vierailija
No ei varmasti ole B ehdottanut, mitä ihmettä?Epäilen kyllä Boitsun ehdottaneen tuota tekstiä, voi toki olla Jeren omaakin käsialaa, tai Härtsän.
No ei varmasti ole B ehdottanut, mitä ihmettä?Epäilen kyllä Boitsun ehdottaneen tuota tekstiä, voi toki olla Jeren omaakin käsialaa, tai Härtsän.
Siis miksi ei olisi voinut ehdottaa?No ei varmasti ole B ehdottanut, mitä ihmettä?
Ai K näyttänyt B:lle heidän persikkakuvaa, että keksipä nimi?Siis miksi ei olisi voinut ehdottaa?
Tuskin haluaa puuttua toisen joulukalenterin sisältöön.Siis miksi ei olisi voinut ehdottaa?
Minä luulen ton emoijin perusteella, että KMusta tuntuu, että luukun nimi Härtsän idea. Hän tuntuu olevan eniten perillä fandomin jutuista ja varmaan ehtii hyvin katsella ties mitä klippejä somessa.
No siis vaikka Bojan kysynyt, että miten sun OnlyFansilla menee, Kärtsä kertonut. Bojan sanonut, että tiedätkö mikä olisi tosi hauska juttu.Ai K näyttänyt B:lle heidän persikkakuvaa, että keksipä nimi?
Aika kaukaa haettua, onhan siellä ollut ne Seize the day sukatkinNo siis vaikka Bojan kysynyt, että miten sun OnlyFansilla menee, Kärtsä kertonut. Bojan sanonut, että tiedätkö mikä olisi tosi hauska juttu.
En edelleenkään ymmärrä miksi olisi kaukaa haettua, että Bojan heittäisi Kärtsälle OF-aiheista läppää.Ai
Aika kaukaa haettua, onhan siellä ollut ne Seize the day sukatkin
Joo en itse kans ihmettelis yhtään, vaikka ois yhdessä keksitty hauska juttu.Siis miksi ei olisi voinut ehdottaa?
So Jure is in a relationship?Hey all This clip belongs under the category "Slo media asks annoying questions we hate to admit we want to know"
I havent seen it myself. Based on the background it's from the same place as Jerč interview.
Th woman asks: What is your relationship status?
Jure: The status is. (*as in, the status exists)
Kris: We are.
Woman: It exists?
Kris: It does.
No idea, I think it's just them avoiding giving an answer.So Jure is in a relationship?
Tunnustan, et oon koukussa tähän. Tää ei kyllä oo kaikkien ficci, ja minäkin harpon tietyt kohdat yli.No jos tälle kuumalle linjalle lähdetään niin mun suosikki, johon aina palaan, on tämä (raju, ei ehkä sovi kaikille):
When I don't have you, my demons are with me - HotCat37 - Joker Out (Band) [Archive of Our Own]
An Archive of Our Own, a project of the Organization for Transformative Worksarchiveofourown.org
Jos Bojan on heittänyt läpällä, että heitä tekstiksi (tietämättä välttämättä edes kuvan sisältöä) "Umazane misli" niin ei se minusta vaadi erityistä konsultointia. Mutta luulen että kuitenkin olisi K & H:sta kivempi tietää, ettei Bojania haittaa. Olettaen siis, ettei huomiselle ole jotain vielä selkeämpää Bojan-kamaa.Kalenterista; en ihmettelisi, jos Umazane misli olis tullut H:lta, mut toki voi olla myös K:n idea. En oikein usko, et B:tä olis konsultoitu. Jotenkin ajattelisin, et ne ei ois yhdessä käyneet sen sisältöä läpi sen kummemmin.
Lupasin jo aiemmin Vauvalla, et annan tippiä, jos K:lla on jossain luukussa the Kostopitsi päällä, jo todellakin pidän sanani, jos näin käy. Mut yhtä hyvin vika luukku voi olla vaikka H makaamassa "seimessä" tai muuta huumoripitoista. Ja en tippaa, jos pitsi onkin H:n päällä!
Kiitos LadySLO! Tää on aika mielenkiintoinen, kun katselee noiden ilmeitä. B on vakava, suorastaan kivikasvoinen. Ei halua ilmeen paljastavan mitään. Jurelle ja Krisille on selvästi helppo aihe vitsailla. Onkohan Janilla ja Nacella pieni viive siksi, että miettivät ruokkiako Jance-teorioita vai mitä sanoisi. Vaikuttavat jopa aavistuksen helpottuneilta Juren aloitteesta ja lähtevät mukaan kevyesti. Sen sijaan B ei hymyile yhtään eikä vitsaile aiheella muiden mukana. KiinnostavaaHey all This clip belongs under the category "Slo media asks annoying questions we hate to admit we want to know"
I havent seen it myself. Based on the background it's from the same place as Jerč interview.
Mulle tämä oli jo vähän liikaa, yksi suosikki Joymuffinin ficcien lisäksi sellainen kuin Dominium ja muutkin saman kirjoittajan on ihan hyviäTunnustan, et oon koukussa tähän. Tää ei kyllä oo kaikkien ficci, ja minäkin harpon tietyt kohdat yli.
I think, they are really good at answering these questions. You can't really say, what they mean and they definately make very clear, that these are not the kind of questions to take seriously. Smart.Hey all This clip belongs under the category "Slo media asks annoying questions we hate to admit we want to know"
Yeah that is why I shared it, I thought some of you might enjoy analyzing their expressionsKiitos LadySLO! Tää on aika mielenkiintoinen, kun katselee noiden ilmeitä. B on vakava, suorastaan kivikasvoinen. Ei halua ilmeen paljastavan mitään. Jurelle ja Krisille on selvästi helppo aihe vitsailla. Onkohan Janilla ja Nacella pieni viive siksi, että miettivät ruokkiako Jance-teorioita vai mitä sanoisi. Vaikuttavat jopa aavistuksen helpottuneilta Juren aloitteesta ja lähtevät mukaan kevyesti. Sen sijaan B ei hymyile yhtään eikä vitsaile aiheella muiden mukana. Kiinnostavaa
LadySlo, mitä tapahtuisi, jos pojat vaan yksinkertaisesti vastaisivat, että suhdestatukset ovat yksityisasia, ei kuulu muille? Ei siis mitään vitsailua tai asian kiertämistä. Tyytyisikö media tähän?I think, they are really good at answering these questions. You can't really say, what they mean and they definately make very clear, that these are not the kind of questions to take seriously. Smart.