Eiköhän he ole asuneet yhdessä jo pidempään.Kärtsä muutti just yhteen avokkinsa kanssa. Joka ei valitettavasti ole slovenialainen Bojan.
Joo noi luvut on vähentynyt, mitä oon seuraillut tässä. Ja joo pitää yrittää pyytää, mutta voi olla vaikeaa. Jos Schlager tulee levyllä niin se voisi enkunkielisellä biisillä ehkä päästäkin?Jospa se lasku tosiaan nyt olis pysähtymässä. Uskon kyllä että kuuntelijat lisääntyy taas reilusti kun levy tulee. Voitais sitten kyllä yhteistuumin pyytää heitä radiosoittoon Suomessa? Eikö?
Uuteen kotiin oli tarkoitus kirjoittaa. KOTIIN.Eiköhän he ole asuneet yhdessä jo pidempään.
No esim. mä. Enkä ikinä vois, jos en ole lesbo. Enkä ole ainakaan tähän mennessä ollut.Ovat muutaman kerran pusutelleet pikku hönöpäissään. Kuka nyt ei olis.
Pahoin pelkään, että Schlager jää pois uudelta levyltä, oli yks mun lemppareita.Joo noi luvut on vähentynyt, mitä oon seuraillut tässä. Ja joo pitää yrittää pyytää, mutta voi olla vaikeaa. Jos Schlager tulee levyllä niin se voisi enkunkielisellä biisillä ehkä päästäkin?
Joo, Schlager vois olla hyvä idea. Tai voihan levyltä pyytää lempibiisiään, luulen että huomioisivat senkin jos samaa levyä pyydetään paljon. Toimittajat vois valikoida haluamansa niistä biiseistä sitten.Joo noi luvut on vähentynyt, mitä oon seuraillut tässä. Ja joo pitää yrittää pyytää, mutta voi olla vaikeaa. Jos Schlager tulee levyllä niin se voisi enkunkielisellä biisillä ehkä päästäkin?
Toivottavasti ei jää, mäkin tykkään siitä tosi paljon!Pahoin pelkään, että Schlager jää pois uudelta levyltä, oli yks mun lemppareita.
Eikä kerta tee homoksi ja kymmenes kerta nollaa homouden. ”Heteromiesten” suosituimpia sananlaskuja.Ei se suhdetta tee jos on kerran pannut.
Mä taas luulen, että tulee. Veikkaan, että SSOL jää listalta, kun sitä ei oltu openstage listalla silloin toukokuussa edes mainittu. Mainitsivat kuitenkin silloin keväällä, että kaikki kiertueella esitetyt biisit tulee levylle. Toki suunnitelmat voi muuttua, mutta haluan uskoa, että tulee levyllePahoin pelkään, että Schlager jää pois uudelta levyltä, oli yks mun lemppareita.
Mä olen nuoruudessa pusutellut parin naispuolisen kaverin kanssa ja yhden kanssa menin pidemmälle kokeilunhalun + kännin takia. Vaikka se nainen tiesi täysin, että mitä teki, niin vahvistui silti se tunne, että naiset ei ole mun juttu.No esim. mä. Enkä ikinä vois, jos en ole lesbo. Enkä ole ainakaan tähän mennessä ollut.
Joo, ei haittaisi yhtään jos SSOL jäis pois.Mä taas luulen, että tulee. Veikkaan, että SSOL jää listalta, kun sitä ei oltu openstage listalla silloin toukokuussa edes mainittu. Mainitsivat kuitenkin silloin keväällä, että kaikki kiertueella esitetyt biisit tulee levylle. Toki suunnitelmat voi muuttua, mutta haluan uskoa, että tulee levylle
Meinaatko, että olisi vaan yksi kerta? En usko.Ei se suhdetta tee jos on kerran pannut.
En mäkään, mitenkään.Meinaatko, että olisi vaan yksi kerta? En usko.
Ei vttu. Tää on kyllä jo niin kulunut juttu. Oon satavarma, etteivät oo edes pussanneet ilman kameroita. Ei kumpaakaan kiinnosta toinen siinä mielessä.Meinaatko, että olisi vaan yksi kerta? En usko.
Onko K&B-shippiketjut jo niin kuolleita ettette voi näistä teidän fantasiosta niissä keskustella vaan pakko tulla taas tänne?En mäkään, mitenkään.
Krisillä on ollut viime aikoina tosi tyylikkäitä vaatteita. Klassisen hillittyjä, mutta rentoja.Kris fiilistelemässä lavan sivussa
No miksi se olisi kiitänyt Helsinkiin kuukausi tapaamisen jälkeen, ellei sillä olisi ollut tunteita Jereä kohtaan? Ja miksi Jere olisi silmät suurina anellut sitä suorassa lähetyksessä tulemaan Suomeen?En tiedä, ajattelen että mahdollista on, että B:llä olis voinut olla ihan alussa tunteita. Mutta en mene varmaksi sanomaan.
Ihana Kris.Kris fiilistelemässä lavan sivussa
Onhan se kiitänyt myös Lontooseen ja New Yorkiin.No miksi se olisi kiitänyt Helsinkiin kuukausi tapaamisen jälkeen, ellei sillä olisi ollut tunteita Jereä kohtaan? Ja miksi Jere olisi silmät suurina anellut sitä suorassa lähetyksessä tulemaan Suomeen?
Oli tunteita. Molemmin puolin. Nykytilanne voi olla ihan mitä vain.
Siksi ajattelinkin että mahdollisesti saattoi alussa olla, kun silloin se näytti vähän siltä. Jeren suhteen oon vielä epäilevämpi, ehkä enemmän sitä mancrushia kuitenkin. En usko että ainakaan enää on kummallakaan mitään muuta kuin läheistä ystävyyttä.No miksi se olisi kiitänyt Helsinkiin kuukausi tapaamisen jälkeen, ellei sillä olisi ollut tunteita Jereä kohtaan? Ja miksi Jere olisi silmät suurina anellut sitä suorassa lähetyksessä tulemaan Suomeen?
Oli tunteita. Molemmin puolin. Nykytilanne voi olla ihan mitä vain.