuli mieleen, kun ostin persikka jääteetä minusta kyllä tuo persikan esittely on vähän noloa. En tosin itse ole kuvia nähnyt, mutta ei se itse asiaa miksikään muuta.OF-kalenterin luukussa jälleen persikkaa, mutta kuvatekstinä "Umazane misli "
Mitä noloa siinä nyt on? Onlyfansissa?Siis kärtsän persikkaa? Arvatkaa mitä tuli mieleen, kun ostin persikka jääteetä minusta kyllä tuo persikan esittely on vähän noloa. En tosin itse ole kuvia nähnyt, mutta ei se itse asiaa miksikään muuta.
Nimenomaan. Ei mitään, mitä entinen pääministerimme ei olisi näyttänyt omassa INSTAGRAMISSAAN ja ihan ilmaiseksi.Mitä noloa siinä nyt on? Onlyfansissa?
Ei, älkää, ei! Olen kestänyt tähän asti ostamatta sitä kusista kalenteria, mutta jos siellä on vierailemassa B edes etäyhteydellä, niin se on saman tien hyvästi 40 euroa. Umazane mislit lähtee ylikierroksille justiinsa.Hmm nyt on odotukset kyllä vähän liian korkealla huomista vikaa luukkua varten, vaik todennäköisesti ei oo mitään B/JO liittyvää, vai..
No se on makuasia, pitääkö paljaan takapuolen esittelyä nolona vai ei. Toivottavasti siellä viimeisessä luukussa ei ole B n takamusKun nyt onlyfansissa ollaan, niin parempi toki takapuoli kuin jotain muuta.Mitä noloa siinä nyt on? Onlyfansissa?
Onko?Nimenomaan. Ei mitään, mitä entinen pääministerimme ei olisi näyttänyt omassa INSTAGRAMISSAAN ja ihan ilmaiseksi.
Marinin persikka oli esillä hänen lomapostauksessaan. Kärtsän on kyllä parempi, sori Sanna.Onko?
No jos tälle kuumalle linjalle lähdetään niin mun suosikki, johon aina palaan, on tämä (raju, ei ehkä sovi kaikille):Tilhit on munkin suosikkeja ja camboy ficci, sekä moni muu jo mainittu. Mut en tiedä miksi yksi on niin kuuma, että sen pariin palaan aina uudestaan ja uudestaan:
Your only one (and I'll prove it to you)
PuppetMasterOnAString
Jep, mäkin mietin et Härtsä ton on kirjottanu, Jerppa ei ehkä ois osannu. Mut siunauksen on varmaan antanu!Jotenkin tuntuu, että toi saateteksti saattaisi olla myös Härtsältä lähtöisin, kun sehän on ihan ykkösshippari muutenkin.
Kärtsä tietää, miten porukan saa sekaisin. Tai sitten sillä vaan on mielessään sopimattomia ajatuksia Bojanista.Siis miten tässä nyt nukkuu? Voi Kärsy. Ajatuskin siitä että se kuuntelee ja tietää varsin hyvin mitä UM:ssä lauletaan ja se tekee meille noin. Auttakaa nyt joku ja ottakaa mutkin sinne Niuva kyytiin.
No kyllä varmasti olisi osannut. En ota kantaa siihen kumpi on kirjoittanut, mut ärsyttää tää tyhmänä pitäminen välillä.Jep, mäkin mietin et Härtsä ton on kirjottanu, Jerppa ei ehkä ois osannu. Mut siunauksen on varmaan antanu!
Tai molemmat.Kärtsä tietää, miten porukan saa sekaisin. Tai sitten sillä vaan on mielessään sopimattomia ajatuksia Bojanista.