Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eli sama, aiheesta seonnut jengi pitää yllä sekä vauvan ketjua että tätä ja välillä käydään kääriä-ketjussa. Siis eikö päähän/elämään todellakaan mahdu mitään muuta???!!!
Kehittynyt shippaaja pystyy laajentuneella aivokapasiteetillaan kevyesti hoitamaan arkisen elämänsä sekä osallistumaan täydellä panostuksella shippaamiseen.
Ja miten ihmeessä kuvittelet, että täysipainoisen shippauksen pystyisi hoitamaan noin vaatimattomasti palstailemalla parissa ketjussa 😄? Kyllä tämä vaatii paljon korkeatasoisempaa toimintaa. Hyvästä kielitaidosta ja erinomaisista it-taidoista on paljon hyötyä, kuten myös ihmisen psykologian ymmärryksestä. Myös sosiologian opinnoista ja kulttuuriantropologian ymmärryksestä ei ainakaan haittaa ole 😅
 
vierailija
Joo, tuli taas saitinrakentajaa ikävä kun poikkesin selaamaan aamun viestit. Vietetään sitten tämä päivä täällä leppeämmillä vesillä.
En ole ehtinyt käymään hetkeen kummallakaan palstalla. Jälkijunassa lueskelen näitä, ja saitti edistyy valitettavasti vaan viikonloppuisin. Sivusto on kyllä oikealla paikallaan, mutta pari asiaa täytyy vielä testata oikeassa ympäristössä. Tänään mietin uudestaan esim. peukutusmahdollisuutta. Onko tarvetta muullekin kuin jonkinlaiselle tykkäysmahdollisuudelle? Esim. nauru jne?
T. SR
 
vierailija
En ole ehtinyt käymään hetkeen kummallakaan palstalla. Jälkijunassa lueskelen näitä, ja saitti edistyy valitettavasti vaan viikonloppuisin. Sivusto on kyllä oikealla paikallaan, mutta pari asiaa täytyy vielä testata oikeassa ympäristössä. Tänään mietin uudestaan esim. peukutusmahdollisuutta. Onko tarvetta muullekin kuin jonkinlaiselle tykkäysmahdollisuudelle? Esim. nauru jne?
T. SR
Joo, muutamakin hymiö laajentaisi sellaista nopeaa reagointia viesteihin.
 
vierailija
En ole ehtinyt käymään hetkeen kummallakaan palstalla. Jälkijunassa lueskelen näitä, ja saitti edistyy valitettavasti vaan viikonloppuisin. Sivusto on kyllä oikealla paikallaan, mutta pari asiaa täytyy vielä testata oikeassa ympäristössä. Tänään mietin uudestaan esim. peukutusmahdollisuutta. Onko tarvetta muullekin kuin jonkinlaiselle tykkäysmahdollisuudelle? Esim. nauru jne?
T. SR
Kuulostaa hyvältä, kiitos aherruksesta❤ Nauru tai sydän tms. voisi olla kiva kyllä. Mitä mieltä olette siitä, että olisi pelkät yläpeukut, eikä alapeukkuja ollenkaan Alapeukut tiedetysti houkuttelee provokaattoreita ja trolleja, ja vaikuttaa muutenkin palstan ilmapiiriin. Entä onko viestien yhteydessä jonkinlainen mahdollisuus ilmoittaa niitä asiattomiksi?
 
vierailija
Kuulostaa hyvältä, kiitos aherruksesta Nauru tai sydän tms. voisi olla kiva kyllä. Mitä mieltä olette siitä, että olisi pelkät yläpeukut, eikä alapeukkuja ollenkaan Alapeukut tiedetysti houkuttelee provokaattoreita ja trolleja, ja vaikuttaa muutenkin palstan ilmapiiriin. Entä onko viestien yhteydessä jonkinlainen mahdollisuus ilmoittaa niitä asiattomiksi?
Äänestykset vain vaativat, että on useampi vaihtoehto. Toki voi Discord-tyyliin tehdä niin, että vaikka yläpeukku on vaihtoehto A, nauru vaihtoehto B ja sydän vaihtoehto C, tms.
 
vierailija
Tämä. Mulla on ollut Whatsapp tänään liekeissä kun ollaan joukolla pohdittu mikä pötkylä sieltä Kärtsärin essusta pilkottaa.
Oletteko oikeasti siirtyneet puutarhasta ja vauvalta pois? En kyllä yhtään ihmettele, on se meno ollut sen verran ankeaa. Jäin vain ihmettelemään, että miksi keskustelu on hiljentynyt näin paljon. Sääli jos te kaikki hyvät tyypit siirrytte muualle. Mä en kuulu mihinkään s.posti tai whatsapp ryhmään.
 
vierailija
Oletteko oikeasti siirtyneet puutarhasta ja vauvalta pois? En kyllä yhtään ihmettele, on se meno ollut sen verran ankeaa. Jäin vain ihmettelemään, että miksi keskustelu on hiljentynyt näin paljon. Sääli jos te kaikki hyvät tyypit siirrytte muualle. Mä en kuulu mihinkään s.posti tai whatsapp ryhmään.
Täällä olen päivittäin, Vauvalla en ole oikeastaan ollut pitkään aikaan sen nimimerkkien kiusaamisen vuoksi. Tumpussa olen ollut jo vuosia, siksi seuraan tilannetta sitäkin kautta. Mutta Puutarha on mun ShippiKoti ❤ Uutta saittia odotan mielenkiinnolla.
 
vierailija
Luulen, että lähestyvä Joulu on nyt hiljentänyt palstat. Oli jo viime viikonloppuna paljon verkkaisempi meno. Aika näyttää jääkö lopulliseksi.
Joo. AO3:ssa on hämmentävä tilanne, että ficcejä tulee yhä ihan kohtuullista tahtia, varsinkin Joksu-ficcejä ylipäätään jopa melko runsaasti, mutta lukijamäärät jäävät alhaisiksi, ovat ihan viime aikoina tippuneet. Yleensähän noissa on ollut selvä korrelaatio, esim. NT:n jälkeen molemmat nousivat

Toivon etteivät nämä hiljene kokonaan. Toki täällä Puutarhassa on yhä tosi paljon aktiivisempaa kuin joitain kuukausia sitten..
 
vierailija
Vuosia eri fandomeissa mukana olleena lohdutan, että on aivan normaalia aaltoliikettä, että välillä on aktiivisempaa ja välillä rauhallisempaa menoa. <3
Toisaalta varmaan monissa fandomeissa porukka vaihtuu tosi paljon. Esim. HP-faneja tulee aina lisää, vaikka osa vanhoista kyllästyisi. Mutta tuleeko K&B-fandomiin merkittäviä määriä uutta verta on sitten eri juttu. :)
 
vierailija
Osa shippaajista hamuaa jatkuvasti uutta kontenttia, jotka jaksavat pysyä kiinnostuneina shippaamisesta, osa ei kaipaa yhtä lailla jatkuvaa stimulaatiota, vaan shippaa siitä huolimatta.
 

Yhteistyössä