vierailija
Mulla näkyy sekä puhelimella että tietokoneella, vaikka en ole tiktokissa.Puhelimella I phone
Mulla näkyy sekä puhelimella että tietokoneella, vaikka en ole tiktokissa.Puhelimella I phone
Onko sulla tullut päivityksiä selaimeen tai jotain muita muutoksia? Voisiko se vaikuttaa?Joo, näin oli minullakin aiemmin, mutta ei ilmeisesti enää...
Testasin nyt vielä Chromella Firefoxin lisäksi, eikä toimi enää yksikään TikTok-linkki, mitä löydän selainhistoriasta, vaan kaikki kysyvät kirjautumista kummallakin selaimella. :/ Paskaa.Onko sulla tullut päivityksiä selaimeen tai jotain muita muutoksia? Voisiko se vaikuttaa?
Nyt täytyy korjata itseäni, että mullakaan ei näy enää tietokoneella ainakaan tämä linkki eikä myöskään yksi toinen, jota testasin.Mulla näkyy sekä puhelimella että tietokoneella, vaikka en ole tiktokissa.
Ei hitto, korjaan aiempaan, että mulla on aikaisemmin kanssa toiminut tietokoneella ilman kirjautumista. Ilmeisesti oli vielä välimuistissa edellinen linkki, nyt en pysty enää katsomaan mitään ilman kirjautumista. Voi perse.Testasin nyt vielä Chromella Firefoxin lisäksi, eikä toimi enää yksikään TikTok-linkki, mitä löydän selainhistoriasta, vaan kaikki kysyvät kirjautumista kummallakin selaimella. :/ Paskaa.
en mutta moni täällä tuntuu pitävänNiin. Pidätkö itse siis shippaamista täysin realismiin perustuvana?
Veit sanat suustani. Olen mielessäni ajatellut, että Bokris tuntuu samalta kuin Käärijä ja Häärijä, kuumuudessaan siis.Ei tässä kukaan ketään kiehu. Mun fancya vaan kutittaa BoKris yhtä paljon kuin Käärijä/Häärijä combo, eli ei yhtään. Ja mitä enemmän noi tiktokit, ficit ym. saa klikkauksia, niin sitä enemmän niitä luonnollisesti tehdään. Siksi en halua tukea.
Niin mullekin näkyi, enkä ole Tiktokiin rekisteröitynyt. Puhelimella katsoin ne.En oo itse Tiktokissa, ja näkyi noi kaikki linkatut, kuten ennenkin
Puhelimella ilmeisesti toimii yhä. Mutta jooh, itse en ole Instagramissa tai TikTokissa periaatteesta, enkä aio liittyä. Tumblriin en ole vain saanut aikaiseksi tehdä tunnuksia, mutta selkeästi pitäisi, kun muuten kohta kaikki on lukkojen takana.Ei oo totta, just pari päivää sitten löysin Tiktokista Kärpän Morganin tallennettuna kokonaan keikalta jossa olin, tallensin kirjanmerkkeihin ja nyt se kusinen saitti tosiaan löi kirjautumispakon päälle. Ehkä ainoa some, johon ei olisi kyllä minkään valtakunnan kiinnostusta liittyä, mutta....
Mulla ei näy kanssa näköjään enää mitään vaan pyytää kirjautumaan. Edes K tai H tiktokin etusivuille en enää pääse. Koneella siis yritän. Onpa sieltä itsestään jos on muuttunut tuollaiseksi eikä ole mikään bugi tms.Onko täällä ketään, jolla ei ole TikTok-tunnuksia ja se TikTok näkyi normaalisti tietokoneella? Puhelimella ilmeisesti siis näkyy, mutta aika haljua, jos TikTokit eivät enää näy tietokoneella ilman käyttäjätunnusta. Itse inhoan syvästi puhelimen käyttöä.
Oon jo aika päiviä sitten heittänyt romukoppaan kaikki somea koskevat periaatteet, mitä mulla joskus on ollut Antauduin muistaakseni joskus loppukesän aikana lataamalla Tumblr ja tämänkin asian suhteen näköjään toimii porttiteoria, koska loppusyksystä puhelimesta löytyi jo kaiken muu ohella (siis ihan kaiken...) myös Discord .Tällä hetkellä ainoa, josta olen pystynyt pysymään erossa on OFEi oo totta, just pari päivää sitten löysin Tiktokista Kärpän Morganin tallennettuna kokonaan keikalta jossa olin, tallensin kirjanmerkkeihin ja nyt se kusinen saitti tosiaan löi kirjautumispakon päälle. Ehkä ainoa some, johon ei olisi kyllä minkään valtakunnan kiinnostusta liittyä, mutta....
Söpöä
Tässä vielä kuva sammarikaksosista
Suloiset kaksoset
Tässä vielä kuva sammarikaksosista
Vakoilu liittyy kaikkeen, mitä sillä tilillä tehdään, eli mitä katsellaan, kuinka kauan, mitä videoita klikataan ja mistä klikataan pois ja kuinka nopeasti jne. Toki puhelimen sovelluksesta vedetään vielä erikseen tiedot siitä, kauanko sovellus on päivittäin auki ja kuinka pitkään yhtäjaksoisesti, mutta sinänsä se, että käyttää tiliä vain koneen kautta, ei auta siihen vakoiluongelmaan. Tämä siis pääteltynä maalaisjärjellä ja pienellä tietämyksellä tietoturvasta, TikTokista sinänsä mulla ei ole kokemusta eikä mitään sisäpiirin tietoa.Itse pidän tuota tiktokia vielä sellaisena että en tee tiliä johtuen kaikista niistä jutuista että se alkaa "vakoilemaan" mitä teet ja kii nalainen sovellus jne. Jopa OF olisin voinut ottaa ennemmin. Jos tämä jatkuu että et näe mitään ilman kirjautumista niin sitten harkitsen asiaa uudestaan ja yritän perehtyä siihen että vakoileeko se myös jos vaan teen tilin ja käytän tiktokia koneella. Silloin mulla ei siis olisi mitään sovellusta.
Joo ihan älytön meno poni ja pari muutakin vauhdissa. Käärijän inhoajia ko ketjussa en ymmärrä yhtään mut ilmeisesti pitää pahaa oloa oksentaa johonkin.Mikähän trollaus emossa nyt alkoi? Ei ole edes joululomat alkaneet