K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jospa se lasku tosiaan nyt olis pysähtymässä. Uskon kyllä että kuuntelijat lisääntyy taas reilusti kun levy tulee. Voitais sitten kyllä yhteistuumin pyytää heitä radiosoittoon Suomessa? Eikö?
Joo noi luvut on vähentynyt, mitä oon seuraillut tässä. Ja joo pitää yrittää pyytää, mutta voi olla vaikeaa. Jos Schlager tulee levyllä niin se voisi enkunkielisellä biisillä ehkä päästäkin?
 
vierailija
Joo noi luvut on vähentynyt, mitä oon seuraillut tässä. Ja joo pitää yrittää pyytää, mutta voi olla vaikeaa. Jos Schlager tulee levyllä niin se voisi enkunkielisellä biisillä ehkä päästäkin?
Joo, Schlager vois olla hyvä idea. Tai voihan levyltä pyytää lempibiisiään, luulen että huomioisivat senkin jos samaa levyä pyydetään paljon. Toimittajat vois valikoida haluamansa niistä biiseistä sitten.
 
vierailija
Pahoin pelkään, että Schlager jää pois uudelta levyltä, oli yks mun lemppareita.
Mä taas luulen, että tulee. Veikkaan, että SSOL jää listalta, kun sitä ei oltu openstage listalla silloin toukokuussa edes mainittu. Mainitsivat kuitenkin silloin keväällä, että kaikki kiertueella esitetyt biisit tulee levylle. Toki suunnitelmat voi muuttua, mutta haluan uskoa, että tulee levylle
 
vierailija
Mä taas luulen, että tulee. Veikkaan, että SSOL jää listalta, kun sitä ei oltu openstage listalla silloin toukokuussa edes mainittu. Mainitsivat kuitenkin silloin keväällä, että kaikki kiertueella esitetyt biisit tulee levylle. Toki suunnitelmat voi muuttua, mutta haluan uskoa, että tulee levylle
Joo, ei haittaisi yhtään jos SSOL jäis pois.
 
vierailija
En tiedä, ajattelen että mahdollista on, että B:llä olis voinut olla ihan alussa tunteita. Mutta en mene varmaksi sanomaan.
No miksi se olisi kiitänyt Helsinkiin kuukausi tapaamisen jälkeen, ellei sillä olisi ollut tunteita Jereä kohtaan? Ja miksi Jere olisi silmät suurina anellut sitä suorassa lähetyksessä tulemaan Suomeen?

Oli tunteita. Molemmin puolin. Nykytilanne voi olla ihan mitä vain.
 
vierailija
No miksi se olisi kiitänyt Helsinkiin kuukausi tapaamisen jälkeen, ellei sillä olisi ollut tunteita Jereä kohtaan? Ja miksi Jere olisi silmät suurina anellut sitä suorassa lähetyksessä tulemaan Suomeen?

Oli tunteita. Molemmin puolin. Nykytilanne voi olla ihan mitä vain.
Siksi ajattelinkin että mahdollisesti saattoi alussa olla, kun silloin se näytti vähän siltä. Jeren suhteen oon vielä epäilevämpi, ehkä enemmän sitä mancrushia kuitenkin. En usko että ainakaan enää on kummallakaan mitään muuta kuin läheistä ystävyyttä.
 

Yhteistyössä