vierailija
Nöyryyttikö hän silloin sinua?Sun superhauska ilta (josta muistat mainita) oli yksi mun elämäni nöyryyttävimmistä. Nöyryytyksiin olen sun suhteen saanut todella tottua.
Nöyryyttikö hän silloin sinua?Sun superhauska ilta (josta muistat mainita) oli yksi mun elämäni nöyryyttävimmistä. Nöyryytyksiin olen sun suhteen saanut todella tottua.
Mikä olisi sellaista että uskoisitEi näy eikä kuulu tämä
Hänellä varmaan oli hauskaa.Miksi hän pitää sitä hauskana?
Tuntemattoman vastaus netin julkisella palstalla on sen asian vakuuttamisekai aika merkityksetön.Ok, no en ehkä osaa tuoda sitä ilmi oikealla tavalla, mutta ihan oikeasti olet tietäisitpä vaan
Kannattais tehdä se selväksi irlOk, no en ehkä osaa tuoda sitä ilmi oikealla tavalla, mutta ihan oikeasti olet tietäisitpä vaan
Ehkä hän ei tiedä että sinä iltana tapahtui sulle jotain nöyryyttävää. Suomi on täynnä alkoholinhuuruisia hauskoja iltoja, joista muistikuvat voivat olla osallistujille jälkikäteen hatarat.Sun superhauska ilta (josta muistat mainita) oli yksi mun elämäni nöyryyttävimmistä. Nöyryytyksiin olen sun suhteen saanut todella tottua.
Milloin ootte viimeksi nähneet naamatusten?Hänellä varmaan oli hauskaa.
Mitä noloa sulle sattui? Voiko olla väärinkäsitys. Muut ovat luulleet että sua on itseäsikin huvittanut se asia? Ihmiset tekee hassuja juttuja humalassa eikä kyllä monikaan tule välttämättä ajatelleeksi että ne voisivat nolottaa seuraavana päivänä vaan aattelevat että olipa hauskaa kun ihmiset hassutteli ja oli höpsöjä.Kukaan ei unohda hauskan ja alkoholinhuuruisenkaan illan aikana paikalla olevaa ihmistä, johon on ihastunut.
Ei varmaan ole unohtanut sua, mutta on kuitenkin voinut unohtaa sen mikä sua nolottaa tai itse suurentelet sitä juttua nyt eikä hän pidä samaa yhtään nolona.Kukaan ei unohda hauskan ja alkoholinhuuruisenkaan illan aikana paikalla olevaa ihmistä, johon on ihastunut.
En sanonut tehneeni jotain noloa vaan tulleeni nöyryytetyksi.Mitä noloa sulle sattui? Voiko olla väärinkäsitys. Muut ovat luulleet että sua on itseäsikin huvittanut se asia? Ihmiset tekee hassuja juttuja humalassa eikä kyllä monikaan tule välttämättä ajatelleeksi että ne voisivat nolottaa seuraavana päivänä vaan aattelevat että olipa hauskaa kun ihmiset hassutteli ja oli höpsöjä.
Unohti. Ja millainen ihminen kehuskelee vielä jälkeenpäin kuinka hänellä oli niin hauskaa, ettei muista koska viimeksi. Sadistinen?Ei varmaan ole unohtanut sua, mutta on kuitenkin voinut unohtaa sen mikä sua nolottaa tai itse suurentelet sitä juttua nyt eikä hän pidä samaa yhtään nolona.
Kuka on ottanut uuden tatskan?Onnea uudelle tatskalle! Näytti tosi hyvältä.
- J (m)
Yks 40Kuka on ottanut uuden tatskan?
Oho, tarkoitin siis nainen 40 v. Kun laittaa n-kirjaimen sulkuihin, tulee näköjään peukku alaspäin, lol.Yks 40
Ok. Ikävää, en tykkää. Iho on kauneimmillaan luonnollisena. Valtaosa tatuoinneista saa ihon näyttämään kauempaa katsottuna kuin siinä olisi mustelmia. Lisäksi ne pikemminkin kuvastavat mielikuvituksen puutetta kuin sen rikkautta. Mutta ihmisillähän on vapaus tehdä myös tyhmiä päätöksiä.Oho, tarkoitin siis nainen 40 v. Kun laittaa n-kirjaimen sulkuihin, tulee näköjään peukku alaspäin, lol.