Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla näkyy sekä puhelimella että tietokoneella, vaikka en ole tiktokissa.
Nyt täytyy korjata itseäni, että mullakaan ei näy enää tietokoneella ainakaan tämä linkki eikä myöskään yksi toinen, jota testasin.

Mielestäni vielä eilen heti linkin tullessa katsoin tämän koneella, mutta ehkä se olikin puhelimella, kun käytän molempia. Nyt ei ainakaan näy ilman kirjautumista.
 
vierailija
Testasin nyt vielä Chromella Firefoxin lisäksi, eikä toimi enää yksikään TikTok-linkki, mitä löydän selainhistoriasta, vaan kaikki kysyvät kirjautumista kummallakin selaimella. :/ Paskaa.
Ei hitto, korjaan aiempaan, että mulla on aikaisemmin kanssa toiminut tietokoneella ilman kirjautumista. Ilmeisesti oli vielä välimuistissa edellinen linkki, nyt en pysty enää katsomaan mitään ilman kirjautumista. Voi perse.
 
vierailija
Tällaisen täti-ihmisen sydäntä kyllä lämmittää nyt kovasti. Häärijän Instassa oli kuva, jossa kertoi, että ovat matkalla keikalle Lapualle. Pistin viestinä tervetulotoivotukset ja keltaisen + vihreän sydämen. Hän vastasi tykkäämällä sydämellä.

Ah, mikä päätös viikolle. Ja siis tietty olen menossa kyseiselle keikalle tänään.
 
vierailija
Ei tässä kukaan ketään kiehu. Mun fancya vaan kutittaa BoKris yhtä paljon kuin Käärijä/Häärijä combo, eli ei yhtään. Ja mitä enemmän noi tiktokit, ficit ym. saa klikkauksia, niin sitä enemmän niitä luonnollisesti tehdään. Siksi en halua tukea.
Veit sanat suustani. Olen mielessäni ajatellut, että Bokris tuntuu samalta kuin Käärijä ja Häärijä, kuumuudessaan siis.
 
vierailija
Ei oo totta, just pari päivää sitten löysin Tiktokista Kärpän Morganin tallennettuna kokonaan keikalta jossa olin, tallensin kirjanmerkkeihin ja nyt se kusinen saitti tosiaan löi kirjautumispakon päälle. Ehkä ainoa some, johon ei olisi kyllä minkään valtakunnan kiinnostusta liittyä, mutta.... 😅
 
vierailija
Ei oo totta, just pari päivää sitten löysin Tiktokista Kärpän Morganin tallennettuna kokonaan keikalta jossa olin, tallensin kirjanmerkkeihin ja nyt se kusinen saitti tosiaan löi kirjautumispakon päälle. Ehkä ainoa some, johon ei olisi kyllä minkään valtakunnan kiinnostusta liittyä, mutta....
Puhelimella ilmeisesti toimii yhä. Mutta jooh, itse en ole Instagramissa tai TikTokissa periaatteesta, enkä aio liittyä. Tumblriin en ole vain saanut aikaiseksi tehdä tunnuksia, mutta selkeästi pitäisi, kun muuten kohta kaikki on lukkojen takana. :p
 
vierailija
Kiitokset muuten sinulle, joka tässä muutama päivä sitten (?) linkkasit sen luisteluficin! Olipahan ihan todella suloinen 🥰

Kävin itse asiassa eilen hakemassa varastosta omat luistimet sisälle lämpeämään. Ehkäpä pitää käydä kokeilemassa tässä viikonlopun aikana 😄
 
vierailija
Onko täällä ketään, jolla ei ole TikTok-tunnuksia ja se TikTok näkyi normaalisti tietokoneella? Puhelimella ilmeisesti siis näkyy, mutta aika haljua, jos TikTokit eivät enää näy tietokoneella ilman käyttäjätunnusta. Itse inhoan syvästi puhelimen käyttöä.
Mulla ei näy kanssa näköjään enää mitään vaan pyytää kirjautumaan. Edes K tai H tiktokin etusivuille en enää pääse. Koneella siis yritän. Onpa sieltä itsestään jos on muuttunut tuollaiseksi eikä ole mikään bugi tms.
 
vierailija
Ei oo totta, just pari päivää sitten löysin Tiktokista Kärpän Morganin tallennettuna kokonaan keikalta jossa olin, tallensin kirjanmerkkeihin ja nyt se kusinen saitti tosiaan löi kirjautumispakon päälle. Ehkä ainoa some, johon ei olisi kyllä minkään valtakunnan kiinnostusta liittyä, mutta....
Oon jo aika päiviä sitten heittänyt romukoppaan kaikki somea koskevat periaatteet, mitä mulla joskus on ollut 😅 Antauduin muistaakseni joskus loppukesän aikana lataamalla Tumblr ja tämänkin asian suhteen näköjään toimii porttiteoria, koska loppusyksystä puhelimesta löytyi jo kaiken muu ohella (siis ihan kaiken...) myös Discord 🙈.Tällä hetkellä ainoa, josta olen pystynyt pysymään erossa on OF 😳
Ja aikaisemminhan mulla ei ollut kuin fb, jota oikeastaan ikinä en käyttänyt ja ig, jossa satunnaisesti tykkäilin kavereiden postauksista.
 
vierailija
Itse pidän tuota tiktokia vielä sellaisena että en tee tiliä johtuen kaikista niistä jutuista että se alkaa "vakoilemaan" mitä teet ja kii nalainen sovellus jne. Jopa OF olisin voinut ottaa ennemmin. Jos tämä jatkuu että et näe mitään ilman kirjautumista niin sitten harkitsen asiaa uudestaan ja yritän perehtyä siihen että vakoileeko se myös jos vaan teen tilin ja käytän tiktokia koneella. Silloin mulla ei siis olisi mitään sovellusta.
 
vierailija
Itse pidän tuota tiktokia vielä sellaisena että en tee tiliä johtuen kaikista niistä jutuista että se alkaa "vakoilemaan" mitä teet ja kii nalainen sovellus jne. Jopa OF olisin voinut ottaa ennemmin. Jos tämä jatkuu että et näe mitään ilman kirjautumista niin sitten harkitsen asiaa uudestaan ja yritän perehtyä siihen että vakoileeko se myös jos vaan teen tilin ja käytän tiktokia koneella. Silloin mulla ei siis olisi mitään sovellusta.
Vakoilu liittyy kaikkeen, mitä sillä tilillä tehdään, eli mitä katsellaan, kuinka kauan, mitä videoita klikataan ja mistä klikataan pois ja kuinka nopeasti jne. Toki puhelimen sovelluksesta vedetään vielä erikseen tiedot siitä, kauanko sovellus on päivittäin auki ja kuinka pitkään yhtäjaksoisesti, mutta sinänsä se, että käyttää tiliä vain koneen kautta, ei auta siihen vakoiluongelmaan. Tämä siis pääteltynä maalaisjärjellä ja pienellä tietämyksellä tietoturvasta, TikTokista sinänsä mulla ei ole kokemusta eikä mitään sisäpiirin tietoa.

Tosin itsekin varmaan sorrun ihan justiinsa tekemään tilin kaikesta TikTok-vihastani huolimatta, koska ärsyttävästi kaikki videot on siirtyneet nyt näköjään sitten sinne. Tumblriin ja Instaan tihkuu jonkin verran elintärkeitä videoita, mutta ilmeisesti TikTokissa on sitten kaikki ne parhaimmat kuumisteluvideot sun muut. Ärsyttävää.
 
vierailija
Mulla on käytössä työsuhdepuhelin ja työantaja on estänyt/kieltänyt tiktokin lataamisen puhelimeen tietoturvasyistä. Jää sitten tiktoklinkit kattomatta jos eivät enää selaimella näy :/
 

Yhteistyössä