Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
J: Your movie premiered yesterday. How do you feel?

B: Well. A little bit embarrassing, it has all kinds of scenes though.

J: Yes, I have heard. And that's exactly why I'd like to see it and of course together with you. You must be really hot in those scenes.

B: I'm blushing now, but it would be wonderful to watch it together.

J: You make the popcorn. Is this agreed?

B: Yes. When will you come? I'll get Kris out of the room for the whole evening, maybe even the whole night.

J: Souds good. Do that. I will come soon, very soon.
 
vierailija
Ei tuo nyt mitään varsinaista BoKrisiä ole, kun juoni se, että ovat eronneet . Mielensäpahoittajia liikkeellä taas...On siinä Jereä ja muitakin tyyppejä.
Katsomatta leffaa ja vain trailerin perusteella juoni kyllä vaikuttaa siltä, että Kaj yrittää saada Esterin takaisin tekemällä hänet mustasukkaiseksi kolmen uuden tyttiksen kanssa, eli tuossa parodiaversiossa B yrittäisi saada Krisin takaisin eli kyseessä olisi kusinen Bokris ja taas meidän päähenkilöiden parittaminen muille kyseessä. Eli jos tällaista roskaa tuo tänne, saa varautua siihen, että ihmiset huomauttelevat kusisesta Bokrisista tai mistä hyvänsä muusta parituksesta, jos B tai K yritetään naitaa muille. Tää on kuitenkin B/K-palsta ja monille B/K on se ainoa pari, jossa B ja K halutaan nähdä.
 
vierailija
Muistin nyt, että näin viime yönä jonkun Joksu-unen lisäksi unen, missä Kärtsä oli mukana jossain isossa tanssikoreografiassa. Siinä oli kärtsänvihreää ja olisiko ollut pinkkiä myös, olisi voinut olla jopa CCC, mutta hänen lisäkseen oli ainakin 10 muuta tanssijaa, ja sellainen musavideotyylinen koreo, että kaikki tanssivat samat liikkeet. Mietin, että onpa outoa nähdä hänet tuollaisessa setissä. :) Jännä koska yleensä näen lähes joka yö K/JO-unia, mutta en muista niitä ollenkaan, ja tällä viikolla olen muistanut useammasta ainakin jonkin verran.

- Joymuffin
 
vierailija
Katsomatta leffaa ja vain trailerin perusteella juoni kyllä vaikuttaa siltä, että Kaj yrittää saada Esterin takaisin tekemällä hänet mustasukkaiseksi kolmen uuden tyttiksen kanssa, eli tuossa parodiaversiossa B yrittäisi saada Krisin takaisin eli kyseessä olisi kusinen Bokris ja taas meidän päähenkilöiden parittaminen muille kyseessä. Eli jos tällaista roskaa tuo tänne, saa varautua siihen, että ihmiset huomauttelevat kusisesta Bokrisista tai mistä hyvänsä muusta parituksesta, jos B tai K yritetään naitaa muille. Tää on kuitenkin B/K-palsta ja monille B/K on se ainoa pari, jossa B ja K halutaan nähdä.
Taisi jäädä aamulääkkeet ottamatta...
 
vierailija
Bojanista itsestään BoKris on selkeästi hauska läppä. Jos K&B seurustelisivat, tilanne olisi mitä todennäköisimmin edelleen ihan sama, koska huumorintajua molemmilla osapuolilla riittää. :) MRS = 3
 
vierailija
Se on se Kris, joka tuossa taas triggeröi. Varmaan samat tyypit kiehuvat myös, kun B ja Kris menivät yhdessä ensi-iltaan. Olisi Jeren pitänyt lentää kavaljeeriksi, että olisivat tyytyväisiä
Ei tässä kukaan ketään kiehu. Mun fancya vaan kutittaa BoKris yhtä paljon kuin Käärijä/Häärijä combo, eli ei yhtään. Ja mitä enemmän noi tiktokit, ficit ym. saa klikkauksia, niin sitä enemmän niitä luonnollisesti tehdään. Siksi en halua tukea.
 
vierailija
Katsomatta leffaa ja vain trailerin perusteella juoni kyllä vaikuttaa siltä, että Kaj yrittää saada Esterin takaisin tekemällä hänet mustasukkaiseksi kolmen uuden tyttiksen kanssa, eli tuossa parodiaversiossa B yrittäisi saada Krisin takaisin eli kyseessä olisi kusinen Bokris ja taas meidän päähenkilöiden parittaminen muille kyseessä. Eli jos tällaista roskaa tuo tänne, saa varautua siihen, että ihmiset huomauttelevat kusisesta Bokrisista tai mistä hyvänsä muusta parituksesta, jos B tai K yritetään naitaa muille. Tää on kuitenkin B/K-palsta ja monille B/K on se ainoa pari, jossa B ja K halutaan nähdä.
Jos jokin ei miellytä, kannattaa käyttää sitä vanhaa selaa-ohi-menetelmää. Menee vähän oudoksi tuollainen raivoaminen.
 
vierailija
Mä en kyl ymmärrä tätä Boris vihaa ja varsinkaan sitä et Kris on ollut leffassa Boitsun kanssa (ilmeisesti ihan ennen leffaakin) kris saatto esim ajaa bojanin sinne kun bojan vaikutti vielä olevan aika kipeä eikä itse pystynyt. Ja jos tosiaan asuvat yhdessä tällä hetkellä niin se varmaan kans oli järkevintä ja Kris saatto kans olla kattomassa bojanin perään ja varmistamassa ettei sille käy mitään kun kipeänä on.
 
vierailija
Jos jokin ei miellytä, kannattaa käyttää sitä vanhaa selaa-ohi-menetelmää. Menee vähän oudoksi tuollainen raivoaminen.
En raivoa, yritin selittää, miksi täällä suhtaudutaan nihkeästi Bokris-juttuihin. Selkeästi tässä on fandomkulttuurin suhteenoomgelmaa tai ymmärtämättömyyttä joillain, koska monille tämä on eka fandom eikä perusetiketti tai termit kuten OTP ole hallussa, eikä osata erottaa todellisuutta ja fiktiota vaan väitetään, että editti traileristä on samanlaista kuin ensi-illan vieraiden kyttäys (ei ole: toinen on fantasiaa, toinen todellisuutta, näin selvennyksenä).
 
vierailija
Mä en kyl ymmärrä tätä Boris vihaa ja varsinkaan sitä et Kris on ollut leffassa Boitsun kanssa (ilmeisesti ihan ennen leffaakin) kris saatto esim ajaa bojanin sinne kun bojan vaikutti vielä olevan aika kipeä eikä itse pystynyt. Ja jos tosiaan asuvat yhdessä tällä hetkellä niin se varmaan kans oli järkevintä ja Kris saatto kans olla kattomassa bojanin perään ja varmistamassa ettei sille käy mitään kun kipeänä on.
Tässä ei nyt varmaan tarkoitettu heitä ystävinä ja tuolla elokuvissahan oli myös Jan mukana, vaan tätä Bojan&Kris paritusta (ja silloin, kun oli Martin kämppiksenä, yritettiin parittaa hänen kanssa B:tä)
 
vierailija
Mä en kyl ymmärrä tätä Boris vihaa ja varsinkaan sitä et Kris on ollut leffassa Boitsun kanssa (ilmeisesti ihan ennen leffaakin) kris saatto esim ajaa bojanin sinne kun bojan vaikutti vielä olevan aika kipeä eikä itse pystynyt. Ja jos tosiaan asuvat yhdessä tällä hetkellä niin se varmaan kans oli järkevintä ja Kris saatto kans olla kattomassa bojanin perään ja varmistamassa ettei sille käy mitään kun kipeänä on.
Siis herranjumala Kris on Bojanin ystävä! Tottakai se on leffan ensi-illassa hänen kanssaan, ihan ilman mitään peräänkatsomisiakaan. Mua ei haittaa yhtään mitkään parituksetkaan heidän välilllään, tosin en ihan niitä ymmärrä, koska mun mielestä he on niin selkeästi kavereita, että ei tulis kyllä mieleenkään mitkään muut vaihtoehdot :D.
 
vierailija
Mä en kyl ymmärrä tätä Boris vihaa ja varsinkaan sitä et Kris on ollut leffassa Boitsun kanssa (ilmeisesti ihan ennen leffaakin) kris saatto esim ajaa bojanin sinne kun bojan vaikutti vielä olevan aika kipeä eikä itse pystynyt. Ja jos tosiaan asuvat yhdessä tällä hetkellä niin se varmaan kans oli järkevintä ja Kris saatto kans olla kattomassa bojanin perään ja varmistamassa ettei sille käy mitään kun kipeänä on.
En minäkään, Kris vaikuttaa myös tosi ihanalta tyypiltä. Oletan, että ajatus Bojanista ja Krisistä yhdessä vaan häiritsee joittenkin K&B-fantasioita. Mutta vähän turhan tosissaan asian kyllä mielestäni ottavat, jos ovat samat tyypit, jotka sanovat shippaamisen olevan vaan kevyttä, hauskaa ajanvietettä...
 
vierailija
Mä en kyl ymmärrä tätä Boris vihaa ja varsinkaan sitä et Kris on ollut leffassa Boitsun kanssa (ilmeisesti ihan ennen leffaakin) kris saatto esim ajaa bojanin sinne kun bojan vaikutti vielä olevan aika kipeä eikä itse pystynyt. Ja jos tosiaan asuvat yhdessä tällä hetkellä niin se varmaan kans oli järkevintä ja Kris saatto kans olla kattomassa bojanin perään ja varmistamassa ettei sille käy mitään kun kipeänä on.
Näillä ei ole mitään tekemistä keskenään. Toinen on todellista elämää, jossa B ja Kris on kavereita, ja toisessa yritetään heitä fantasian tasolla parittaa edittien tai ficcien yms. muodossa. Toinen on ok täällä, yllätys että toinen herättää enemmän torjuvia tunteita.
 
vierailija
Koko romanttisen fiktion historiassa on tyypillistä, että tarinassa henkilö ensin seurustelee (tai on menossa naimisiin, seurustelun käsitehän on aika uusi) "väärän" tyypin kanssa ja lopuksi päätyy yhteen sen oikean ihmisen kanssa. Tämä koskee toki myös lukuisia fanficcejä. Lisäksi huumoria voi tehdä myös sellaisista parituksista, jotka kokee täysin outoina tai naurettavina - humoristisempaahaan se nimenomaan on kuin vitsailla jostain OTP-suhteesta.
 
vierailija
Ei tässä kukaan ketään kiehu. Mun fancya vaan kutittaa BoKris yhtä paljon kuin Käärijä/Häärijä combo, eli ei yhtään. Ja mitä enemmän noi tiktokit, ficit ym. saa klikkauksia, niin sitä enemmän niitä luonnollisesti tehdään. Siksi en halua tukea.
Tämä. Kiitos siis niille, jotka laittavat sisältövaroituksia ja isompi kiitos niille, jotka eivät edes jaa tuollaisia juttuja tänne. Eipähän tule edes vahingossa klikattua.
 
vierailija
Onko täällä ketään, jolla ei ole TikTok-tunnuksia ja se TikTok näkyi normaalisti tietokoneella? Puhelimella ilmeisesti siis näkyy, mutta aika haljua, jos TikTokit eivät enää näy tietokoneella ilman käyttäjätunnusta. Itse inhoan syvästi puhelimen käyttöä.
 
vierailija
Näillä ei ole mitään tekemistä keskenään. Toinen on todellista elämää, jossa B ja Kris on kavereita, ja toisessa yritetään heitä fantasian tasolla parittaa edittien tai ficcien yms. muodossa. Toinen on ok täällä, yllätys että toinen herättää enemmän torjuvia tunteita.
ja ihan reaalimaailmassa K ottaa kohta ihan jonkun muun kuin B:n kainaloon ja suuntaa Thaimaan auringon alle. Täällä menee todellisuus ja kuvitelmat muutenkin iloisesti sekaisin.
 
vierailija
Onko täällä ketään, jolla ei ole TikTok-tunnuksia ja se TikTok näkyi normaalisti tietokoneella? Puhelimella ilmeisesti siis näkyy, mutta aika haljua, jos TikTokit eivät enää näy tietokoneella ilman käyttäjätunnusta. Itse inhoan syvästi puhelimen käyttöä.
En juuri tuota linkkiä testannut, mutta mulla ei ole tiktokkia ja kaikki näkyy tietokoneella silti ilman kirjautumista.
 

Yhteistyössä