Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ok. Ikävää, en tykkää. Iho on kauneimmillaan luonnollisena. Valtaosa tatuoinneista saa ihon näyttämään kauempaa katsottuna kuin siinä olisi mustelmia. Lisäksi ne pikemminkin kuvastavat mielikuvituksen puutetta kuin sen rikkautta. Mutta ihmisillähän on vapaus tehdä myös tyhmiä päätöksiä.
Sullakin on vapaus sulkea leipäläpesi asioista joihin sun mielipidettä ei ole kysytty. Eikä mulla ole yhtään tatuointia. Sivusta.
 
vierailija
Jaaha. Viimeisetkin terveiset loppuivat. Tyypillistä. Tällästä se yleensä on kun oon heikoilla. Oon pyytänyt sulta apua nyt vuosia, että saisin asiat selkiytettyä ja voisin paremmin. Ei tippunut. Kerroin myös muista mulle tosi isoista asioista, jotka painaa. Ei oikein mitään. Mitä lie ootin, mutta enemmän ainakin. En sitä, että mitä tiukempi paikka mulla on, sitä kauemmaksi pötkit. No, jokaisen kai pitää keskittyä siihen mikä itselle on tärkeetä. ❤🌞
 
vierailija
Jaaha. Viimeisetkin terveiset loppuivat. Tyypillistä. Tällästä se yleensä on kun oon heikoilla. Oon pyytänyt sulta apua nyt vuosia, että saisin asiat selkiytettyä ja voisin paremmin. Ei tippunut. Kerroin myös muista mulle tosi isoista asioista, jotka painaa. Ei oikein mitään. Mitä lie ootin, mutta enemmän ainakin. En sitä, että mitä tiukempi paikka mulla on, sitä kauemmaksi pötkit. No, jokaisen kai pitää keskittyä siihen mikä itselle on tärkeetä.
Kuinka tiukat paikat sulla sitten on?
 

Yhteistyössä